Se indlæg
 Udskriv debat
Thai-pyntegenstande
flyer
Hello guy´s
Er der nogen af jer der ved hvor vi kan købe thai-pyntegenstande, såsom wai damer i træ og andre typiske thaiting, skal bruges til at hyggeliggøre min kones nystartet thaimassageklinik.

Jeg tør ikke ligge et link til den, da jeg så en som fik et bær for at reklamere med link i sidste uge, men den ligger i Næstved, håber det går. Read the rules
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

ABS
Prøv denne:
http://www.thaibu...

We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
flyer
ABS skrev:
Prøv denne:
http://www.thaibu...

ABS Et super godt bud.... Men vi bor desværre på Sjælland og du ved når man skal købe sådanne ting vil vi jo godt lige "pille" ved dem, inden vi køber.

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

mr tirak
Hej Flyver.

Jeg vil gerne have adr på masage butikken, jeg skal bygge ny biograf i næstved for Nordisk Film, så jeg kommer til at bo og arbejde der i ca 3 måneder, og går til massage 1 gang om ugen.

Hvis du vil kan du sende en pb

Venligst

Mr Tirak
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak

WWW.thebeachhouse.asia
rinpoche
Held og lykke med projektet, Flyer Smile

Da jeg besøgte en kammerat i Næstved, så jeg at der ligger en thai shop i Næstved lige ved siden af Irma, Dania-parkeringen.

Mon ikke de har nogle effekter?

mvh
rinpoche

flyer
rinpoche skrev:
Held og lykke med projektet, Flyer Smile

Da jeg besøgte en kammerat i Næstved, så jeg at der ligger en thai shop i Næstved lige ved siden af Irma, Dania-parkeringen.

Mon ikke de har nogle effekter?

mvh
rinpoche

Hej Rinpoche

Tak for det, jeg er netop landet i Næstved... vil straks undersøge sagen, håber der er hold i det for så er det jo temmelig tæt på Jernbanegade 13 Angel

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

Spring til debat: