Se indlæg
 Udskriv debat
Flyselskab forbyder babyer på 1. klasse
TG950
klippet fra TV2 NYHEDER:

ikke helt Thai relaterert, og dog så alligevel lidt.

Onsdag d. 29. jun. 2011 kl. 16:40 af Sune Jørgensen, for TV 2 Nyhederne (opd. d. 29/6 2011; 16:40)

De rige vil snart kunne flyve i fred, efter at flyselskabet Malaysian Airlines vil forbyde babyer på første klasse. Det skriver The Courier-Mail.

Årsagen til forbuddet er, at selskabet har fået så mange klager fra kunder på første klasse, der har betalt mange penge for de gode pladser, men ikke har kunnet sove på grund af larmen fra skrigende og grædende babyer.

Malaysian Airlines bliver dermed det første flyselskab i verden, der indfører forbuddet mod babyer, men både British Airways og Virgin Atlantic har tidligere overvejet idéen.

Ifølge Malaysian Airlines vil forbuddet gælde på alle selskabets flyvninger, og når den nye Airbus A380 kommer til at erstatte Boeing 747, bliver der ikke lavet vugger til babyerne i flyene.

Malaysian Airlines flyver blandt andet mellem Storbritannien og Australien, og mange danskere bruger flyselskabet, hvis de skal til Asien eller Oceanien

[img]http://resources3.news.com.au/images/2011/04/07/1226035/110887-baby.jpg[/img] is not a valid Image.

http://www.courie...6084221125

Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Nirvana
Det burdet alle flyselskaber også indfør på economy klass
Come As You Are

vandango
Come on drenge, i beder blot stewardessen om ørepropper/høreværn.

Gider i lige............Sad

[img]http://nullerfis.urbanblog.dk/files/2008/04/baby_crying_closeup.jpg[/img] is not a valid Image.

Kaosangangsteren
Ta dog et par hørebøffer på....sgu mere irriterende med de slapsvanse der drikker sig pivstive ombord og er mindst lige så højrystede
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også

TG950
vandango skrev:
Come on drenge, i beder blot stewardessen om ørepropper/høreværn.

Gider i lige............Sad

er Nirvana, nu blevet til dreng i flertal.

mig bekendt så har jeg aldrig udtrykt mig i negative vendinger om barneskrål på Monkye class > economy class > business class > first class, jeg nøjes bare med en indslumrings pille så går det hele meget nemmer.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Kittisak
Nirvana skrev:
Det burdet alle flyselskaber også indfør på economy klass

Så du mener at børn skulle forbydes at flyve??

jimmikoldenborg
Det er et emne der har været meget oppe her på sitet, og også noget der rigtig kan sætte sindene i kog.

Jeh har selv 3 unger hvor den yngste er 4 uger, og vi rejser til Bangkok til januar. Når jeg har fløjet med mine unger har jeg altid gjort virkelig meget ud af at de ikke skal forstyrre de andre i flyet, men desværre er det ikke så nemt at styre om barnet græder eller ej.
Jeg synes egentlig at de fleste børnefamilier klarer sig fint i flyet, men desværre er der nogle der lader deres børn hoppe i sæderne mm.

Hvad angår babyer på 1. klasse, så synes jeg det er en super ide, at forbyde babyer der.

Man kunne jo lave en afdeling for børn, så skal os med børn ikke være nervøse for at vi forstyrrer de andre i flyet.

Måske kune man også lave en afdeling for Øl lugtende mænd i Hawaiiskjorter Wink
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
mr tirak
Jeg mener det er et meget relevant spørgsmål/problem, jeg kunne ikke drømme om at ønske at forbyde babyer i flyet.

Jeg mener heller ikke at man kan forlange at nogle skal tage sovepiller eller ligende.

Men jeg må indrømme at nogle forældre tager let på andre rejsendes komfort.

Jeg rejser nok til at have flere oplevelser med babyer/børn i kufferten, mange gode men også et par stykker jeg nemt kan undvære, jeg har ikke selv bærn og derfor nok letter at genere.

Det må vel dreje sig om at finde en løsning og hvad er det, at samle alle børn i et omrade af flyet at forbyde dem på visse klasser, jeg ved det ikke men kan godt forstå nogle sommetider får nok.

Lighed for alle er svær at opnå.

Skal vi betale for total vægt i flyet, mig inc min kuffert.

Hvad med dem der fylder lidt mere, har i prøvet at sidde mellem to 125 kg + de har betalt samme pris for rejsen som din kone altså 145 eller 70 kg samme pris.

Mr Tirak
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak

WWW.thebeachhouse.asia
Spring til debat: