Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » The English part of the forum » Information (English)
 Udskriv debat
Hvad sker der-
finn-lis
Er der nogen der ved hvad der sker i Thailand rent politisk i øjeblikket.

waree
lige som i fodbold
HALVEJS PAUSE
undskyld
emnet er sku for alvorligt til jokes
Bla bla blaTil hest

jesperfrb
Synte nok spørgsmålet er meget bredt stillet!
Men hvis du tænker på regering, hvem der bliver premiereminister. Har valgkommision ca 8 dage endnu
til at bedømme de valgt, om de kan godkendes til at sidde der.

Derud over kommer de klager der er indgivet, ikke er færdig
behandlet endnu!Surprise
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

finn-lis
jesperfrb skrev:
Synte nok spørgsmålet er meget bredt stillet!
Men hvis du tænker på regering, hvem der bliver premiereminister. Har valgkommision ca 8 dage endnu
til at bedømme de valgt, om de kan godkendes til at sidde der.

Derud over kommer de klager der er indgivet, ikke er færdig
be

handlet endnu!Surprise

Det kan godt være spørgsmålet er bredt stillet men jeg synes det er utroligt at man her i DK intet har hørt siden dagen efter valget.
Her på hjemmesiden plejer der ellers være medlemmer nok der giver deres besyv med på ting som de faktisk intet ved om men
ingen ytrer sig om hvad der foregår i TH nu.

Wittaya
Maaske ingen ytrer sig for du kommer med den melding om at ingen faktisk ved noget, jeg kunne da aldrig finde paa at svare dig naar du kommer med saadan en nedsaettende bemaerkning.Headbanger
Med venlig hilsen Wittaya.

finn-lis! Har du overvejet, bare et kort øjeblik, at gå ind og læse diverse thailandske aviser så fik du nok mere at vide end blot ved at stille et kort, men lidt ubegavet spørgsmål til dette forum. Danske aviser (læs EB) beskæftiger sig normalt kun med død og ulykker og så selvfølgelig sexlivet. Og nu har de tragedien i Norge at køre på.

Men kort fortalt så er der ingen der ved noget, blot at diverse kommisioner stadig overvejer men har lovet at have taget endelig beslutning i denne uge så man kan få etableret den nye regering senest den 3./8 som ER datoen i flg. loven.

Skeptikeren

hugoboerge
http://www.nation...media.com/
http://www.bangko...
http://www.thaivi...

Her kan man laese lidt om hvad der sker i Thailand.

mussehund
Finn

Her sker der ikke en dyt, men selvfølgelig kan man da altid henvise til sider omhandlende dit spørgsmål.

Hvis jeg har forstået dit udmærkede indlæg rigtigt, så efterlyster du andres oplevelser med hensyn til de rødes eventuelle overtagelse af magten i Thailand.

Ikke en dyt... Lige nu er det kun snak, og alle mig, du og andre har sine meninger om hvad fremtiden vil bringe..

Jeg er af den overbevisning, og som det er sket så mange gange før.

At alt vender tilbage til det normale.. Enten får de nye ret, eller militæret får ret, men livet fortsætter, som det altid har gjort i dette dejlige land...

jesperfrb
Jamen så undskyld jeg svarer på dit spørgsmålKick you
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

finn-lis
Tak for alle svarerne. Nublev jeg lidt klogere, både med det ene og det andet. Jeg undskylder den ene sætning, den lød godt nok for nedsættende og det var ikke det der var meningen.

Spring til debat: