Se indlæg|
4-Stjerners Rejse: I Bangkok med Master Fatman
|
|
| phom |
Lagt på d. 28/08-2011 22:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 282 |
kanal 5 mandg den 29.8.2011 kl 19:00 - 20.00 4-Stjerners Rejse: I Bangkok med Master Fatman (41) (kan ses i HD) Dansk livsstilsprogram. I 4-Stjerners Rejse i aften er de fire kendte danskere landet i Bangkok. Her har dj¿en Master Fatman inviteret skuespilleren Julie Ølgaard, musikeren Dicte og komikeren Simon Jul til middag i et autentisk gadekøkken i Bangkoks travle gader. Se med i aften, når Master Fatman skal lave vegetarisk middag med sine tre lady-boys veninder. Dagen byder på kærlighed, våde kys, gode formål samt meditation med en munk. Se om Master Fatman får spredt kærlighed til sine gæster og derved scorer høje point i ugens konkurrence. |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 28/08-2011 23:29
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Er efterhånden virkelig træt af de "kendte" som skal jorden rundt for at lave mad, tabe sig, danse osv. osv. osv..... Meeeen mon ikke man kigger med bare for at længes lidt derud:-) Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| Kittisak |
Lagt på d. 29/08-2011 04:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 145 |
Lidt off topic, men det næste program med Gordon Ramsey, rejser han til Thailand og laver mad ![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 29/08-2011 06:33
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Kittisak skrev: Lidt off topic, men det næste program med Gordon Ramsey, rejser han til Thailand og laver mad ![]() Det skal ses! Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Wittaya |
Lagt på d. 29/08-2011 07:12
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 161 |
Der er da ikke noget nemmere end at lave Thai mad, det kraever blot mange raa varer.........Folk der naesten faar orgasme af at spise paa et gadekoekken er da lidt mystiske....Meget af den mad der faaes paa div. gadekoekkener er da okay...men kun en enkelt kokkehue fra mig.
Med venlig hilsen Wittaya.
|
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 29/08-2011 08:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
mon Master Fatman så også skal åbne Børnehjem i Thailand ?? ![]() |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 29/08-2011 09:11
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Kittisak skrev: Lidt off topic, men det næste program med Gordon Ramsey, rejser han til Thailand og laver mad ![]() Har set et par af de andre hvor han er i Asien, og de er faktisk rigtig gode. Ved du hvornår det bliver sendt? Vh Jimmi Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| Kittisak |
Lagt på d. 29/08-2011 09:31
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 145 |
Gordon's Great Escape 2. Onsdag kl. 21:00 på TV 3 ( Blir genudsendt Søndag ) Wittaya ja det er nemt at lave Thaimad. du kan sikkert lave alt slags Thaimad, men smager det så også godt lol ![]() |
|
|
|
| Wittaya |
Lagt på d. 29/08-2011 09:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 161 |
Har endny ikke klaget over min egen food...55+
Med venlig hilsen Wittaya.
|
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 29/08-2011 15:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
helt ærligt hvem fanden gider at spilde 5 minutter på den klovn til Master Fatboy, jeg gider sgu ikke. siger ligesom Wittaya: Har endny ikke klaget over min egen food...55+ ![]() mem ellers god fornøjelse med den fede klovn. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 29/08-2011 15:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
sank skrev: mon Master Fatman så også skal åbne Børnehjem i Thailand ?? ![]() Han vil da ihvertilfælde ikke være den første til det
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| OnkelJoakim |
Lagt på d. 29/08-2011 16:08
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 26 |
Kittisak skrev: Gordon's Great Escape 2. Onsdag kl. 21:00 på TV 3 ( Blir genudsendt Søndag ) Wittaya ja det er nemt at lave Thaimad. du kan sikkert lave alt slags Thaimad, men smager det så også godt lol ![]() Det kunne være at jeg skulle placere konen foran tv'et og fortælle hende at sådan kan thaimad også laves
Hva bringer min lykkemønt mig idag?
|
|
|
|
| Baht-man |
Lagt på d. 03/09-2011 19:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
De 4 programmer - 4-Stjerners Rejse: I Bangkok med... bliver (G) imorgen søndag fra. kl. 14.10 på Kanal 5. Now you know! |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 03/09-2011 20:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Kittisak skrev: Lidt off topic, men det næste program med Gordon Ramsey, rejser han til Thailand og laver mad ![]() har set det.. og han er jo fremragende
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sula |
Lagt på d. 04/09-2011 01:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 222 |
Syntes det var ok programmer med de 4 i Thailand, de var da underholdene. Men mere underholdene at se hvordan tråden flytter sig fra mad til børnehjem . Falder heller ikke i svime over gadekøkkener men har da fået et par måltider jeg hellere ville have der, end på mange af de restauranter jeg har spist på rundt om i Thailand. |
|
|
|
| KnockKnock |
Lagt på d. 04/09-2011 15:16
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 33 |
Gordon Ramsays program om Thailand´s mad er også fem kokkehuer værd: http://ontv.dk/in...eat-escape Som tidli. skrevet herinde sendes den igen i dag kl. 17:55 på TV3 Hilsen KK |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 04/09-2011 15:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Wittaya skrev: Har endny ikke klaget over min egen food...55+ Tillad mig at gætte: Står der to elefanter på sidden af den mad du selv laver? ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 04/09-2011 16:20
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
sula skrev: Falder heller ikke i svime over gadekøkkener men har da fået et par måltider jeg hellere ville have der, end på mange af de restauranter jeg har spist på rundt om i Thailand. Jeg foretrække faktisk gadekøkkener for mig at se er det de mest autentiske Thaimad man kan få. Ikke at jeg ikke også har fåt god mad på resturanter men hvorfor give 10 gange prisen når man er tilfreds med det andet. Men jeg tror da at næstegang vi er afsted så skal vi ud og spise fint på en af bangkoks bedste resturanter bare for at prøve det. |
|
|
|
| sula |
Lagt på d. 04/09-2011 18:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 222 |
TomDK skrev: sula skrev: Falder heller ikke i svime over gadekøkkener men har da fået et par måltider jeg hellere ville have der, end på mange af de restauranter jeg har spist på rundt om i Thailand. Jeg foretrække faktisk gadekøkkener for mig at se er det de mest autentiske Thaimad man kan få. Ikke at jeg ikke også har fåt god mad på resturanter men hvorfor give 10 gange prisen når man er tilfreds med det andet. Men jeg tror da at næstegang vi er afsted så skal vi ud og spise fint på en af bangkoks bedste resturanter bare for at prøve det. Tom nu var det ikke generelt jeg skrev men har fået måltider hvor jeg lige så gerne havde spist i et gadekøkken hvor det var mere velsmagende. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

mon Master Fatman så også skal åbne Børnehjem i Thailand ??