Se indlæg|
Billetter med Emirates
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 02/08-2011 16:17
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Jubiii har lige købt billetter hos Emirates, Cph-Dubai, Dubai-Bangkok. ud 2. januar, og hjem slut februar. 2 voksne og 3 børn for 21200kr. Det er jeg super tilfreds med. Havde egentlig direkte billet med Thai, men den sneg sig op på lige knap 34000kr. Så med den besparelse kan vi godt holde de 4 timers venten ud i Dubai. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| Jeppe C |
Lagt på d. 02/08-2011 16:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 111 |
Det er ikke kun prisen der er god, deres fly er også meget nyere og der er skærme i deres sæder ![]() |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 02/08-2011 17:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
Jeppe C skrev: Det er ikke kun prisen der er god, deres fly er også meget nyere og der er skærme i deres sæder ![]() Og servicen på højde med Thaiair mindst, og bedre end de andre som flyver direkte fra Cph. Måske i får fornøjelsen af at prøve deres A 380 på strækningen fra/til bkk. Men i hvert tifælde godt med endnu en mulighed udaf cph. Så får 'østdanskere' / (samt) Halvsvenskerne den mulighed for at flyve med Emirates, som vi andre fra Hovedlandet har haft igennem en årrække. Kan forøvrigt se at Emirates flyver dobbelt fra Hamburg hver anden dag fremover. Men mon ikke det bliver til daglige dobbeltture når de efterhånden får leveret flere af deres +100 longhaul fly som de stadig har i ordre
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
| Theobald |
Lagt på d. 02/08-2011 17:53
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Vi købte også billet med Emirates for 2 uger siden. Afrejse 2. januar og hjem 2. marts. Pris 11.436 kr. for 2 voksne. |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/08-2011 21:24
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Har fået en pris med Thai: Århus-CPH-BKK - retur afrejse i uge 1/2012 retur ultimo marts: 10300 kr. pr. person |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 02/08-2011 22:38
|
Theobald skrev: Vi købte også billet med Emirates for 2 uger siden. Afrejse 2. januar og hjem 2. marts. Pris 11.436 kr. for 2 voksne. Så ses vi måske ombord:-) Glæder mig til at prøve 380 fra Dubai:-) Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 03/08-2011 11:13
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
jimmikoldenborg skrev: Theobald skrev: Vi købte også billet med Emirates for 2 uger siden. Afrejse 2. januar og hjem 2. marts. Pris 11.436 kr. for 2 voksne. Så ses vi måske ombord:-) Glæder mig til at prøve 380 fra Dubai:-) vidste ikke at Emirates fløj A380, DBX > BKK ( er du helt sikker på det )
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 03/08-2011 11:24
|
|
TG950 skrev: jimmikoldenborg skrev: Theobald skrev: Vi købte også billet med Emirates for 2 uger siden. Afrejse 2. januar og hjem 2. marts. Pris 11.436 kr. for 2 voksne. Så ses vi måske ombord:-) Glæder mig til at prøve 380 fra Dubai:-) vidste ikke at Emirates fløj A380, DBX > BKK ( er du helt sikker på det )Men de bruger altså A 380 bkk-DBX. Først var det med afg. 2120 bkk / 0850 DBX. Nu ændrer de vist løbende så afg. DBX 03xx er A 380. og afg bkk 01xx er A 380. har selv fløjet med A380 på disse tidspunkter. Men der bliver jo nok flere af deres afgange som bliver med 380 fremover. efterhånden som de bliver leveret. Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 03/08-2011 11:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
FLyene med numrene EK384 DXB-BKK og EK385 BKK-DXB er A380. De 3 andre daglige afgange på ruten flyves pt med B777 som jeg også kan se de begynder at bruge på CPH engang næste år. Iøvrigt står flytypen der altid når man søger på emirates egen hjemmeside. |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 03/08-2011 11:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Jeg fatter ikke folk der praller med at de har købt billetter
Come As You Are
|
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 03/08-2011 11:58
|
Helt sikker. Det står der ihvertfald på min bekræftelse under flytype AIRBUS INDUSTRIE A380-800. Og hvis jeg klikker på deres link viser den også at det er den store. TG950 skrev:
jimmikoldenborg skrev: Theobald skrev: Vi købte også billet med Emirates for 2 uger siden. Afrejse 2. januar og hjem 2. marts. Pris 11.436 kr. for 2 voksne. Så ses vi måske ombord:-) Glæder mig til at prøve 380 fra Dubai:-) vidste ikke at Emirates fløj A380, DBX > BKK ( er du helt sikker på det )Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 03/08-2011 12:00
|
Nirvana skrev: Jeg fatter ikke folk der praller med at de har købt billetter Laver du gas??? Det har da intet at gøre med at prale, men derimod kunne det være at andre der skulle købe billetter kunne bruge oplysningen til noget. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 03/08-2011 12:27
|
|
Nirvana skrev: Jeg fatter ikke folk der praller med at de har købt billetter Tråden gik på en som var glad for at have sparet knap 13000 kr. i forhold til Thai. Med stopover godt 3 timer i dubai. Og så lidt på rejsen/flytypen derefter. oplysninger som måske kunne hjælpe folk som planlagde at rejse til LOS. Måske en godt start til at kunne opnå Nirvana Hmm. pral er det i hvert tilfælde ikke Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 03/08-2011 17:41
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
jimmikoldenborg skrev: Theobald skrev: Vi købte også billet med Emirates for 2 uger siden. Afrejse 2. januar og hjem 2. marts. Pris 11.436 kr. for 2 voksne. Så ses vi måske ombord:-) Glæder mig til at prøve 380 fra Dubai:-) Man kan vel ikke være sikker på, at det er den nye 380 der flyver til BKK, eller????? Hilsen SteenJ HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 03/08-2011 17:47
|
Nirvana skrev: Jeg fatter ikke folk der praller med at de har købt billetter Det er da for h...... ikke pral, men nogle oplysninger der kan bruges til os andre. Må da være vigtig, hvor man kan få bill. til, til en fornuftig pris, især i højsæson´er. Jeg sidder lige nu og kigger på Tyrkisk Airl., med afg. 15/1-2012 - 06/03-2012, pris 4875,00, det må sgu da være en fornuftig pris, som andre også bør nyde godt af, og vide.. Hilsen SteenJ HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| Jeppe C |
Lagt på d. 03/08-2011 17:47
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 111 |
SteenJ skrev: jimmikoldenborg skrev: Theobald skrev: Vi købte også billet med Emirates for 2 uger siden. Afrejse 2. januar og hjem 2. marts. Pris 11.436 kr. for 2 voksne. Så ses vi måske ombord:-) Glæder mig til at prøve 380 fra Dubai:-) Man kan vel ikke være sikker på, at det er den nye 380 der flyver til BKK, eller????? Hilsen SteenJ Nye hvad? Der findes indtil videre kun 1 udgave af A380, og den hedder A380-800. Der kommer snart -900 og -1000. |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 03/08-2011 17:50
|
Jeppe C skrev: SteenJ skrev: jimmikoldenborg skrev: Theobald skrev: Vi købte også billet med Emirates for 2 uger siden. Afrejse 2. januar og hjem 2. marts. Pris 11.436 kr. for 2 voksne. Så ses vi måske ombord:-) Glæder mig til at prøve 380 fra Dubai:-) Man kan vel ikke være sikker på, at det er den nye 380 der flyver til BKK, eller????? Hilsen SteenJ Nye hvad? Der findes indtil videre kun 1 udgave af A380, og den hedder A380-800. Der kommer snart -900 og -1000. Jeppe C Tror du misforstod mig......... SteenJ HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 03/08-2011 22:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
SteenJ skrev: jimmikoldenborg skrev: Theobald skrev: Vi købte også billet med Emirates for 2 uger siden. Afrejse 2. januar og hjem 2. marts. Pris 11.436 kr. for 2 voksne. Så ses vi måske ombord:-) Glæder mig til at prøve 380 fra Dubai:-) Man kan vel ikke være sikker på, at det er den nye 380 der flyver til BKK, eller????? Hilsen SteenJ Det kan du da være næsten 100% sikker på hvis du booker billet med EK384-385 til/fra Dubai-BKK, det er jo noget der er planlagt lang tid i forvejen hvilke flytyper de opererer de forskellige ruter med. De kan jo ikke bare skifte en A380 ud med en B777 med at par dages varsel da der så ville være en del der ikke er plads til. Derfor kan du også allerede ved booking se hvilket flytype du skal med. Vi har faktisk prøvet at de skiftede flytype med Thai for mange år siden, de skiftede 747eren ud med en MD11. Vi blev opgraderet til business, men der var en helt masse sure mennesker der ikke kom med da flyet var fuldt booket. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 08/08-2011 23:23
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
I dag i lufthavnen blev jeg oplyst at Emirates personale at de har p.t. et salgs kontor på Øresunds Boulevard 73 Amager,(ved FIELDS) tlf .:+45 38 48 70 00, mens det permanente domicil på H.C. Andersens Boulevard 33 er ved at blive istandsat og genåbnet i December måned. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

)