Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Gælder det mon også etniske danskere?
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 20/08-2011 06:40
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Udpluk af artikel i BT: Samtidig skal ændringer af regler for førtidspension gøre det sværere at tage pengene med til udlandet. Det fremgår af en oversigtsliste fra DF, som Information er kommet i besiddelse af. Ifølge integrationsordfører Peter Skaarup (DF) indeholder den de punkter, som der var enighed om ved forhandlingsbordet. - Optjeningsprincipperne skal på længere sigt bidrage med mere end 800 millioner om året, forklarer Peter Skaarup Her er hele artiklen: http://www.bt.dk/...estramning |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 20/08-2011 06:53
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Det skulle ikke undre mig, om de på den måde først laver det for ikke etniske danskere,- bagefter for alle. Og sidenhen også så det rammer alm. folkepension. LUSKEFISE ![]() |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 20/08-2011 10:19
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
Så må vi håbe at der kommer tilsvarene skatterabat i kølvandet til ellers bliver det de dansker´s udlandske ægtefælder der skal betale Pia`s folkepension men uden selv at kan få en og meget andet, som de er med til at betale til. Jeg bliver simpelhen så vred når jeg læser det, det er kun et spøgsmål om tid før vi forlader den synkende skude Danmark. http://www.dr.dk/...084131.htm |
|
|
|
| Hopla |
Lagt på d. 20/08-2011 21:36
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 72 |
Jeg har lige siddet og set nyheder om sultkatastrofen i Afrika, for 10 gang denne weekend, og så skal jeg sidde herinde og læse om jeres åndsvage, daglige ynk - vorherre bevares. Og Bruno, forlad endelig Danmark hvis du ikke kan holde ud at være her !! |
|
|
|
| chilis |
Lagt på d. 20/08-2011 23:06
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 76 |
Til dig Hopla. Skal du virkelig se nyheder om sult i afrika 10 gange før det siver ind i din hjerne. Det er dig der er ynk. Jeg tror vi er mange der gerne ser dig blive hjemme ved Pia og så kan vi slippe for at se dig i Thailand. Jeg er enig med Bruno. Så la dit næste ophold blive Somalia og ta pia med. |
|
|
|
| Hopla |
Lagt på d. 21/08-2011 00:11
|
|
de 10 gange var nu mere en indikation af, hvor meget det fylder i de daglige nyheder, men Chilis - du følger måske ikke med hvad der sker ude i den store verden , udover thailand ?? Dit indlæg er tegn på alternativ begavelse !! |
|
|
|
| phom |
Lagt på d. 21/08-2011 00:47
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 282 |
Læs artiklen over på information, DF 2020 plan går bl.a ud på at ændre førtidspension så det bliver et grundbeløb og pensions tillæg, dermed vil der blive skåret kraftigt i førtidspension hvis man bor udenfor eu, førtidspensionister i DK vil helt sikkert også blive ramt. Dette betyder økonomisk nedtur for rigtig mange på førtidspension, men samtidig vil dem der fik førtidspension inden 2003 blive ligestillet med de nye |
|
|
|
| chilis |
Lagt på d. 21/08-2011 00:52
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 76 |
Jeg behøver kun at se en nyhed 1 gang. Men sinker som Hovsa skal ha mulighed for at følge lidt med. Godt der er mange muligheder for dem. Ja jeg tænker på tv. kanaler. Men der er åbenbjert nogle der kan hjælpe ham på plejehjemmet. Os der er i Thailand har ikke brug for så et tossehoved som dig. Pia som ikke kan li andet sig selv, hvorfor bor hun så så tit og har hus i Grækenland.?Den holdning hun står for omkring thai. Ta med pia til ?Denne gang var det venligt ment. Men bliv væk fra Thailand. Vi har ikke brug for nogen som dig.. Du er ulækker. God tur med Pia. |
|
|
|
| Hopla |
Lagt på d. 21/08-2011 02:11
|
|
I rest my case - du er uden for pædagogisk rækkevidde ![]() ![]() |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 21/08-2011 03:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
Hopla skrev: Jeg har lige siddet og set nyheder om sultkatastrofen i Afrika, for 10 gang denne weekend, og så skal jeg sidde herinde og læse om jeres åndsvage, daglige ynk - vorherre bevares. Og Bruno, forlad endelig Danmark hvis du ikke kan holde ud at være her !! Nu er jeg enlig total ligeglad med sultkatastrofen i Afrika det hjelper jo ikke at sende dem naade jeg husker godt siste gang hvor vi sendet dem en fryklig masse mad 25% af det der blev sendt gik til at betale under boret for at kom ind 50% gik til de militer gruper ja super fedt at hjelpe disse 2 gruper IK FOR MINE PENGE naa ja saa gav vi dem majs HOV hvad skete der lige naa ja de fordoplet der befolking tal paa mege kort tid Nu lyder jeg mega grov moske er det ogsaa det men lage dem da doed for H ogsaa vi er alt for mange mensker paa denne planet Vis et omraade ikke kan suport disse mensker der lever i dette omraade maa der alsaa vare formange mensker og saa maa de jo doed det er en held naturlig ting vis man kigger ind i dyret riget saa er det prasis det samme som sker de sterke overlever de svage doere... saa safoelti er det meget mere vikti at finde udaf hvad der sker for ens selv en hvad der sker for naboen Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| John |
Lagt på d. 21/08-2011 10:28
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Chilis & Hopla Vil i ikke være venlige at holde jeres person fnidder uden for debatten I får en advarsel hver Admin john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| johanse |
Lagt på d. 21/08-2011 10:51
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
Hopla skrev: Jeg har lige siddet og set nyheder om sultkatastrofen i Afrika, for 10 gang denne weekend, og så skal jeg sidde herinde og læse om jeres åndsvage, daglige ynk - vorherre bevares. Og Bruno, forlad endelig Danmark hvis du ikke kan holde ud at være her !! Vi andre har vel set det 1000 gange, over de sidste 20 år, havde de fået mad/kondomer 50/50 dengang ville der ikke problemer idag... Men vi samler stadig kun ind til mad... Men heller ikke mig ![]() |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 21/08-2011 11:54
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Thjaa skrev: ... Nu er jeg enlig total ligeglad med sultkatastrofen i Afrika det hjelper jo ikke at sende dem naade ... Nu lyder jeg mega grov moske er det ogsaa det men lage dem da doed for H ogsaa vi er alt for mange mensker paa denne planet Vis et omraade ikke kan suport disse mensker der lever i dette omraade maa der alsaa vare formange mensker og saa maa de jo doed det er en held naturlig ting vis man kigger ind i dyret riget saa er det prasis det samme som sker de sterke overlever de svage doere... saa safoelti er det meget mere vikti at finde udaf hvad der sker for ens selv en hvad der sker for naboen Det er da en usædvanlig kedelig holdning at have til andre menneskers ulykke. Peter
|
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 21/08-2011 13:39
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Thjaa skrev: Nu er jeg enlig total ligeglad med sultkatastrofen i Afrika det hjelper jo ikke at sende dem naade Nu lyder jeg mega grov moske er det ogsaa det men lage dem da doed for H ogsaa vi er alt for mange mensker paa denne planet Vis et omraade ikke kan suport disse mensker der lever i dette omraade maa der alsaa vare formange mensker og saa maa de jo doed det er en held naturlig ting vis man kigger ind i dyret riget saa er det prasis det samme som sker de sterke overlever de svage doere... saa safoelti er det meget mere vikti at finde udaf hvad der sker for ens selv en hvad der sker for naboen Bortset fra at jeg har lidt svært ved at se den nøjagtige sammenhæng mellem stramninger i danske pensioner og sultkatastrofen på afrikas horn, ja så må jeg sige at dette indlæg vist tager prisen som det mest kyniske, brutale og afstumpede jeg til dato har set på DTW. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 21/08-2011 13:41
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
AL 48 skrev: Det skulle ikke undre mig, om de på den måde først laver det for ikke etniske danskere,- bagefter for alle. Og sidenhen også så det rammer alm. folkepension.LUSKEFISE ![]() Sådan gik det siden vi komme ind i EF/EU. Alt andet ville være diskrimination.(på grund af deres race, hudfarve, nationale eller etniske oprindelse, tro, m.m.): Se bare på fx. 24 års reglen. (skulle oprindteligt stoppe for "tvangsægteskaber" især af mindreårrige muslimske piger, og hvad endte det med.... ). Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 21/08-2011 18:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Lung Yao. Når du nu har så travlt med at fastlægge standarder for hvad og hvordan jeg skal skrive indlæg her på DTW, regner jeg med, at det gælder begge veje. Du bør ikke skrive sådan noget sludder om EF/EU som jeg ikke forstår en klap af. Du vildleder os almindelige mennesker til at tro at: diskrimination.(på grund af deres race, hudfarve, nationale eller etniske oprindelse, tro, m.m.): er en konsekvens af: Sådan gik det siden vi komme ind i EF/EU. Nu gik jeg jo lige og troede at Verdenserklæringen om Menneskerettigheder blev vedtaget af FN’s generalforsamling allerede tilbage i 1948, og ikke ved DK's indtræden i EF i 1972 at disse konventioner blev ratificeret Jeg er således meget forvirret nu. Det du skriver giver nemlig ingen mening Gælder overholdelse af dit regelsæt for indlæg ikke mere, eller er det kun os andre, der skal følge dette? |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 23/08-2011 05:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
filihankat skrev: Thjaa skrev: Nu er jeg enlig total ligeglad med sultkatastrofen i Afrika det hjelper jo ikke at sende dem naade Nu lyder jeg mega grov moske er det ogsaa det men lage dem da doed for H ogsaa vi er alt for mange mensker paa denne planet Vis et omraade ikke kan suport disse mensker der lever i dette omraade maa der alsaa vare formange mensker og saa maa de jo doed det er en held naturlig ting vis man kigger ind i dyret riget saa er det prasis det samme som sker de sterke overlever de svage doere... saa safoelti er det meget mere vikti at finde udaf hvad der sker for ens selv en hvad der sker for naboen Bortset fra at jeg har lidt svært ved at se den nøjagtige sammenhæng mellem stramninger i danske pensioner og sultkatastrofen på afrikas horn, ja så må jeg sige at dette indlæg vist tager prisen som det mest kyniske, brutale og afstumpede jeg til dato har set på DTW. filihankat nu var det jo et svar til Hopla som blandet sultkatastrofen i Afrika ind i dette Indslad du har radt det er kyniske, brutale men sordan er jo natur ogsaa vi er ALT for mange mensker paa denne planen til at den kan holle os alle sammen saa vis vi ikke er kyniske og brutale nu vil det komme til st ske paa et anden tidpunk vores vande i havet stider og stider forvente at miste over 30% af hele verden landmasse paa under 200 aar hvor skal alle disse mensker vaere i din stude ?? hvor skal vi faa alt den mad fra fra din have ??? et udhyklig tal er at vare uge bliver vi 200000 fler mensker paa denne planet kan du se vejen vi smiger ud over ( Mender at jeg laeste ik sikker ) 300% mere ud vare dag en vores planet kan naa at nedbryge + alt det som aldri forsvinder kan du se vilken vej det gaar saa selom vi ikke vil se det i oejne nu er der kun en vej kadastrofe til os alle sammen og saa vil det blive helt nomal at vi vil lage folk doed paa stripe da vi saa ikke vil have rasurser eller raad til at hjelpe dem kan du se vejen saa ja det er kyniske og brutale men der er ikke ander veje Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 23/08-2011 09:18
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
Nu er det jo udelukkende grundet verdens politik der er nogen der sulter overhovedet. Det er en del år siden videnskaben beviste at jorden nemt kan brødføde 50. 000.000.000 . Så dem med de fromme ønsker om at vi er for mange kan da melde sig frivilligt til at blive ryddet fra denne jord. Ville åbenbart være i en god sags tjeneste.
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| phom |
Lagt på d. 23/08-2011 10:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 282 |
jeg har meget svært ved at se hvordan vi nemt kan mætte 50mia. mennesker, dertil kommer at råvare ressourcerne allerede er ved at blive knappe, olie og gas tiden ringer langsomt ud, dertil kommer manglen på en masse metaller og jord arter, over tid vil flere og flere krige opstå over de manglende ressourcer, og protektionisme vil blive ende mere udbredt, bare se Kina som i stor stil ikke vil sælge sine råvarer til udlandet, samtidige med at de massivt køber råvarer i fattige lande, dette er kun starten, efterhånden som leve standarten stiger, vil ressourcerne dø ud, nye tinge vil naturligvis komme til, men vil det værre nok! Men ingen tvivl om at vi er ved at værre for mange, vi vil værre op mod 10mia. ved år 2100. og 7 mia i år. Når det er sagt, så må alle der er født havde rettigheder til at få et liv, få maden, få husly, og få en mening med livet. befolkningsplanlægning i de kroniske overbefolket lande der ikke kan brødføde sig selv er dog en ting der hurtigst muligt må komme i gang. |
|
|
|
| johanse |
Lagt på d. 23/08-2011 11:30
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
I 1960 var vi 3,5 mia Idag er vi 7 mia Ialt i menneskets historie mener man at der har været ca 42 mia mennesker. Kilde. National Geographic Hvert 6. menneske der NOGEN SINDE har levet her på jorden er i live IDAG, her en alm tirsdag, lidt til eftertanke !!! |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.