Se indlæg
 Udskriv debat
legalisering af thailandske attester.....
dutling68
har et spørgsmål ang jeg skal en tur til det thailandske udenrigsministeriums da jeg skal have legalisering nogle atester..abasaden siger at de ikke har ekspresservice mere, men jeg har hørt at man stadig kan...er der nogle som ved om det passer...og så skal jeg lave pas til den lille nogle siger at de tager biledet der ude så man skal ikke have fotos med er det også sandt eller hvad..........
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

styx32
Express servicen er nedlagt og du får pænt lov til at vente i en 3-4 timer når du er der..

Penge hjælper ikke har prøvet.

Pasfotos kan du næsten få hvor som helst i Thailand så det er intet problem og fremskaffe.

Husk de tager overpriser for fotokopier derude så sørg for at have det på plads inden du kommer derud.

dutling68
jamen det er da Express servicen det plejer at tage ca 3 timer har prøvet for ca 3 år siden.... men på ambasaden siger at det kan tage 3 til 4 dage før papierne er færdige.....
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

claus31130
dutling68 skrev:
...og så skal jeg lave pas til den lille nogle siger at de tager biledet der ude så man skal ikke have fotos med er det også sandt eller hvad..........

Nu ved jeg ikke om det er dansk pas eller thai pas du spørger på , men da det skal laves i Thailand vil jeg gå ud fra at det er et thaipas!

Til Thaipas tager de billeder på paskontoret , og husk at tage originalerne med af alle papirer, dem scanner de ind (det gjorde de da vi fik lavet thailandsk pas til knægten for et par måneder siden i Korat)

http://www.cs-web.in.th/
dutling68
det er et thai pas som vi også skal lave...hvor lang tid går det før man få det.....

claus31130
ved os gik der ca. en uge før passet kom med posten

http://www.cs-web.in.th/
kimkingo
Min kone fik lavet nyt pas i Januar. Det tog en time på paskontoret, og passet kom med posten 5 dage efter. Vi kunne også have valgt at hente det selv, så kunne vi få det dagen efter.
God weekend
Kimkingo Wink

Allan73
Vedr, lagalisering af dokumenter skal man afleverer foer kl 1200 for at faa dem samme dag, derudover koster det dobbelt takst.
De aabner klokken 0800 Jeg var der i tirsdags og afleverede et dokument kl ca 0815 og fik det retur kl ca 1115.

Husk kopi af dit pas.

Mvh Allan

dutling68
super allan og ellers tak for alle svarene Smile

hiks
min nye kone var i bangkok for 4uger siden og få et nyt pas pga. "navne ændring" nyt efternavn det tog... 2 eller 3 dage.

hvis der er noget du skal ha stemplet, så for alt i verden kom tidlig, jeg havde nogle papirer der var fejl i oversaættelsen, så vi kunne ikke nå at få rettet det samme dag pga. vi kom ca. kl.10 hvis du indlevere kl.8 så er de færdige kl.11.30 går der noget galt kan du stadig nå det, men der går ca.2,5time mere.

husk at medbringe alle originaler da de gerne vil se dem, samt kopier.
Redigeret af hiks d. 29/07-2011 19:16

Anonym Bruger
Du kan gå ned i kælderen i udenrigsministeriet og få lavet alle dine kopier,det er ikke så dyrt.
og der kan du også få lavet de billeder du skal bruge.
så der er ikke noget problem

Spring til debat: