Se indlæg|
atlasjet ......????
|
|
| werner4398 |
Lagt på d. 02/01-2006 16:58
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 27 |
Hejsa vi rejser til phuket den 14 jan men atlas jet .....ku være rart om der var nogle der kender til servicen på deres fly ..?...og om det er et ok fly selskab at rejse med ......vi har købt billitter hos tyrkiet experten 2 gange ..ja nemlli ja store problemer....og de 2 GANGE VAR BÅDE FØRSTE OG SIDSTE GANG .......håber at høre lidt før flyveren går ...smiler ....forsat go dag til jer alle ...og 100000 tak for en kanon side .......![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 02/01-2006 17:48
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
werner4398 skrev: Hejsa vi rejser til phuket den 14 jan men atlas jet .....ku være rart om der var nogle der kender til servicen på deres fly ..?...og om det er et ok fly selskab at rejse med ......vi har købt billitter hos tyrkiet experten 2 gange ..ja nemlli ja store problemer....og de 2 GANGE VAR BÅDE FØRSTE OG SIDSTE GANG .......håber at høre lidt før flyveren går ...smiler ....forsat go dag til jer alle ...og 100000 tak for en kanon side ....... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hej Kig her: http://www.dansk-...post_16926 Det er åbenbart Tyrkieteksperten igen , ville nok personligt holde mig fra dem.... Redigeret af falang yao d. 02/01-2006 18:42 |
|
|
|
| Phuketmaster |
Lagt på d. 02/01-2006 18:27
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
Kan ikke se linket![]() Jeg skal også rejse med dem den 26. februar, og har spurgt i en anden tråd her på siden, om nogen kender dem. Der er jo masser af meninger om både TE og deres flyselskaber. Det kunne bare være rart at høre fra nogen, som faktisk selv har fløjet med dem ![]() ![]() |
|
|
|
| Phuketmaster |
Lagt på d. 02/01-2006 18:30
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
Hov i øvrigt Werner? Jeg forstår nok ikke dit indlæg. Men skal du ikke med TE? Hvis du har haft store problemner før, hvorfor så bruge dem igen??![]() Måske er det bare mig, der ikke forstår indlægget? ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.