Se indlæg
 Udskriv debat
ny computer....
dutling68
har ikke det store tjeck på computer men skal ud og have mig en ny, og så er det jeg har brug for jeres hjælp skal bruge den til internet og se film på og evt lidt spil ikke det vilde bare nogle fede skydespil og bilspil.....og må gerne være lidt Fremtidssikret så jeg ikke skal ude købe nyt grafikkort og div ting om et års tid..har ca 25,000 bath at gøre godt med det skal være med skærm og den må gerne være en 21 eller 22 tommer

har været nede i den lokale biks
og de er kommet med den her ide er det helt ved siden af.....det er så uden uden skærm den koster ca 20,000 baht.........

cpu intel i5 2500 3.30 ghz
ram kingston 4 gb
hard disk 1 tb seagate
vga radeon HD 5670 1Gb DDR 3
mainboard asus p8h61 m le
sound creative sound blaster
dvd-dvd rw 84x lg
case cooler master power super black
keyboard logitech mk140

bor i cha am så kan ikke lige smutte til bangkok..så det bliver hua hin som det længste jeg køre til....

er faldet over denne her hjemmesiden som ligger i hua hin
http://www.invade...
...er der nogle af jer som kunne komme med et foreslag på hvad for en af dem evt jeg skulle købe......
Redigeret af dutling68 d. 30/08-2011 17:30
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

gg
Det er en rigtig kraftig maskine du har kig på der. i5 processoren er noget af det kraftigste, i7 som er dyrere ville ikke give der mere performance på det du efterspører, så du har masser af kraft mange år endnu.

Ellers prøv at kigge på Acer maskiner, de er vel repræsenteret i Thailand og er prisbillige mærke pc'er.
Spændende ture i Nord Øst Thailand [url]www.travelisaan.com[/url]

pdrhan
Ja den virker ok , og grafik kortet ser også ud til at kunne trække også de store spil , jeg ville få yderligere 4GB ram sat i, og så købe en 23" widescreen skærm samt et trådløst netværkskort.....
så er du godt kørende!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Sicarius
Slap af mand ..det der er ihvertfald en gamer pc der vil noget .. Og du siger du kan få den for 25k bath! Det billigt ...meget ..jeg købte en rigtig fed gamerspand for 2 år siden for 30k bath .. Den er allerede meget pænt overhalet af den der ..Derfor, du taler om "fremtidsikret" ...hvad der angår spil, er der ikke meget der er det ...

Men det er klart at de prøver at få solgt en rigtig vild computer til dig .Og det er jo en fejl .Det er ikke det du kom i deres biks for! Jeg kom for at få en vild fed spand! Og det fik jeg .Og var villig til at bruge 30k på den .Men det er ikke det du vil have!

Sig det ..længere er den ikke .. tal engelsk rigtigt længe så fatter de det med tiden ..det gør jeg .. Jeg køber ikke den at de ikke forstår, men jeg forstår at de gerne lader som om de ikke forstår ..de håber på at vi så bare bliver frustreret og giver op og siger : OK GIVE ME THE DARN THING!!
Noget der ikke kan være megen tvivl om har virket i mange, mange tilfælde med forstegte farangs med en lille skid på, og med vores medfødte og velkendte mangel på tålmodighed!

Jeg tænker gerne på Feltmarshal Rommel der under II verdenskrig skulle have sagt : Du musst deinen Feind kennen, um Ihn zu besiegen!
Ok ..ok .. Sicarius klap nu i ..jeg har fået tastatur diarre ...har skrevet hele dagen ..... Nat nat Smile
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life!
- Sir Winston Churchill

jesperfrb
Det er en helt ok pris, hvis den indholder det de siger!
Få en der ved noget om det med ned og checkede det indvendige! De kan muligevis finde på at snyde.

Men ellers er det vist sikkret på preformens mindst et årWink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Fido
4 GB ram er nok for lidt hvis den skal holde nogle aar frem ... heldigvis er de ikke saa dyre laengere.
One man's ceiling is another man's floor

Crafack
Hej.

Jeg kender ikke chipsættet (på bundkortet) i detaljer, men ellers ser det ganske smukt ud. Maskinen ligger i den pæne ende rent ydelsesmæssigt.

Hvis der er plads/lyst vil jeg dog foreslå 8 Gb RAM.

Prisen er god, meget god. Jeg kender ikke priser på stumper i Thailand, men ift. priserne herhjemme er det rigtig fint :-D

/Crafack

uan
Ja, i5 er godt.
Og RAM skal du ha 6-8 af mindst.
Se om du kan få det bedste grafikkort sat i.
Please note:

I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining

dutling68
jeg siger tak for jeres svar og hopper på den model som den lokale biks har tilbudt mig og vil fyre nogle flere ram i...hvad med en skærm acer har nogle gode tilbud for tiden eller hvad med samsung som sagt har jeg ca 1000 kr til en skærm........
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

dardi
HUSK .. at dit styresystem skal være 64 bit ... eller får du ikke noget ud af RAM over 3.25 GB ....

claus31130
Hej Dutling68 ..

Jeg har selv et par 23" skærme af typen Acer S231HL og de er fint indenfor din ramme på 1000,- kr til skærm ..

Du skal være opmærksom på at hvis du sætter mere end 4gb ram i maskinen skal du køre med et 64 bit styresystem for at kunne udnytte det over de 4gb!

http://www.cs-web.in.th/
Anonym Bruger
det er en fin maskine, men det r ikke en vild gamer maskine. grafikkortet er simpelthen for sløvt, hvis jeg kunne ville jeg gå efter noget hurtigere. feks et 6850 ville klare opgaven noget bedre uden at det bliver for dyrt

Spring til debat: