Se indlæg|
Netværk i Chaing Mai
|
|
| Rie |
Lagt på d. 13/07-2011 23:44
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
Netværk i Chiang Mai Er der et sted hvor man kan opbygge et netværk både personligt og arbejdsmæssigt. Kender godt Dansker baren, det er ikke lige det jeg søger. Har boet i Vietnam og hver den anden tirsdag i mdr, mødtes vi på ambassaden, kun for at hygge og networking, er der et sted i Chang Mai ? Kommer til Chang Mai i begyndelsen af oktober Rie |
|
|
|
| Rie |
Lagt på d. 26/07-2011 23:32
|
Slet ingen info om netværk i Chiang Mai, mødested for at møde andre til sjov, hjælp med diverse osv...???? |
|
|
|
| Willum |
Lagt på d. 29/07-2011 18:14
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
Hvad med at melde dig ind i Chiang Mai Expat Club? . Der eksisterer ikke en Skandinavisk xpatclub i Chiang Mai |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 29/07-2011 20:32
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Rie skrev: Netværk i Chiang Mai Er der et sted hvor man kan opbygge et netværk både personligt og arbejdsmæssigt. Kender godt Dansker baren, det er ikke lige det jeg søger. Har boet i Vietnam og hver den anden tirsdag i mdr, mødtes vi på ambassaden, kun for at hygge og networking, er der et sted i Chang Mai ? Kommer til Chang Mai i begyndelsen af oktober Rie Ambassaden i Thailand arrangere ikke netværk - og slet ikke i Chiang Mai. Men det danske handdelskammer har netværksmøder i Bangkok, og Skandinavisk Samfund Siam holder en årlig middag på en skandinavisk ambassade i Bangkok, altså hos ambassadøren. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| AndersM |
Lagt på d. 30/07-2011 16:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
Hej jer har hørt at der en lille gruppe dansker som forsøger at mødes hver den første lørdag i måneden, så der er noget i Chaing mai NYD SOLEN DEN SKINNER OGSÅ PÅ DIG
|
|
|
|
| Rie |
Lagt på d. 30/07-2011 21:44
|
Tak for alle svarene, tror jeg nu kan klare mig :-) Rie |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.