Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Dansker klubben i CM
|
|
| huratho |
Lagt på d. 19/09-2011 10:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Så er det blevet tid til igen at mødes i Dansker klubben, hvor alle, såvel gamle som nye, danske mænd er velkommen. Denne gang mødes vi på Udommit Thai Cuisine, 197 2nd floor Nim City Daily, Mahidoi rd., Haiya, Muang. Tlf. 053 201788, klokken 14.00 lørdag d. 1. okt. ( Det ligger i samme bolig komplex som supermarked Rimping, Airport Plaza) Vi håber på lidt større tilslutning denne sæson end tilfældet var sidste år. Evt. spørgsmål rettes til Lars Andersen Tlf. 0828939877 Vel mødt ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 19/09-2011 12:05
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
det rimping jeg kender ligger langt fra airport påazamer der flere rimpinger?![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 19/09-2011 19:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
huratho skrev: Hej Så er det blevet tid til igen at mødes i Dansker klubben, hvor alle, såvel gamle som nye, danske mænd er velkommen. Denne gang mødes vi på Udommit Thai Cuisine, 197 2nd floor Nim City Daily, Mahidoi rd., Haiya, Muang. Tlf. 053 201788, klokken 14.00 lørdag d. 1. okt. ( Det ligger i samme bolig komplex som supermarked Rimping, Airport Plaza) Vi håber på lidt større tilslutning denne sæson end tilfældet var sidste år. Evt. spørgsmål rettes til Lars Andersen Tlf. 0828939877 Vel mødt vil du selv være til stede ? Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 19/09-2011 20:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
huratho skrev: Hej Så er det blevet tid til igen at mødes i Dansker klubben, hvor alle, såvel gamle som nye, danske mænd er velkommen. Denne gang mødes vi på Udommit Thai Cuisine, 197 2nd floor Nim City Daily, Mahidoi rd., Haiya, Muang. Tlf. 053 201788, klokken 14.00 lørdag d. 1. okt. ( Det ligger i samme bolig komplex som supermarked Rimping, Airport Plaza) Vi håber på lidt større tilslutning denne sæson end tilfældet var sidste år. Evt. spørgsmål rettes til Lars Andersen Tlf. 0828939877 Vel mødt Jeg er bange for at det bliver svært hvis som udgangspunkt : KUN danske mænd er velkommen (adgang forbud for kvinder) ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 19/09-2011 20:52
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
"såvel gamle som nye, danske mænd er velkommen." Underlig form for dansker klub, hvor danske kvinder ikke er velkomne. Men selvfølgelig det kan jo være at danske kvinder bosat i CM, ikke gider at høre på de emner som danske mænd bringer op ved sådan en sammenkomst.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| noi |
Lagt på d. 19/09-2011 21:02
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
natty skrev: "såvel gamle som nye, danske mænd er velkommen." Underlig form for dansker klub, hvor danske kvinder ikke er velkomne. Men selvfølgelig det kan jo være at danske kvinder bosat i CM, ikke gider at høre på de emner som danske mænd bringer op ved sådan en sammenkomst. ![]() det har du så evig ret i. noi,
Den der følger i andres fodspor,kommer aldrig foran. ( konfutse ) [img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2d/Confucius_02.png/180px-Confucius_02.png[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 19/09-2011 23:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Syntes nu ikke der er noget galt i at det kun er for mænd. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 20/09-2011 09:12
|
bimmelim skrev: Syntes nu ikke der er noget galt i at det kun er for mænd. Men så skulle man måske kalde den noget andet end Dansker Klubben. Det er jo falsk varebetegnelse. Hvad med "Mandeklubben, Klubben for danske mænd bosat i Chiang Mai og omegn" Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 20/09-2011 09:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Natty hvad er egentligt dit problem, for du møder jo ikke op... eller gør du.... Magen til fis skal der da ledes længe efter... Jeg tror faktisk de mennesker i det nordlige Thailand er seriøse, og jeg skammer mig bare over... typer som jer..... Lad dem dog hygge, hvis de har lyst... Hvad kommer det andre ved... eller hvad.... ![]() |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 20/09-2011 10:00
|
|
Natty skal de så lave en varebetegnelse for din skyld eller hvad er det du siger. Syntes det er lidt mærkeligt at du skal blande dig i hvad de kalder det og hvem der må komme. Hvis denne forening/klub eller hvad det er, har vedtaget at det kun er for mænd ja så er det kun for mænd, og så bliver det næppe lavet om pga. at du udtrykker dig her på siden. Vi har selvfølgelig alle lov til at komme med vores mening om tingene, også dig. |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 20/09-2011 11:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
sune skrev: Natty hvad er egentligt dit problem, for du møder jo ikke op... eller gør du.... Magen til fis skal der da ledes længe efter... Jeg tror faktisk de mennesker i det nordlige Thailand er seriøse, og jeg skammer mig bare over... typer som jer..... Lad dem dog hygge, hvis de har lyst... Hvad kommer det andre ved... eller hvad.... ![]() Hører Phitsanulok ikke med til det nordlige Thailand?
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 20/09-2011 11:45
|
De må da kalde sig hvad de vil, men vil lige forklare. Da jeg så overskriften "Dansker klubben i CM", blev jeg nysgerrig, da CM er et af de steder jeg overvejer at opholde mig meget, når de tider kommer hvor jeg er fri fra arbejdsmarkedet. Mange andre steder i verden er der sådanne klubber, hvor danskere bosat udenfor Danmark, kan mødes og hygge. Nogle steder er de lavet i Sømandskirkens ikke religiøse regi, andre gange på ambassade eller konsulat initiativ. Eller også i helt privat regi. Men alle dem jeg har hørt om, plejer er være for høj som lav, for både mænd og kvinder. Derfor blev jeg skuffet da jeg læste første indlæg og opdagede at den kun er for danske mænd, selvom de kalder sig for Dansker Klubben, og omdøbte derfor klubben til Mandeklubben i Chiang Mai. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 20/09-2011 12:07
|
indtil nu har det kun været mænd der var thai gifte der mødes ca en eftermiddag om mdr. den oprindelige plan, var at så ville vi spise dansk mad, brændene kærlighed , flæskesteg hakkebøf o.s.v. men det kniber med at finde en restaurant der laver det,og det var måske heller ikke noget for vores thaikoner,derfor en mandeklub, men findes der danske kvinder der gerne vil være med, er jeg sikker på det kan lade sig gøre, hvis hun kan holde mandehørmen ud |
|
|
|
| noi |
Lagt på d. 20/09-2011 18:57
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
vil det sige at klubben kun er for Mandschauvinister ? for hvis det er tilfældet så passer den her godt på klubben : Mellem venner.
Hvad lavede du forleden da der var brud på antennekablet ? Sludrede lidt med konen, flink dame forresten. noi,
Den der følger i andres fodspor,kommer aldrig foran. ( konfutse ) [img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2d/Confucius_02.png/180px-Confucius_02.png[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 21/09-2011 04:35
|
noi. hvis du læste hvad jeg skrev, så var et af formålene ,at spise dansk mad og selvfølgelig udveksle efaring om dagliglivet i thailand da vi er de fremmed her, tilsvarende havde min kone en lille omgangskreds i danmark der mødtes og talte og spiste thai. og jeg skrev også at hvis der var danske kvinder der ville være med ,fandt vi nok ud af det![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 21/09-2011 13:46
|
|
sune skrev: Natty hvad er egentligt dit problem, for du møder jo ikke op... eller gør du.... Magen til fis skal der da ledes længe efter... Jeg tror faktisk de mennesker i det nordlige Thailand er seriøse, og jeg skammer mig bare over... typer som jer..... Lad dem dog hygge, hvis de har lyst... Hvad kommer det andre ved... eller hvad.... ![]() Og må VI spørge : HVAD er dit ? Er det et Debatforum eller ej ? Så var det måske bedre at de KUN averterede på oplagstavlen i Airport Plaza, og ikke her på DTW, således at De og DU bliver FRI for vores "useriøse og laterlige" kommentarer og at DU ikke behøver at "Skamme dig over OS og vores væremåde ![]() For mit vedkommende virkede OP som noget der forstærkede de "kedelige fordomme" der versere angående forholdene Dansk/Thai - Thai/Dansk. Skal det være tale om en "nye Loge" KUN for Danske mænd i CM ? Eller er det tale om "et fristed" a là Kontoret (var det i Pattaya eller Jomtien ? ) . . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 21/09-2011 13:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
Set og sakset fra andet forum : Hej He he jo såmen findes der måske også et par damer, men de fleste er Thaier og elsker at bruge en dag i f.eks. Airport Plaza og det er vi altså et par stykker som ikke gider, derfor lavede vi denne mande klub. Piger oser rundt og vi får en fri-eftermiddag. Hilsen Hugo -------------------------------------------------------------------------------- Så giver "mande" klubben mere mening |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 21/09-2011 13:57
|
|
chaingmai skrev: indtil nu har det kun været mænd der var thai gifte der mødes ca en eftermiddag om mdr. den oprindelige plan, var at så ville vi spise dansk mad, brændene kærlighed , flæskesteg hakkebøf o.s.v. men det kniber med at finde en restaurant der laver det,og det var måske heller ikke noget for vores thaikoner,derfor en mandeklub, men findes der danske kvinder der gerne vil være med, er jeg sikker på det kan lade sig gøre, hvis hun kan holde mandehørmen udHar I spurgte Dem ? eller er det bare noget som Du/I går ud fra/antager ? De behøver ikke at høre på jeres "mandehørm", for det er ikke sikkkert at de fortår det og for det andet har efter mange års observationer til diverse arrangementer/sammenkomster/fester oplevede Jeg at lidt efter lidt efter som tiden skrider frem, så " klumper sig" vores Thai koner/kærester sammen for at plapre løs i deres eget sprog.(der findes dog nogle som forsætter at være sammen med danskerne men det "kræver" at de mestrer det danske sprog og især humør). . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 21/09-2011 17:48
|
nu har jeg prøvet at forklarer,så godt som jeg kunne,det var ikke godt nok. så er der kun tilbage og spørge ,,må vi ikke godt få lov, at gøre som vi vil"?![]() |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 21/09-2011 17:52
|
|
Ha ha Hold kæft en gang ævl det bliver til i endnu en tråd... |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.