Se indlæg|
Bruge Iphone i Thailand
|
|
| Joern |
Lagt på d. 13/06-2011 20:24
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Hej Muligvis et dumt spørgsmål: kan jeg uden videre købe et One2call simkort og sætte i min Iphone, eller skal den opdateres via Itunes? Kan man iøvrigt købe prepaid kort, som f.eks. One2call hvor der også er data med i prisen? Det vil jo være rart hvis jeg kan tjekke min mail uden at skulle på netcafe Mvh Jørn |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 13/06-2011 20:28
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Joern skrev: Hej Muligvis et dumt spørgsmål: kan jeg uden videre købe et One2call simkort og sætte i min Iphone, eller skal den opdateres via Itunes? Kan man iøvrigt købe prepaid kort, som f.eks. One2call hvor der også er data med i prisen? Det vil jo være rart hvis jeg kan tjekke min mail uden at skulle på netcafe Mvh Jørn Må blive dig svar skyldig mht iPhone , men vil umiddelbart tro at hvis den er "unlocked" dvs kan bruges på alle netværk , så kan du sagtens købe et one2call sim hvis det er normal størrelse simkort den bruger - IP4 bruger jo mindre sim....og ja du kan også få one2call med data abonnement Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Joern |
Lagt på d. 13/06-2011 20:39
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Den er ikke låst, men det er en IP4. Kan man ikke få micro kort? |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 13/06-2011 22:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
dtac har spisjæld abomanger til iPhone vår du får 100 MB i start parken og det er sim kordet der kan bruge i i iPhone 4 iPhone 3GS og iPhone 3G dtac laver også til iPad http://www.dtac.c...hone/plan/ Come As You Are
|
|
|
|
| L |
Lagt på d. 14/06-2011 05:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 511 |
Joern skrev: Hej Muligvis et dumt spørgsmål: kan jeg uden videre købe et One2call simkort og sætte i min Iphone, eller skal den opdateres via Itunes? Kan man iøvrigt købe prepaid kort, som f.eks. One2call hvor der også er data med i prisen? Det vil jo være rart hvis jeg kan tjekke min mail uden at skulle på netcafe Mvh Jørn Jeg købte et 12call simkort til min iphone i en af de mange teleshopper i BigC. Jeg gav 250 baht for 50 timers data trafik. De har sim kort både i str til de ældre iphones og også små simkort til de nye modeller. Så glem alt om roaming. Det virker og det lykkedes mig ikke engang at bruge de 50 timer på 4 ugers ferie. Jeg brugte alle aps jeg også bruger herhjemme i dk og tjekkede mails m.m. Herudover skal man så også tanke mobil tid på samme kort, hvis man også ønsker dette til at sende sms eller ringe lokalt. Du skal ikke gøre noget via itunes. Men den skal selvfølgelig være låst op inden du tager derned. |
|
|
|
| Joern |
Lagt på d. 28/06-2011 22:40
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Når nu jeg køber sådan et kort med 50 timers data, kan man så sætte sin Iphone op som hotspot og dermed bruge den til at komme på nettet med en bærbar pc? Hvis man kan, hvordan gør man så? |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 28/06-2011 23:42
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Du kan sagtens bruge din iphone som hotspot. Enten ved at bruge dit kabel som du så sætter i din pc/mac (Virker bedst for mig) Eller Ved at vælge den under trådløse netværk på din pc/mac. Husk at aktivere internetdeling på din Iphone i begge tilfælde. Vh Jimmi Joern skrev:
Når nu jeg køber sådan et kort med 50 timers data, kan man så sætte sin Iphone op som hotspot og dermed bruge den til at komme på nettet med en bærbar pc? Hvis man kan, hvordan gør man så? Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 29/06-2011 09:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Joern skrev: Hej Muligvis et dumt spørgsmål: kan jeg uden videre købe et One2call simkort og sætte i min Iphone, eller skal den opdateres via Itunes? Kan man iøvrigt købe prepaid kort, som f.eks. One2call hvor der også er data med i prisen? Det vil jo være rart hvis jeg kan tjekke min mail uden at skulle på netcafe Mvh Jørn det kræver jo som skrevet andet steds at telefonen er låst op / unlocked, men hvis du F.eks har et Telenor abnoment kan du jo bruge DTAC (sim kort ) som er en del af Telenor koncernen, det oplyser de hos Telenor. http://www.dtac.c...ex-en.html Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 29/06-2011 16:02
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Og een ting skal du huske : H O L D altid øje med hvor du lægger den. P.t. er en meget eftertragtet vare af Thai og især andre "langfingre" farangs.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 29/06-2011 16:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
Lung Yao skrev: Og een ting skal du huske : H O L D altid øje med hvor du lægger den. P.t. er en meget eftertragtet vare af Thai og især andre "langfingre" farangs. ![]() JA - mistede min i lufthavnen i maj ![]() |
|
|
|
| Kittisak |
Lagt på d. 29/06-2011 20:17
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 145 |
Det der Dtac til ipad, er det taletids kort eller abbonnement? Og hvad ville være bedst - 12call eller Dtac? Skal derned oktober og har tænkt mig at tage min ipad 2 med istedet for min bærbare... |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 29/06-2011 21:02
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Kittisak skrev: Det der Dtac til ipad, er det taletids kort eller abbonnement? Og hvad ville være bedst - 12call eller Dtac? Skal derned oktober og har tænkt mig at tage min ipad 2 med istedet for min bærbare... mener ikke at ipad's er låst til bestemte operatør, eller tager jeg fejl ? for hvis det er tilfældet så bør du vælge det abnoment du får mest net tid for pengene, hvis der ikke er WI - FI dækning i dit område. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Kittisak |
Lagt på d. 30/06-2011 03:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 145 |
Nej ipads er ik låst da det ik er en mobiltlf ![]() Men hvilket er bedst at bruge når det nu er at man kun skal bruge data? 12call har jeg haft på min iphone før men der trækker den det antal minutter man er på og ik hvad man bruger af data... Er det også sådan med Dtac? Og nu snakker jeg om taletidskort da jeg kun skal være der en måned så ser ingen grund til at åbne abbonnement... |
|
|
|
| joenielsen |
Lagt på d. 01/07-2011 08:53
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 66 |
Du ringer bare til one2call på 1175 og siger du vil have en unlimited edge/gprs package, så trækker de 799 + vat, ca 850 bt total. fra din taletidskonto. bagefter trykker du *389# og ringer op, så får du sendt en gratis kode til 3bb hotspot wifi som du kan finde mange steder i landet, det koster normalt 99bt. Jeg kan høre radio fra Danmark og snakke med video på skype via edge/gprs så det er alle pengene værd. Mvh. Joe. |
|
|
|
| joenielsen |
Lagt på d. 01/07-2011 08:55
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 66 |
...Husk at de trækker ca 850 bt fra din konto automatisk fremover. |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 



















