Se indlæg
 Udskriv debat
Hus saelges i Khon Kaen
Peder1968
banwan skrev:
Det er stadig ikke solgt!!!

Jeg håber det bedste for dig....
Men i øjeblikket er der mange huse / lejligheder til salg i Khon Kaen.
Sidst vi var der kunne man bo i lejlighed for 300 tb pr. dag ved leje i en eller få dage. Der er et hav af lejligheder som står tomme. Det samme med huse.....
Krisen har desværre også ramt Thailand. Frown

En lille søgning på Google med "thailand house khon kaen" giver desværre mange hits.

hugoboerge
Peder1968 skrev:
Du må godt eje din egen bolig. Men som udgangspunkt må du ikke du ikke eje jord.

Og det er der problemet ligger, ikke ?

Kim Ludvigsen
Især med tanke på svarene til Lung Yao og Wittaya (ok, sidstnævnte er lidt selv ude om det med "kolonihavehus"Wink. Og også med tanke på de få oplysninger, der præsenteres. Så synes jeg, at tråden bærer præg af, at banwan egentlig ikke ønsker at sælge.

Jeg er i hvert fald blevet overbevist om aldrig at købe noget af ham. Men jeg vil da ønske held og lykke med at få nogen til at hoppe på.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
hugoboerge
Så synes jeg, at tråden bærer præg af, at banwan egentlig ikke ønsker at sælge. Skrev Kim Ludvigsen.

Manden oensker da at saelge. Virker som om han oensker at realisere alt hvad han ejer og har og saa leve ovenpaa sin bar.

banwan
Kim Ludvigsen skrev:
Især med tanke på svarene til Lung Yao og Wittaya (ok, sidstnævnte er lidt selv ude om det med "kolonihavehus"Wink. Og også med tanke på de få oplysninger, der præsenteres. Så synes jeg, at tråden bærer præg af, at banwan egentlig ikke ønsker at sælge.

Jeg er i hvert fald blevet overbevist om aldrig at købe noget af ham. Men jeg vil da ønske held og lykke med at få nogen til at hoppe på.

Der er ingen der behoever at hoppe paa noget som helst. Maaske hoppe paa "Rejse til Thailand".5555555
Er det tilladt at reklamere for egen eller andres hjemmesider om Thailand paa DTW???????????

Hvilke oplysninger er du efterlyser??? Du kunne, hvis du var bare lidt serioes evt. ringe og forhoere dig og du ville faa svar paa dine spoergsmaal og det gaelder alle ogsaa andre.

Fortsat go' dag

Banwan

Kim Ludvigsen
Hvis du var en seriøs sælger, ville du selv bringe relevante oplysninger, i stedet for at de skal trækkes ud af dig med risiko for en møjspand. Oplysninger som placering, området, skødetype, betaling osv.

Jeg har spurgt om lov, før jeg linkede til min Thailand-side.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:

SteenJ
banwan skrev:
Kim Ludvigsen skrev:

Der er ingen der behoever at hoppe paa noget som helst. Maaske hoppe paa "Rejse til Thailand".5555555
Er det tilladt at reklamere for egen eller andres hjemmesider om Thailand paa DTW???????????

Hvilke oplysninger er du efterlyser??? Du kunne, hvis du var bare lidt serioes evt. ringe og forhoere dig og du ville faa svar paa dine spoergsmaal og det gaelder alle ogsaa andre.

Fortsat go' dag

Banwan

Gu ved om man kan sælge noget med den attitude???????????????, der fremkommer i de indlæg.
Hilsen SteenJ
Forresten har også et til salg i KK, pris 2,8
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

Djan
SteenJ

Nu beder han jo lige fra start om, at interesserede skal sende ham en PB eller ringe til ham.
Forstår sgu godt, at han ikke gider, at der går diskussionsklub i den.

Huset ser i øvrigt fint ud, men da jeg aldrig vil eje noget i TH, så er det ikke noget for mig.

SteenJ
Djan skrev:
SteenJ

Nu beder han jo lige fra start om, at interesserede skal sende ham en PB eller ringe til ham.
Forstår sgu godt, at han ikke gider, at der går diskussionsklub i den.

Huset ser i øvrigt fint ud, men da jeg aldrig vil eje noget i TH, så er det ikke noget for mig.

Du har ret, og det er en af grundene til jeg ikke oplyser om salg af huset, men får andre til at gøre det.
De fleste er nok bare nysgerrige og så bruges der for meget tid på ingenting.
Men sproget, det skal lige i den rimelige pæne ende af skala´en.
Hilsen
SteenJ
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

Har aldrig forstået behovet for at eje i Thailand når det er så billigt at leje....historierne er jo i tusindvis om folk der har fået problemer med konen,naboen,myndighederne osv osv ....hvis man lejer er det højeste man kan miste sit depositum. Bliver man træt af et område kan man bare flytte videre uden problemer.
Jeg ville til enhver tid leje.

lindegaard
SinghaLover skrev:
Har aldrig forstået behovet for at eje i Thailand når det er så billigt at leje....historierne er jo i tusindvis om folk der har fået problemer med konen,naboen,myndighederne osv osv ....hvis man lejer er det højeste man kan miste sit depositum. Bliver man træt af et område kan man bare flytte videre uden problemer.
Jeg ville til enhver tid leje.

Det kommer måske lidt an på om man skal blive der for evigt eller bare komme forbi et par gange om året... og alligevel er det sgu svært for mig at forestille mig at man finder det helt rigtige sted at være i første hug.. det er jo ligesom herhjemme, der flytter man jo som regel også mere end en gang i livet før man finder "stedet".. problemet i Thailand er at når man nu har købt eller bygget og efter 4 år ønsker at flytte til anden region eller lign. så er det altså ikke som i Dk så nemt at komme af med igen.. det er jo som regel ikke en Thai man skal findemen en anden "dum" udlænding med boligdrømme og penge i lommen he he jeg har som alle andre også haft den drøm om eget nybygget hus, og har flere gange været tæt på at sprænge ud i det.. blev senere skilt... så var der glad for ikke at ha gjort det.. men kan klart se fordelen ved at leje.. du kan flytte rundt og prøve lidt ad hvert før man falder til, det er måske lidt dyrere i længden... men et hus til 1700000 kan også være "tabte" penge i længden hvis ikke man får det solgt.. og nu er det jo ikke ligefrem raket stigninger på brugte huse man ser i Thailand... de steder jeg har set...

men det ser pænt ud, held og lykke med salget Wink
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent"

AL 48
Lindegård:
Fordi et brød fra start har 2 ender, når du har skåret 1.skive kan du ikke skære endeskive fra den side mere.
Hvor mange skiver kan du skære af et helt franskbrød??
Hav en god dag

Natpiraten
Det er da et fint hus du har der og det skulle da nok kunne sælges. Har selv lige købt hus i byen til 980.00, men standarten er så ikke helt den samme.Smile Ligger din bar i Khon Kaen??

Lung Yao

Nu er du igen på "glat is", du overholder ikke hvad du lovede mig da vi bilagte vores(din) misforståelse.

VENLIGST :

[img]http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/259833_225270484162715_100000392942262_703754_8195375_n.jpg[/img] is not a valid Image.

Forsat go' dag.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

moerk5002
AL 48 skrev:
Lindegård:
Fordi et brød fra start har 2 ender, når du har skåret 1.skive kan du ikke skære endeskive fra den side mere.
Hvor mange skiver kan du skære af et helt franskbrød??
Hav en god dag

Man kan skære én skive af et helt franskbrød.........! Enkelt nok, det er jo ikke helt mere når der er skåret en skive.

Iøvrigt en latterlig tråd denne her, tror ikke den herre får solgt lige med det samme. Han taler meget nedladende til folk.

rinpoche
Mon ikke Banwan har andre strenge at spille på?
Det tror jeg.

Og så tror jeg iøvrigt også, at han ikke gider at spilde tid på nyfigne, der ikke er seriøse købere alligevel. Samtidig med at han beskytter sit privatliv.
Det finder jeg personligt såre forståeligt.

mvh
rinpoche

banwan
Kim Ludvigsen skrev:
Hvis du var en seriøs sælger, ville du selv bringe relevante oplysninger, i stedet for at de skal trækkes ud af dig med risiko for en møjspand. Oplysninger som placering, området, skødetype, betaling osv.

Jeg har spurgt om lov, før jeg linkede til min Thailand-side.

Du kunne jo lige laese indlaeg nr. 1, der staar bla. placering, omraade og betaling....

Kan du ha' en go' dag

Banwan

banwan
Hed hensyn til mit hus, saa er prisen reduceret til 1.550.000, men saa er det uden moebler!

Go' dag til alle.

BanwanSmile

Kim Ludvigsen
banwan skrev:
Kim Ludvigsen skrev:

Du kunne jo lige laese indlaeg nr. 1, der staar bla. placering, omraade og betaling....

Jeg har læst dit første indlæg - og alle de andre.

Du skriver ikke noget om området (by eller land) - andre har derfor bedt dig uddybe, hvad der findes i nærområdet. Du skriver ikke noget om skødetype - heller ikke i de efterfølgende indlæg. Du skriver ikke noget om betalingen. Og der er mange andre ting, du ikke skriver noget om.

Mine eksempler ovenfor er blot nogle af de få ting, man normalt oplyser i forbindelse med et salg af en bolig. Der er mange andre oplysninger, der er relevante.

Der er enkelte ting, du har fortalt om, efter du er blevet spurgt - hvis du ikke i stedet har hældt en møjspand ud over spørgerne.

Kort sagt, ikke den måde man normalt sælger et hus på. Og da slet ikke noget, der gør, at man har lyst til at ringe til dig.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:

Spring til debat: