Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Helbred, sundhed, velvære og sygdom » Tandlæger
 Udskriv debat
Tandlæge
k
Hej

Er der nogle der kan anbefale en god Tandlæge i Pattaya.

Mvh.
k

Der er så mange og de er alle faktisk lige gode. Hvad skal du have lavet er et væsentligt spørgsmål.

Tyskeren på Trapphraya Rd. er den dyreste i byen men han er også god, men er blevet overhalet af af en masse der er uddannet i Europa.

www.thailandstide... har lige haft en længere artikel om en thai-tandlæge uddannet i Bergen, han får prædikatet Best in Town.

Skeptikeren

Allan73
Jeg har tidligere brugt en clinic paa Jomtien beach road, der var daarlig kvalitet og daarlig opfoelgning.
Er nu gaaet over til at bruge Bangkok Hospital, Pattaya. Dem kan jeg anbefale.

Mvh Allan
Man skal ikke spise gul sne.

vandango
Allan73 skrev:
Jeg har tidligere brugt en clinic paa Jomtien beach road, der var daarlig kvalitet og daarlig opfoelgning.
Er nu gaaet over til at bruge Bangkok Hospital, Pattaya. Dem kan jeg anbefale.

Mvh Allan

Ok - men hvad så med priserne?

carstenj
jeg kan anbefale dr, roach som har 2 klinikker, en ved soi 12 jomthien beach road, og en på chayapreuk road, også i jomthien.
pænt arbejde, billigt, og god opfølgning og service.

Skeptikeren skrev:
Der er så mange og de er alle faktisk lige gode. Hvad skal du have lavet er et væsentligt spørgsmål.

Tyskeren på Trapphraya Rd. er den dyreste i byen men han er også god, men er blevet overhalet af af en masse der er uddannet i Europa.

www.thailandstide... har lige haft en længere artikel om en thai-tandlæge uddannet i Bergen, han får prædikatet Best in Town.

Skeptikeren

Det er da utroligt, at alle tandlægerne er lige gode ?

Har du virkelig prøvet dem alle sammen, siden du kan udtale dig sådan ?

hn

k
Jeg skal have 2 kroner. Og er der nogle kender prisen pr. krone

jpo
•Porcelænskrone med metal: fra THB 7.000-9.000
•Implantat uden krone: fra THB 30.000
•Implantatskrone: fra THB 25.000
•Bro med tre kroner: fra THB 27.000

ca pris.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
sleipner
carstenj skrev:
jeg kan anbefale dr, roach som har 2 klinikker, en ved soi 12 jomthien beach road, og en på chayapreuk road, også i jomthien.
pænt arbejde, billigt, og god opfølgning og service.

+1

handy
2 koner 20.000 Angel

Lm
På Bangkok Hospital fik jeg et tilbud 2 rodbehandlinger og 2 kroner, ialt 45.000 Bath. det syntes jeg ikke var billigt. Har jeg ret? Mangler stadig at få mine tænder lavet. Hvad er en fair pris? Har hørt det kun skulle koste 1/5 af prisen i Danmark.

dutling68
bare et exp de ligger i hua hin oghar en i cha am men de gør det godt.....

http://www.coolsm...=6&lang=en

Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Spring til debat: