Se indlæg
 Udskriv debat
Thaifest med musik i Valbyhallen i dag ?
KioSan
Jeg har hørt at der skulle være thaifest i Valbyhallen i dag d 26 aug fra kl 18:00 til ca 01:00, med noget musik.

Har googlet i ½ time men kan ikke finde noget om dette arrangement.

Nogen her der kan fortælle noget, eller er det en lukket fest (uden falanger) ?

Mvh Kim

L
mon ikke du tager fejl af dette, dog ikke i Valby hallen men tæt derpå

http://www.dansk-...ost_168627

Lung Yao
KioSan skrev:
Jeg har hørt at der skulle være thaifest i Valbyhallen i dag d 26 aug fra kl 18:00 til ca 01:00, med noget musik.

Har googlet i ½ time men kan ikke finde noget om dette arrangement.
Nogen her der kan fortælle noget, eller er det en lukket fest (uden falanger) ?
Mvh Kim

Går din datter ikke mere på ThaiRak skolen?
Jeg spørger fordi een af arrangørene underviser på skolen og der har været hængt posters rundt om i Thai butikerne i KBH. Ydreligere kan du altid kigge i Debatforum under Arrangementer i Danmark.
Den "forveksling" m.h.t. Valbyparken skyldes at selskabslokalerne ligger på Gammel Køgelandevej(ikke langt fra McDonalds) men mange thaier ved ikke hvor det ligger og derfor nævner de Valbyparken som ligger i nærheden. (kan sammenlignes med at ofte er der Thai kvinder når de bliver spurgt om deres hjemegnen som fx. svarer KORAT, selv om de bor 120 km fra byen: For hvem ved hvor "Baan Nowhere" ligger?) Angel
Vi ses måske i aften.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

milton
Fik lige fortalt kæresten om dette arrangement og nu vil hun afsted, så nu er mit spørgsmål (som også blev stillet i denne tråds indledende spørgsmål) om det er for alle, mig incl., eller om det kun er for thai'er? Min første indskydelse er at dørene selvfølgelig er åbne for alle, men spørger alligevel i dette forum...

Lung Yao
milton skrev:
Fik lige fortalt kæresten om dette arrangement og nu vil hun afsted, så nu er mit spørgsmål (som også blev stillet i denne tråds indledende spørgsmål) om det er for alle, mig incl., eller om det kun er for thai'er? Min første indskydelse er at dørene selvfølgelig er åbne for alle, men spørger alligevel i dette forum...

NÆSTEN alle Thai fester er efter "Åbent hus" principet hvis/når de bliver annonceret offentligt (posters m.m.). Også "etniske danskere" har adgang når de køber billet, dog er de fleste fester orienteret for Thai publikum, da 85% foregår på Thai sprog, men igen ALLE er velkommen og hygge sig med herboende Thaier og deres familier.
Eneste "begrænsning" ligger i Informations siden, da det ofte annonceres KUN i Thai butikker/restauranter i KBHs område og deres ofte i sidste øjeblik, så evt. interesserede kan tage deres "forholdsregler" såsom børnepasning eller transport.

VEL MØDT, næste gang.

(Var din kæreste ikke med i går aftes så har Du "snydt" hende for en fantastisk aften med showm, musik og dans(publikum) sammen med de glade fremmødte.

.
Redigeret af Lung Yao d. 27/08-2011 13:13
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
Lige så snart at jeg har redigeret billede materialet så ville jeg oploade det på YouTube og på DTW, så I kan nyde den fantastisk stemning der var den aften i "Valby"(Gl. Køgelandevej).
Iflg. min egen kone og et par andre gæster så var maden ikke noget der sagde "Spar To" men delvis OK(smag og behag Angel).
Desvære som altid var der et par "kvindelige deltager" som ikke kunne styre deres brænder og skulle absolut "gnide sig" op ad een af sangerene (selv om man kunne tydeligt se hans "ubehag" ved situationen og han prøvede hele tiden at fjerne sig fra den (om)klam-rende person. Pinligt og meget irriterende. Har det været en "Dansk fest" så tror jeg nok at et par velvoksne udsmider havde eskortere vedkommende udenfor og bed ham/hun holde sig væk fra selskabet.

Bortset fra de par "små ridser" så var showet generelt flot arrangeret, så herfra TAK til arrangerøne. Friends again

Er der flere af DTWs medlemer der var tilsted må I endelig ikke holde jer tilbage og berette om jeres oplevelse på "godt og ondt", gerne også med de billder som I evt. har taget ( jo flere jo bedre).

Jeres træt "udsendt medarbejder"Pibe Sleeping

.

Spring til debat: