Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Spøgelser
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 21/09-2011 18:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
ABS skrev: Ja må desværre sige jeg tror disse oplevelser er forbeholdt psykisk svingende personer , måske jeg tager fejl.
Det eneste spøgelse jeg ser, er når en her kigger på konen om morgenen. ![]() DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| Kittisak |
Lagt på d. 22/09-2011 02:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 145 |
Er selv Thai og tror ik på spøgelser, men tror til gengæld på ånder... |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 22/09-2011 02:30
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Ja, men jeg tror at vi udlændinge ikke forstår og ved nok om Jeres tro og kultur-men ofte tror, at vi gør det. Men ok. der ville det jo være fint,om I nogen gange smed genertheden og hvad der ellers er-og fortalte os,at sådan og sådan hænger tingene sammen i det Thailanske samfund. Jeg ved da med min kone, at i nogen tilfælde, skal jeg grave virkelig dybt,for at få en forklaring på et eller andet,som jeg ikke kender eller syntes er lidt underligt. Om det hænger sammen med, at hun ikke vil gøre mig forlegen, over min uvidenhed,eller hvad-det kan jeg ikke lige gennemskue. |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 22/09-2011 02:32
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Kittisak skrev: Er selv Thai og tror ik på spøgelser, men tror til gengæld på ånder... Det var da herligt, at der endelig kom en thai herind-ud af busken med Jer,så vi kan få nogle fornuftige debatter,til glæde og gavn for os alle. |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 22/09-2011 05:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Jeg ved ikke om dette hører til her, men jeg prøver Een gang om året gå Nang, min kone, ud i haven med et lille bord og efter hun har bundet hundene, dækker hun bordet med lidt mad og et askebæger og en pakke cigaretter + en ligther. En kuvert til hver af de døde i familien, herunder også min mor og far. Efter et par timer tager hun det hele ind igen, men jeg må ikke ryge cigaretterne, de skal gives til en person udenfor familien. Hun siger at så sender de døde kun de gode ånder ned til os. Men hvad fanden gør vi hvis de kommer og bordet er tomt. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 22/09-2011 09:35
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Prøv en aften at gå ud og æde maden. Ryg et par af cigaretterne, og læg så et brev med tak:-) Og så skriv lige til mig hvordan hun reagerer. ci huratho skrev:
Hej Jeg ved ikke om dette hører til her, men jeg prøver Een gang om året gå Nang, min kone, ud i haven med et lille bord og efter hun har bundet hundene, dækker hun bordet med lidt mad og et askebæger og en pakke cigaretter + en ligther. En kuvert til hver af de døde i familien, herunder også min mor og far. Efter et par timer tager hun det hele ind igen, men jeg må ikke ryge cigaretterne, de skal gives til en person udenfor familien. Hun siger at så sender de døde kun de gode ånder ned til os. Men hvad fanden gør vi hvis de kommer og bordet er tomt. Hilsen Hugo Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 22/09-2011 10:28
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Han får da tæsk!!!! Er der noget man IKKE skal gøre grin med, så er det deres tro/overtro. |
|
|
|
| iThai |
Lagt på d. 22/09-2011 10:50
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 86 |
Det mener jeg er helt irrelevant i denne sammenhæng, det drejer sig udelukkende om hjernens mekanismer, og de fejl/forskydninger/fortrængninger/misfortolkninger/projektioner you name it, der nu engang opstår der. Nothing more nothing less. Kunne ikke have skrevet det bedre selv! Men kan tilføje noget at tænke over i stedet. Hvad ser mennesker høje af stoffer? Lyserøde elefanter for at tage en kliche. Men der er en del sandhed i det, da hjernen virkelig kan tage nogle krumspring, hvis de rette stoffer indtager de små grå. Hvem ved om der er noget i maden i Thailand, eller måske er det vandet??? ithaiuthai@hotmail.com
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 22/09-2011 13:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
DKPete skrev: Er selv blevet spået af en eller anden inder på gaden i BKK - Inderen sagde at jeg var gift indenfor et år, at mit helbred ville være godt (havde mega ondt i ryggen da jeg mødte ham) at jeg ville besøge lande jeg aldrig havde været i før - altsammen inden for et år. Yeah right tænkte jeg, der lige var blevet skilt et ½ år tidligere. jeg fortalte om det til nogle venner fra Singapore lige efter og glemte alt om det. da jeg så blev gift året efter, flippede mine Singapore venner helt ud og ringede og spurgte hvordan min ryg havde det ?? jo tak den er fin - har du været ude at rejse for nylig? jo jeg har lige været en tur i Australien - var det første gang ? ja....også ville jublen ingen ende tage....så der render åbenbart en meget god spåmand rundt ved Cowboy Soi :-) Ja, kvaliteten af Mår Duu/spåmænd på især Phuket er også blevet betragtelig forbedret efter 20. december 2004. ![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.