Se indlæg|
Klapvogn til baby
|
|
| alkenbo |
Lagt på d. 10/09-2011 07:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 206 |
Vi skal til Thailand efter jul, prinsessen skal ned og besøge mormor for første gang, så er det at vi gerne vil vide om der findes butikker som Babysam eller lignende. Hvis der gør, ville det være rart hvis nogen evt havde et link ,eller kan det hele fås i Lotus eller Big C |
|
|
|
| TigerZ |
Lagt på d. 10/09-2011 08:42
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
Du kan have en klapvogn i lille størrelse med ombord på flyet fra DK som ekstra bagage. Generelt er klapvogne dyre og elendige (plastik, plastik, plastik) i Thailand. Jeg har haft vores med fra DK. |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/09-2011 08:58
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
TigerZ ved ikke hvor du har købt din klapvogn, vores lille 5 mdr. niece har lige fået en ny smart fra Big C Extra, til omkring 1.900 Baht, stålrør og diverse gummihjul, solskærm og diverse kurve. Ikke de superdyre fancy som supermødre nødvendigvis skal eje i Danmark med indbygget servostyring og hydraulisk affjedring, men en absolut brugelig type der kan holde til det meste de 2 år sådan en normalt skal fungere. Og så slipper man for alt det transportbesvær til og fra DK. Og så kan man, som vi gjorde for år tilbage da vi købte en til vort barnebarn fra Dk der var her på besøg, da de rejste hjem var der utallige i omgangskredsen der nød godt af den i flere år. Den kører nu på 6. år rundt oppe i en landsby i Isaan. Alt andet til babyer fås i diverse supermarkeder og centre. Thailand er altså ikke noget uland! Skeptikeren |
|
|
|
| TigerZ |
Lagt på d. 10/09-2011 09:05
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
Skeptiker du har gjort et godt køb så ![]() Da vi blev forældre for 1.5 år siden suste vi det meste af Bangkok rundt og kunne ikke finde noget jeg var tilfreds med. Vi kunne dog finde en del konen godt kunne lide. Masser af plastik tingel tangel. Det eneste krav jeg stilte til en god klapvogn var gummihjul og det var nærmest håbløst at finde. Men er da glad på jeres veje at i kunne finde en med gummihjul. Men min pointe til Alkenbo var bare at man sagtens kan have en lille billig klapvogn med hjemme fra uden omkostninger |
|
|
|
| Kittisak |
Lagt på d. 10/09-2011 11:12
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 145 |
"The Mall" har en afdeleling med mange babyting hvor der er mange flere udvalg end babysam har, plus søde babytøj som man slet ik kan få her i DK.... Købte selv en klapvogn til 1800 Bath sidste år. |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 10/09-2011 12:08
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
og the mall i bang kapi som ligger i bkk har et stort udvalg og det samme har central world mener det er paa 4 sal.....
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 10/09-2011 14:43
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Vil også anbefale jer at tage med hjemmefra:-) Der kan jo godt være et stykke vej at gå i de forskellige lufthavne, og du kan tage en paraplyklapvogn med helt ud til flyet, og får den så for det meste når I stiger af igen, ved flyets dør. Har dog oplevet et par gange hvor vi måtte hente den på bagagebåndet. God tur Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 10/09-2011 21:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
jeg har købt en i the mall i korat.. det var sku ikke noget hit den holdte 3 mdr og kostede 2500 bath.. nu har vi en fra baby sam til 2500 kr som aldrig har fejlet noget.. regner med den kører endnu når hun skyder en ny unge ud
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| alkenbo |
Lagt på d. 11/09-2011 06:45
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 206 |
Takker for svarene har været på udkig her i weekenden, så må vi se om konen har fundet noget der passer prinsessen. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.