Se indlæg|
Tag til Thailand og få tæsk
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 21/09-2011 20:38
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Det er ikke bare som publikum til thaiboksning, du kan få lidt ekstra action på charterferien. Hvad med selv at gå i ringen mod en ægte thaibokser? http://ekstrablad...617829.ece Har oplevet det et par gang i Pattaya hvor det end med at Farang tabet Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 21/09-2011 21:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Ha ha ha..Der har de tørret et par turister ganske godt i rumpetten... Betale for at gå i ringen..Fnis... Selvfølgelig ser man halvfulde skvadderpander, der skal op i ringen til de der show boksere, på baren. Man kan dog på Fairtex stadium opleve ganske dygtige boksere. Og de sidste 20-25 år er farang kommet ganske godt med..(generelt i muay thai) Faktisk har vi gode talenter herhjemme også, og så vidt jeg har kunne vurdere, er der et par nye på vej. De viser ret stort talent. Redigeret af sudsakhon d. 21/09-2011 21:34 |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 21/09-2011 22:43
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Danmark har i snart mange år,været med i toppen,på Europa og verdens plan,hvad angår kamp sport. Kick boxing Karate Judo |
|
|
|
| Kittisak |
Lagt på d. 22/09-2011 02:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 145 |
Hvis man vinder, får man så pengene tilbage ![]() |
|
|
|
| esanboy |
Lagt på d. 22/09-2011 04:46
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 74 |
sudsakhon skrev: Ha ha ha..Der har de tørret et par turister ganske godt i rumpetten... Betale for at gå i ringen..Fnis... Selvfølgelig ser man halvfulde skvadderpander, der skal op i ringen til de der show boksere, på baren. Man kan dog på Fairtex stadium opleve ganske dygtige boksere. Og de sidste 20-25 år er farang kommet ganske godt med..(generelt i muay thai) Faktisk har vi gode talenter herhjemme også, og så vidt jeg har kunne vurdere, er der et par nye på vej. De viser ret stort talent. Totalt intetsigende indlæg, fra en der gerne vil være på hele tiden. |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 22/09-2011 09:27
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
???? Hvorfor er det intetsigende?? Jeg kunne da godt bruge oplysningen med Fairtex! Og det andet er da også relevant. Hvorfor lader du ikke bare være med at skrive noget hvis du ikke vil bidrage? Det er da om Noget Intetsigende!! God dag til alle esanboy skrev:
sudsakhon skrev: Ha ha ha..Der har de tørret et par turister ganske godt i rumpetten... Betale for at gå i ringen..Fnis... Selvfølgelig ser man halvfulde skvadderpander, der skal op i ringen til de der show boksere, på baren. Man kan dog på Fairtex stadium opleve ganske dygtige boksere. Og de sidste 20-25 år er farang kommet ganske godt med..(generelt i muay thai) Faktisk har vi gode talenter herhjemme også, og så vidt jeg har kunne vurdere, er der et par nye på vej. De viser ret stort talent. Totalt intetsigende indlæg, fra en der gerne vil være på hele tiden. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| esanboy |
Lagt på d. 22/09-2011 09:42
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 74 |
Ha ha ha..Der har de tørret et par turister ganske godt i rumpetten... Betale for at gå i ringen..Fnis... ![]() Selvfølgelig ser man halvfulde skvadderpander, der skal op i ringen til de der show boksere, på baren. ![]() Man kan dog på Fairtex stadium opleve ganske dygtige boksere. Og de sidste 20-25 år er farang kommet ganske godt med..(generelt i muay thai) ![]() Faktisk har vi gode talenter herhjemme også, og så vidt jeg har kunne vurdere, er der et par nye på vej. De viser ret stort talent. ![]() Nej, ikke relevant. Men syntes at der er et par stykker herinde, som skriver en del godt, men samtidigt skriver en masse bare for at være til stede og gør opmærksom på sig selv. |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 22/09-2011 10:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Hmmm... esanboy.. Jeg tror du har ret. Der ER virkelig nogen, der skriver bare for at skrive, uden at bidrage med noget. @NoiNarak Jeg kender ikke til udviklingen i andre kampsporter, men for muay thai har jeg været (og er stadig) med ved talentudvikling. Det bliver bedre år for år. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.