Se indlæg|
Fra Bangkok til pattaya ?
|
|
| kbh |
Lagt på d. 04/08-2011 20:11
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
Håber nogen kan hjælpe mig Hvordan kommer jeg nemmest og billigst fra Bangkok til Pattaya ? Phun lak Thailand
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 04/08-2011 20:39
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Det er jo ikke altid, at nemmest er billigst. Hvor fra i Bangkok og hvortil i Pattaya? Men bussen er generelt og under normale omstændigheder billigst og ret nem i forhold til prisen. Har selv brugt bus fra Ekamai, og den kører ofte, når der skulle spares lidt på budgettet. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| kbh |
Lagt på d. 04/08-2011 21:00
|
Fra silom rd (Bangkok) men tager gerne en vogn hen til en togstation / busholdeplads eller lign Skal møde en kammerat i Pattaya, så ligegyldigt hvor det er i Pattaya, kammeraten henter mig. Ps tak for responsen påmit spørgsmål Phun lak Thailand
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 04/08-2011 21:17
|
Hvis du kommer fra Silom Road ville jeg tage en taxa til Eastern Bus Station (Ekkamai),så kan din kammerat hente dig på busstationen i Pattaya på North Pattaya Road. Du kan i Bangkok alternativ tage Skytrain fra Silom til Ekkamai, men hvis du har baggage og måske skal igennem mulig sikkerhedskontrol ved indgangen tror jeg ikke at jeg ville gide det. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| kbh |
Lagt på d. 04/08-2011 21:31
|
Perfekt !!! Tak for dit korte og klare svar, Det var lige hvad jeg manglede, nu jeg klar til 30 dage nede i varmen Phun lak Thailand
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 04/08-2011 22:38
|
God fornøjelse, må desværre selv vente
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.