Se indlæg|
Vopium
|
|
| buzzer |
Lagt på d. 18/07-2011 16:40
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 36 |
Jeg er pt i Norge for at arbejde, og har derfor købt et Lebara taletidskort. Dette har jeg ikke haft nogen succes med, da jeg konstant skal ringe op 4-5 gange for at komme igennem. De siger de vil kontakte teknikeren, så det venter jeg stadig på. Jeg gik så ind og meldte mig til Vopium på nettet, og fyldte på for 100 kr. Her kommer så mit spørgsmål-, Hvordan kan det være at min penge fra mit Lebara kort bliver ædt op, når jeg nu har Vopium på min tlf????? Så er det jo lige pludseligt 2 steder jeg betaler, og så er fidusen da væk, eller gør jeg noget helt forkert?. På forhånd tak |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 18/07-2011 17:37
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Ja der er mange steder med dårlig dækning på Lebara, da det kører Sonofon net. Nok derfor du må kalde op flere gange. Har selv skiftet til Telmore af samme grund. Husk ved taletidskort er der tidsbegrænsning. F.eks. er der kun 3mdr. for 100kr., hvis dette ikke er brugt eller tanket op indenfor tidsgrænsen, stryger de fortjensten. |
|
|
|
| Leif56 |
Lagt på d. 18/07-2011 17:57
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 62 |
buzzer skrev: Jeg er pt i Norge for at arbejde, og har derfor købt et Lebara taletidskort. Dette har jeg ikke haft nogen succes med, da jeg konstant skal ringe op 4-5 gange for at komme igennem. De siger de vil kontakte teknikeren, så det venter jeg stadig på. Jeg gik så ind og meldte mig til Vopium på nettet, og fyldte på for 100 kr. Her kommer så mit spørgsmål-, Hvordan kan det være at min penge fra mit Lebara kort bliver ædt op, når jeg nu har Vopium på min tlf????? Så er det jo lige pludseligt 2 steder jeg betaler, og så er fidusen da væk, eller gør jeg noget helt forkert?. På forhånd tak Hej! Du skal betale 2 steder, fidusen er, at du kun betaler lokal takst til Lebara, så overtager Vopium udlandskaldet til en lav pris. Problemet er at du er i Norge. se evt. http://dk.vopium....w-it-works |
|
|
|
| buzzer |
Lagt på d. 18/07-2011 18:15
|
|
AL 48 skrev: Hvordan er Telmore kontra Lebara med henhold til kvalitet pris osvJa der er mange steder med dårlig dækning på Lebara, da det kører Sonofon net. Nok derfor du må kalde op flere gange. Har selv skiftet til Telmore af samme grund. Husk ved taletidskort er der tidsbegrænsning. F.eks. er der kun 3mdr. for 100kr., hvis dette ikke er brugt eller tanket op indenfor tidsgrænsen, stryger de fortjensten. |
|
|
|
| buzzer |
Lagt på d. 18/07-2011 18:18
|
|
Leif56 skrev: Jeg tror godt jeg ved hvad du mener, men det er norsk taletidskort jeg har, så burde jo være ok..buzzer skrev: Jeg er pt i Norge for at arbejde, og har derfor købt et Lebara taletidskort. Dette har jeg ikke haft nogen succes med, da jeg konstant skal ringe op 4-5 gange for at komme igennem. De siger de vil kontakte teknikeren, så det venter jeg stadig på. Jeg gik så ind og meldte mig til Vopium på nettet, og fyldte på for 100 kr. Her kommer så mit spørgsmål-, Hvordan kan det være at min penge fra mit Lebara kort bliver ædt op, når jeg nu har Vopium på min tlf????? Så er det jo lige pludseligt 2 steder jeg betaler, og så er fidusen da væk, eller gør jeg noget helt forkert?. På forhånd tak Hej! Du skal betale 2 steder, fidusen er, at du kun betaler lokal takst til Lebara, så overtager Vopium udlandskaldet til en lav pris. Problemet er at du er i Norge. se evt. http://dk.vopium....w-it-works |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.