Se indlæg
 Udskriv debat
Forskel på folk? DET tror jeg nok
KnockKnock
http://www.nyidan...proeve.htm

prh
Ja, og en gang for længe siden var det dem med blå øjne og blond hår!

Lung Yao
Kun tænkes at Grundlovens § 83 er ved at blive afskaffet. Tuttelu Tralla

Read the rules§ 83
Enhver i lovgivningen til adel, titel og rang knyttet forret er afskaffet.

§ 83 (Forklaring)
Denne paragraf er vendt mod de fordele, nogle blev født til i gamle dage. Dengang var samfundet mere klassedelt, end det er i dag. Man blev født ind i en bestemt ‘stand’, eller man blev født til en særlig titel eller rang. Og det gav mange fordele – såkaldte privi­legier.

Var der ikke een der en gang sagde : Liberté - Egalité - Fraternité (frihed, lighed, broderskab ). Nåh, nu blander jeg nok ting sammen, han var ikke dansker Angel
.
Redigeret af Lung Yao d. 01/07-2011 19:12
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Nirvana
Vis det ikke er Rasehygiene så ved jeg ikke vad man skak kalle det

http://no.wikiped...asehygiene

Come As You Are

sudsakhon
Det er spændende at læse de mange udlægninger af forfatningsretten..

Som en lerting kreeret af en 4-årig i børnehaven.. mere sjælden end køn..

Det kan godt være, at man er uenig med regeringens politik, men hold op hvor jeg glæder mig til en uddybning af de analogislutninger, der åbenbart opfattes som indlysende..

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
FCKdk
Har intet med racehygiejne at gøre....
Men de nævnte lande, er blot nationer der sørger for at deres indbyggere som minimum taler engelsk, samt gennem deres grundskole er blevet undervist i almindelig demokratisk lovgivning og livsførsel.... Hvis alle lande følger dette, kan migrationsprocessen ikke blive mere retfærdig!!!!Cool

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Fido
Har intet med race hygiene at gøre ... bare helt almindelig sund fornuft.
Hvor mange Sydkoreanere mon der hæver bistandshjælp i DK ? eller fylder op i de danske fængsler ?
Forskel på folk ? Ja, naturligvis er der da det.
One man's ceiling is another man's floor

TG950
Fido skrev:
Har intet med race hygiene at gøre ... bare helt almindelig sund fornuft.
Hvor mange Sydkoreanere mon der hæver bistandshjælp i DK ? eller fylder op i de danske fængsler ?
Forskel på folk ? Ja, naturligvis er der da det.

og sandsynligvis er der ikke ret mange SUSHI Gangster der afsoner i det danske fængsels system / modtager hjælp fra det offentlige, idet de jo er organiserert i det japanske YAKUZA / gokudō system som jo også infiltrer det danske integrations ministerium.

4.bp.blogspot.com/_ClAAQwPWmyU/S7hCxM3lhzI/AAAAAAAAAPE/PPOHSNZTvXk/s1600/yakuza.jpg

ironi kan forekomme i dette indlæg, samt at det ikke har noget med trådens oprindlige start at gøre.

Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

KnockKnock
Dvs. at fx Amerikanere og Australiere ikke behøves indfødsretsprøven, fordi de jo pr. definition er opdraget på samme måde som os, og derfor kender til fx vores sprog og værdinormer allerede? Prøv at integrere en Aboriginal så.... På papiret er han jo Australier.... og dermed veluddannet... på papiret altså... OG det ER han jo muligvis, MEN skal en mand fra fx Laos eller Indien ikke have samme mulighed?
Det som der er problemet er at der ikke skelnes, alle skæres over en kam. Lidt det samme som hos det Tyske Rige engang, ikk´? Nogle er gode nok, andre (som sikkert er lige så gode mennesker/borgere mm) er pga deres pas og nationalitet ikke garanteret indrejse til DK. Selvom de sikkert ville bidrage lige så meget til samfundet

phom
Prøven var åbenbart blevet for svær til folk fra OECD landene.

Antallet af folk der søger familiesammenføring er i øvrigt allerede styrtdykket, allerede inden pointsystemet og de nu højere krav til dansk færdighed blev indført.

http://politiken....l-danmark/

sudsakhon
KnockKnock skrev:
Det som der er problemet er at der ikke skelnes, alle skæres over en kam. Lidt det samme som hos det Tyske Rige engang, ikk

Det må du lige forklare nærmere.

I min min uvidenhed troede jeg ellers, at argumenterne mod regeringens tiltag var at det netop IKKE synes at skulle gælde ensartede regler.

Og værre var..Det Tyske Rige..
Der glæder jeg mig til en uddybning af, at "alle blev skåret over en kam"..
Det er nok fordi, at jeg så måske har misforstået et par emner i historietimerne..Eller måske været uopmærksom..

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
olejensen
Se nu giver det en hel anden mening end den der gives udtryk for, ikke forstået.

Lidt det samme som hos det Tyske Rige engang, ikk´? Nogle er gode nok, andre (som sikkert er lige så gode mennesker/borgere mm) er pga deres pas og nationalitet ikke garanteret indrejse til DK. Selvom de sikkert ville bidrage lige så meget til samfundet

Men den førte politik skal jo forsvares, men ikke med, at danskere burde have lov til at vælge deres bopælsland med den kone de har valgt.

Men sådan er vi jo forskellige om det så skal sammenlignes med det tyske rige eller et militædiktatur, er vel nærmest det samme.

Nogle Danske statsborgere mister deres personlige rettigheder. Så vi kan jo kalde det vore nye smagsdommere.

Men hvad det giver mange arbejdstimer for jurister og andet godtfolk der "hjælper" arme forelskede danskere.

Fido
Vil blot endnu engang konstatere at der ER forskel på folk .... uanset hvad list Ø's repræsentanter her på siden så ellers må postulere:

Read the rules

http://www.pdfdow...&images=no

One man's ceiling is another man's floor

olejensen
Fido skrev:
Vil blot endnu engang konstatere at der ER forskel på folk .... uanset hvad list Ø's repræsentanter her på siden så ellers må postulere:

Read the rules

http://www.pdfdow...&images=no

Du er svær at skjule noget for, men vil give dig ret i at der er forskel på folk.

Men hvem mon der er representant for listeØ her på siden, se det er et godt spørgsmål.Bvdrrrrrr

Lung Yao
sudsakhon skrev:
Det er spændende at læse de mange udlægninger af forfatningsretten..
Som en lerting kreeret af en 4-årig i børnehaven.. mere sjælden end køn..
Det kan godt være, at man er uenig med regeringens politik, men hold op hvor jeg glæder mig til en uddybning af de analogislutninger, der åbenbart opfattes som indlysende..

Klap lige hesten og se at kom ned fra dit "Piedestal". Angry
Det er trods alt et DEBAT FORUM, og "Vi" behøver ikke at blive set ned på hver gang "vi" tillader os at skrive noget som i dine øjne virker politisk/juridisk "ukorrekt".
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Spring til debat: