Se indlæg|
Bangkok - Cph - retur
|
|
| styrt3 |
Lagt på d. 05/07-2011 09:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 221 |
Jeg vil prøve at få visa til min kone, og ska i den forbindelse ha booket en retur billet fra d. 8 okt. til d. 28 nov. Er der nogen der kender en go søgemaskine, eller noget til at finde en billig billet? Jeg skal selv tilbage til DK d.8 okt. med Thai så det ku være smartest hvis hun kunne komme med der da det er hendes første tur til DK. http://www.yeha.dk/
|
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 05/07-2011 10:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Hej styrt Sikke et navn du har.... tænker på når du nu skal ud at flyve ![]() Jeg plejer at bruge: supersaver.dk eller kilroy.dk de er super nemme og jeg plejer at samligne inden jeg køber billet, kilroy.dk har den fordel at du kan vælge +/-3 dage når du søger så får du et felt op hvor du kan se priser for mange dage på en gang. Du kan også på begge vælge at afkrydse direkte fly så du undgår at få mange forskellige selskaber med mellemlandinger, god fornøjelse og held og lykke med fruen Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 05/07-2011 11:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej På de angivende datoer kommer der på, www.flyrejser.dk en pris op op DKK 5013,00 Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/07-2011 07:22
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
Momondo.dk er efter min mening det bedste sted at søge flybiletter. Desværre kommer der ikke priser hos Thai frem på nogle af søgningerne så hvis jeg var dig ville jeg prøve og kontakte et rejsebureau direkte. |
|
|
|
| buster40 |
Lagt på d. 06/07-2011 08:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 210 |
Jeg sidder jevnligt og tjækker priser BKK -CPH og omvendt, og 99% af tilfældene er det Momondo.com der kommer med det billigst tilbud. Venlig hilsen
Boonta |
|
|
|
| sleipner |
Lagt på d. 06/07-2011 09:27
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 128 |
www.viviro.com der kommer thai priserne. Køb nu ikke billetten FØR din pige har visa, få en reservation hun kan tage med til ansøgningen. |
|
|
|
| ban-chang |
Lagt på d. 06/07-2011 09:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 173 |
buster40 skrev: Jeg sidder jevnligt og tjækker priser BKK -CPH og omvendt, og 99% af tilfældene er det Momondo.com der kommer med det billigst tilbud. Hej, Momondo kommer aldrig selv med priser, men linker kun videre til de billigste på andre søgemaskiner."smart". |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 06/07-2011 11:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Til denne tur med start fra Bangkok ville jeg benytte denne www.saveflights.com Her kan du snakke med Jane, hun snakker både engelsk og thai. Har altid skaffet mig billige billetter. Bemærk at det er kun med afgang fra Bangkok - københavn/ retur. Altså ikke spørge med afgange fra København eller andre europæiske lufthavne. Mvh K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| styrt3 |
Lagt på d. 10/07-2011 02:06
|
|
keniko skrev: Til denne tur med start fra Bangkok ville jeg benytte denne www.saveflights.com Her kan du snakke med Jane, hun snakker både engelsk og thai. Har altid skaffet mig billige billetter. Bemærk at det er kun med afgang fra Bangkok - københavn/ retur. Altså ikke spørge med afgange fra København eller andre europæiske lufthavne. Mvh K. tak det vil jeg prøve...........
http://www.yeha.dk/
|
|
|
|
| buster40 |
Lagt på d. 10/07-2011 03:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 210 |
ban-chang skrev: buster40 skrev: Jeg sidder jevnligt og tjækker priser BKK -CPH og omvendt, og 99% af tilfældene er det Momondo.com der kommer med det billigst tilbud. Hej, Momondo kommer aldrig selv med priser, men linker kun videre til de billigste på andre søgemaskiner."smart". Ja klart men derfor er det stadigvæk der jeg plejer at finde de billigste priser.... Venlig hilsen
Boonta |
|
|
|
| thaibertel |
Lagt på d. 10/07-2011 05:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 106 |
keniko skrev: Hej har lige et spørgsmål hvordan med priser til et barn 3-4 år kunne ikke se dette nogle setder mvh thaibertelTil denne tur med start fra Bangkok ville jeg benytte denne www.saveflights.com Her kan du snakke med Jane, hun snakker både engelsk og thai. Har altid skaffet mig billige billetter. Bemærk at det er kun med afgang fra Bangkok - københavn/ retur. Altså ikke spørge med afgange fra København eller andre europæiske lufthavne. Mvh K. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 10/07-2011 08:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
thaibertel skrev: Hej har lige et spørgsmål hvordan med priser til et barn 3-4 år kunne ikke se dette nogle setder mvh thaibertel Ka' du ikke sjusse den lille med i håndbagagen? ![]() |
|
|
|
| Tumut |
Lagt på d. 10/07-2011 11:29
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 283 |
Styrt3, Jeg vil ringe til SAS, da de kan sørge for at I få billet sammen hjem, billetten kan købes på en gang, det gjorde vi da vi skulle hente vores datter. Og kender flere der har gjort, sidste gang havde vi en andens datter med hjem, hun blev bare tilknyttet vores billet. Husk at ringe til sas selv, da de altid er billigst på deres egne billetter (prisgaranti) . Angående det spørgsmål billetpriser til barn 3-4 år, så er det forskellige fra selskab til selskab, men 0-2 år er gratis, men 3-12 år får imellem 10% - 100% rabat på billettens pris (ikke afgifterne,) Børnerabat på THAI Børn får generelt 25% rabat på THAI's ruter (eksklusive skatter og afgifter). I lavsæsonen kan børnerabatten være højere. Spørg altid dit rejsebureau. Aldersgrænsen for børn er fra 2 år t.o.m.11 år. Børn under 2 år får 80% rabat på THAI's ruter (eksklusive skatter og afgifter). SAS : Børn 2-11 år Børn mellem 2 og 11 år (endnu ikke fyldt 12 år) får 25 % rabat på prisen af flybilletten. Finnair : samme som SAS |
|
|
|
| styrt3 |
Lagt på d. 10/07-2011 20:47
|
|
Tumut skrev: Styrt3, Jeg vil ringe til SAS, da de kan sørge for at I få billet sammen hjem, billetten kan købes på en gang, det gjorde vi da vi skulle hente vores datter. Og kender flere der har gjort, sidste gang havde vi en andens datter med hjem, hun blev bare tilknyttet vores billet. Husk at ringe til sas selv, da de altid er billigst på deres egne billetter (prisgaranti) . Angående det spørgsmål billetpriser til barn 3-4 år, så er det forskellige fra selskab til selskab, men 0-2 år er gratis, men 3-12 år får imellem 10% - 100% rabat på billettens pris (ikke afgifterne,) Børnerabat på THAI Børn får generelt 25% rabat på THAI's ruter (eksklusive skatter og afgifter). I lavsæsonen kan børnerabatten være højere. Spørg altid dit rejsebureau. Aldersgrænsen for børn er fra 2 år t.o.m.11 år. Børn under 2 år får 80% rabat på THAI's ruter (eksklusive skatter og afgifter). SAS : Børn 2-11 år Børn mellem 2 og 11 år (endnu ikke fyldt 12 år) får 25 % rabat på prisen af flybilletten. Finnair : samme som SAS Jeg har allerede købt min billet host thai...... det gjorde jeg inden vi besluttede os for at prøve at søge visa, så en billet til 4.000 og ku ik la vær at slå til
http://www.yeha.dk/
|
|
|
|
| Tumut |
Lagt på d. 10/07-2011 22:43
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 283 |
styrt3 skrev: Tumut skrev: Styrt3, Jeg vil ringe til SAS, da de kan sørge for at I få billet sammen hjem, billetten kan købes på en gang, det gjorde vi da vi skulle hente vores datter. Og kender flere der har gjort, sidste gang havde vi en andens datter med hjem, hun blev bare tilknyttet vores billet. Husk at ringe til sas selv, da de altid er billigst på deres egne billetter (prisgaranti) . Angående det spørgsmål billetpriser til barn 3-4 år, så er det forskellige fra selskab til selskab, men 0-2 år er gratis, men 3-12 år får imellem 10% - 100% rabat på billettens pris (ikke afgifterne,) Børnerabat på THAI Børn får generelt 25% rabat på THAI's ruter (eksklusive skatter og afgifter). I lavsæsonen kan børnerabatten være højere. Spørg altid dit rejsebureau. Aldersgrænsen for børn er fra 2 år t.o.m.11 år. Børn under 2 år får 80% rabat på THAI's ruter (eksklusive skatter og afgifter). Så må du bare ringe til thai og få tilknyttet en billet til hende på din billet Men regn med hendes billet er noget dyrere end din, selvom det kun var en vej......men ring og hør SAS : Børn 2-11 år Børn mellem 2 og 11 år (endnu ikke fyldt 12 år) får 25 % rabat på prisen af flybilletten. Finnair : samme som SAS Jeg har allerede købt min billet host thai...... det gjorde jeg inden vi besluttede os for at prøve at søge visa, så en billet til 4.000 og ku ik la vær at slå til ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 11/07-2011 18:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Tumut skrev: Styrt3, Jeg vil ringe til SAS, da de kan sørge for at I få billet sammen hjem, billetten kan købes på en gang, det gjorde vi da vi skulle hente vores datter. Og kender flere der har gjort, sidste gang havde vi en andens datter med hjem, hun blev bare tilknyttet vores billet. Husk at ringe til sas selv, da de altid er billigst på deres egne billetter (prisgaranti) . Angående det spørgsmål billetpriser til barn 3-4 år, så er det forskellige fra selskab til selskab, men 0-2 år er gratis, men 3-12 år får imellem 10% - 100% rabat på billettens pris (ikke afgifterne,) Børnerabat på THAI 1)Børn får generelt 25% rabat på THAI's ruter (eksklusive skatter og afgifter). 2)I lavsæsonen kan børnerabatten være højere. Spørg altid dit rejsebureau. 3)Aldersgrænsen for børn er fra 2 år t.o.m.11 år. Børn under 2 år får 80% rabat på THAI's ruter (eksklusive skatter og afgifter). SAS : Børn 2-11 år Børn mellem 2 og 11 år (endnu ikke fyldt 12 år) får 25 % rabat på prisen af flybilletten. Finnair :samme som SAS Desvære du blander visse infoer sammen: 1) Børn får 33% rabat af normal pris.(25% var den pris(ikke rabat) du hentyder til ved #2. 2) Denne rabat er desvære også afgået ved døden, samtidigt med at aldergrænsen blev sat ned fra 16 til 12. 3) Aldergrænsen er TIL og MED barnets 12 års fødseldag minus 1 dag på AFREJSEDAGEN. (hvis dit barn fx. fylder 12 år d. 18-04 og I rejser til TH d. 5-04, så ville han/hun være at betragte som Barn selv om fx. hjemmerejsen ville være d.3-05 og barnet ville være fyldt 12). . Redigeret af Lung Yao d. 11/07-2011 18:34 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

det vil jeg prøve...........