Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Få nye Thaivenner!
|
|
| NOLF |
Lagt på d. 21/07-2004 13:59
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Hejsa Vil bare anbefale en side. http://www.thaila... Bruger den selv meget, har mødt en masse søde thaier dér. NOLF As western men we still have a lot to learn!
|
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 28/09-2004 23:33
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
fed side fik straks kontakt med en sød pige herinde :-) tager afsted om 1 måned og besøger hende, tusind tak for linket jager |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 29/09-2004 06:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
bare det ikke er kalmarc der er på spil![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 29/09-2004 21:26
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
DET TROR JEG DESVÆRRE IKKE JEG HAR RÅD TIL HEHE JAGER |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/09-2004 22:14
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Jager Det var da dejligt at du har fået en god forbindelse jeg håber det bedste for dig på turen pas på dig selv, ikke noget med frække piger.....fy feriebamsen |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 29/09-2004 23:36
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
er der sådan nogle i thailand, jeg troede ik de var frække, så vidt jeg kan forstå, lyder det mere som om jeg skal passe på ik og blivet snørret for alle mine ejendele der nede, vi tager en lille romantisk ferie i den rolig del af pattaya, så må vi se om det føre til noget af det frække. meeeeeeeeeeen det gør det jo nok hehehe jager |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 30/09-2004 06:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
den rolige del er det soi 7 eller 8 eller måske pattayaland![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/09-2004 12:02
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser surin Nej det må være BOYSTOWN der kanman vel få lov til at være i fred ![]() ![]() ![]() Feriebamsen |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 30/09-2004 12:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Et andet roligt og romantisk sted er King Kong Bar. Men har skal du ikke ulejlige damen med ned ! (Ps. bind din lynlås fast den har her en tilbøjelighed til at gå op) ![]() Rasmus |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/09-2004 13:36
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Rasmus Ja den bar kender jeg ikke kingkong bar Men jeg har hørt om noget son hedder pumpstation hvor man sidder ved baren og lynlåsen bliver hevet ned og........ det må sgu være underligt at sidde og snakke mens man får ......... pattayabamsen |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 30/09-2004 16:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
jeg har ikke tiltro til at man kan være i fred i boys town jeg tør i hvert til fald ikke gå der ind tænk nu hvis det er som i king kong bar![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/09-2004 17:41
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser surin Ja jeg kender ikke king kong bar, men boystown er ellers hyggelig at gå ind og sidde og drikke en cola hyggebamsen ![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 30/09-2004 17:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
det er nu ikke mig og desuden så er det ikke cola jeg køber mest af i thailand det sku da lige være til sang chip eller mekongen![]() ![]() |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 01/10-2004 23:17
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
der findes da en rolig del i pattaya, hvis jeg skal bare forsøge at få lidt ud af denne tur, bør jeg nok ikke slæpe hende gennem samtlige gogo bare samt div. blow jobs barer, så burde jeg vist nok have taget der til alene, næ vi skal såmænd bare side ved stranden og holde i hånden mens vi nyder solen gå ned. tænk at thailand også kan være sådan, hvor mange gange har i været der nede og prøvet at nyde en solnedgang i pattaya?? den er utrolig flot, men det er nok svært at få øje på fra 4 række ølbar. jager |
|
|
|
| Muffdiver |
Lagt på d. 01/10-2004 23:58
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 21 |
Eller var det møkka på stranda i pattis? ser ikke helt formeg en romantisk ferie i pattis men ok for en BG e vel ferie greit når falang betaler å litt ekstra gull på hånda. pokker å hvis kona ser dette hehe |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 02/10-2004 08:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
stranden i pattaya hvor henne er den tynde stribe sand med det beskidte vand ???????????? |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 02/10-2004 11:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Til romantiske Jager Jeg begriber ikke et suk af hvad fanden du vil i Pattaya, når du skruer dine forventninger om en åh så romantisk ferie op, holde i hånd osv.. Der er ikke i min verden noget mere uromantisk end Pattaya. Skal du have dig en romantisk ferie med fred og ro, skal du tage til Koh Way, Koh Mark eller det sydlige Koh Chang der har du fred og ro. Strandene har hvidt sand, vandet er klart og der er koraller med fisk omkring. I Pattaya: Her er stranden (eller hvad nu skal kalde det) fyldt med gl. ølkapsler, glasskår og alt andet lort. Og hvor tror du kloakken for alle hotellerne i Pattaya ender ? de ender så men et sted ude i Pattaya bugten. God fornøjelse ! Hilsen Rasmus |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 02/10-2004 13:04
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
er der overhovet nogle af jer der har været rundt hjørnet i nordpattaya ?? der er stranden noget anderledes end lige i south pattaya, og jo jeg ville også meget heller ud på en ø men en ferie på 5 dage gør desværre ikke dette muligt, vi er desværre nogle der er nødsaget til at komme hjem og holde hjulene igang så vi kan komme afsted igen til januar, men jeg kan se der åbenbart er mange folk herinde der tænker med det forkerte hoved, tror i egentlig ikke at thaierne tager på ferie i pattaya?? så kan jeg fortælle at de er helt vilde med at tage små ferier i pattaya, du for dem nok ikke til at tage 3 uger der nede men, men under en uge så er de i deres es, pattaya er andet en kausselbarer, i skal åbenbart bare opdage det. jager |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 02/10-2004 21:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
det er muligt at thaierne tager på ferie i pattaya jeg vil tro de fleste af dem tager på arbejdsferie![]() |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 03/10-2004 00:29
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
hej surin hvor er den kommentar bare typisk dig, du har kun en mening om thaierne og det er at de alle åbenbart i dine øjne er prostitueret og ja jeg tror sku aldrig du har prøvet andet, har du prøvet at få et skræld kusse uden først at skulle lægge 2000 bath på bordet først, jeg tror det ik, og det er nok også grunden til at du nok har været en del i thailand men aldrig set andet, har du nogen sinde spekuleret på hvorfor du aldrig har kunnet score en pige hværken i thailand eller herhjemme?? der er andet i thailand end ludere surin, så næste gang så prøv noget andet end at hælde billig thai wiskey i hovedet i den første luder bar du ser, og når du ikke ved bedre så stop de dumme bemærkninger, jeg tror ik kun det er mig der har haft en thai med til pattaya før, og hvor de rent faktisk nyder at blive vartet op i deres korte ferie og tage på diskotek om natten, de hygger sig rent faktisk selv om de ikke er ludere. fuck du pisser mig af med sådan en kommentar, jeg syntes ik du kan være bekendt at generalisere alle thaierne som sådan bare fordi det er det eneste du har været i kontakt med dernede. jager |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 














