Se indlæg|
Thaiair er verdens bedste nr.5 i 2011
|
|
| mattidk |
Lagt på d. 24/06-2011 23:13
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 256 |
http://www.worlda...wards.com/ Her er top 5: 1 Qatar Airways 2 Singapore Airlines 3 Asiana Airlines 4 Cathay Pacific Airways 5 Thai Airways International (sidste år nr. 9) Interresant nok, TG er den bedste i economy seat + economy meal i år. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 25/06-2011 08:52
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Den tror jeg på, de har også de bredeste sæder og bedste benplads. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 25/06-2011 09:09
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
vandango skrev: Den tror jeg på, de har også de bredeste sæder og bedste benplads. Ikke at forglemme nogle søde piger i forhold til et hvis andet dansk surt selskab Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| carstenj |
Lagt på d. 25/06-2011 09:21
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 132 |
mattidk skrev: http://www.worlda...wards.com/ Her er top 5: 1 Qatar Airways 2 Singapore Airlines 3 Asiana Airlines 4 Cathay Pacific Airways 5 Thai Airways International (sidste år nr. 9) Interresant nok, TG er den bedste i economy seat + economy meal i år. jeg bruger thai fra oslo til bkk, der flyver de med en flunkende ny boing 777, god plads, god mad og fremragende intertainment på skærmen ret foran deg, bedre end de gamle skramle-kasser de bruger på københavn, håber at at de fly bliver opdateret nu snart. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 25/06-2011 09:21
|
|
sony skrev: vandango skrev: Den tror jeg på, de har også de bredeste sæder og bedste benplads. Ikke at forglemme nogle søde piger i forhold til et hvis andet dansk surt selskab Fuldstændig rigtigt, hvornår skal vi dele taxi igen? Rejser desværre nordpå næste gang her i August, men du kan jo bare komme med, hvis du ikke har andet at lave? ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 25/06-2011 09:26
|
|
carstenj skrev: mattidk skrev: http://www.worlda...wards.com/ Her er top 5: 1 Qatar Airways 2 Singapore Airlines 3 Asiana Airlines 4 Cathay Pacific Airways 5 Thai Airways International (sidste år nr. 9) Interresant nok, TG er den bedste i economy seat + economy meal i år. jeg bruger thai fra oslo til bkk, der flyver de med en flunkende ny boing 777, god plads, god mad og fremragende intertainment på skærmen ret foran deg, bedre end de gamle skramle-kasser de bruger på københavn, håber at at de fly bliver opdateret nu snart. Carsten mht. til sædeplads på de gamle TG950/951, hvordan er det på den nye Boing 777? sædebredde og benplads på economi? |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 25/06-2011 09:36
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
vandango skrev: sony skrev: vandango skrev: Den tror jeg på, de har også de bredeste sæder og bedste benplads. Ikke at forglemme nogle søde piger i forhold til et hvis andet dansk surt selskab Fuldstændig rigtigt, hvornår skal vi dele taxi igen? Rejser desværre nordpå næste gang her i August, men du kan jo bare komme med, hvis du ikke har andet at lave? ![]() Skal desværre først rejse 24 oktober så hvis du er frisk der kan vi da dele en taxa. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| carstenj |
Lagt på d. 25/06-2011 10:26
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 132 |
vandango skrev: carstenj skrev: mattidk skrev: http://www.worlda...wards.com/ Her er top 5: 1 Qatar Airways 2 Singapore Airlines 3 Asiana Airlines 4 Cathay Pacific Airways 5 Thai Airways International (sidste år nr. 9) Interresant nok, TG er den bedste i economy seat + economy meal i år. jeg bruger thai fra oslo til bkk, der flyver de med en flunkende ny boing 777, god plads, god mad og fremragende intertainment på skærmen ret foran deg, bedre end de gamle skramle-kasser de bruger på københavn, håber at at de fly bliver opdateret nu snart. Carsten mht. til sædeplads på de gamle TG950/951, hvordan er det på den nye Boing 777? sædebredde og benplads på economi? jeg kender ikke de exakte mål på sædeafstanden, men jeg er ikke den mindste i verden, og jeg sidder perfekt i 777 og der er fin benplads også. |
|
|
|
| Jeppe C |
Lagt på d. 26/06-2011 09:47
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 111 |
Fløj sidste år BKK-DPS, DPS-BKK i en af Thai's 777-300ER. Hold kæft en forskel når man lige har siddet 10 timer i en gammel 747-400. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.