Se indlæg|
Copenhagen-Singapore
|
|
| mugge |
Lagt på d. 24/09-2011 12:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
Hejsa allesammen. Nu dette kris world, er jeg ikke så stærk i, da vi altid flyver Thai, men i næste måned prøver vi Singapore Airlines, og nu har børnene fundet ud af kris world!! Mit spørgsmål er : kan man starte een film og så skifte over, for at starte en anden film.? Fordi fks på SAS hvis man skifter fra een film til en anden, kommer man midt ind i den anden film.. Hvordan fungere dette kris world ? På forhånd tak og go´weekend |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 24/09-2011 13:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
mugge skrev: Hejsa allesammen. Nu dette kris world, er jeg ikke så stærk i, da vi altid flyver Thai, men i næste måned prøver vi Singapore Airlines, og nu har børnene fundet ud af kris world!! Mit spørgsmål er : kan man starte een film og så skifte over, for at starte en anden film.? Fordi fks på SAS hvis man skifter fra een film til en anden, kommer man midt ind i den anden film.. Hvordan fungere dette kris world ? På forhånd tak og go´weekend pdrhan er "din mand"(insider) til at besvare spørgsmålet. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 24/09-2011 13:53
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Saa vidt jeg husker saa er det individuelt paa SIA dvs man starter forfra naar man oensker at se en film. Det er muligt jeg husker forkert. Ikke desto mindre har SIA nok det mest avancerede underholdningssystem. Hvis i er i transit i Singapore paa vej til Bangkok saa husk at foerste afgang til Bangkok vil nok vaere besvaerlig at naa eller naermest umulig hvis flyet er bare lidt forsinket. |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 24/09-2011 18:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
mugge skrev: Hejsa allesammen. Nu dette kris world, er jeg ikke så stærk i, da vi altid flyver Thai, men i næste måned prøver vi Singapore Airlines, og nu har børnene fundet ud af kris world!! Mit spørgsmål er : kan man starte een film og så skifte over, for at starte en anden film.? Fordi fks på SAS hvis man skifter fra een film til en anden, kommer man midt ind i den anden film.. Hvordan fungere dette kris world ? På forhånd tak og go´weekend Hejsa - Godt valg! Ja med KrisWorld kan du starte ligenøjagtig den film du ønsker at se på et hvilket som helst tidspunkt! Du kommer altså ikke "bumpende" ind i den film du ønsker at se , men du ser den fra begyndelsen og du kan pause i den så meget du lyster! Her er hvad i kan se næste måned : http://www.singap...nextmonth/ Og - I kan sagtens nå det første fly fra SIN til BKK - SQ351 lander ca 0520 i SIN og det første til BKK går 0710 så der er masser af tid , baggagen bliver jo checket hele vejen igennem! I KrisWorld er der også alskens computerspil,musik,film,underholdning,telefon mm så det er bare at læne sig tilbage og gå i gang! Håber i får en go tur! Når i lander i SIN , kommer i ind i T3 , i skal så bare tage skytrain (gratis) over til T2 - det tager ca 4-5min,alene det er en oplevelse i sig selv! Spørg endelig hvis der er noger i vil vide... Redigeret af pdrhan d. 24/09-2011 18:49 Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 24/09-2011 18:40
|
|
hugoboerge skrev: Saa vidt jeg husker saa er det individuelt paa SIA dvs man starter forfra naar man oensker at se en film. Det er muligt jeg husker forkert. Ikke desto mindre har SIA nok det mest avancerede underholdningssystem. Hvis i er i transit i Singapore paa vej til Bangkok saa husk at foerste afgang til Bangkok vil nok vaere besvaerlig at naa eller naermest umulig hvis flyet er bare lidt forsinket. Aldrig forsinket ud af CPH
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 24/09-2011 19:25
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
pdrhan skrev: mugge skrev: Hejsa allesammen. Nu dette kris world, er jeg ikke så stærk i, da vi altid flyver Thai, men i næste måned prøver vi Singapore Airlines, og nu har børnene fundet ud af kris world!! Mit spørgsmål er : kan man starte een film og så skifte over, for at starte en anden film.? Fordi fks på SAS hvis man skifter fra een film til en anden, kommer man midt ind i den anden film.. Hvordan fungere dette kris world ? På forhånd tak og go´weekend Hejsa - Godt valg! Ja med KrisWorld kan du starte ligenøjagtig den film du ønsker at se på et hvilket som helst tidspunkt! Du kommer altså ikke "bumpende" ind i den film du ønsker at se , men du ser den fra begyndelsen og du kan pause i den så meget du lyster! Her er hvad i kan se næste måned : http://www.singap...nextmonth/ Og - I kan sagtens nå det første fly fra SIN til BKK - SQ351 lander ca 0520 i SIN og det første til BKK går 0710 så der er masser af tid , baggagen bliver jo checket hele vejen igennem! I KrisWorld er der også alskens computerspil,musik,film,underholdning,telefon mm så det er bare at læne sig tilbage og gå i gang! Håber i får en go tur! Når i lander i SIN , kommer i ind i T3 , i skal så bare tage skytrain (gratis) over til T2 - det tager ca 4-5min,alene det er en oplevelse i sig selv! Spørg endelig hvis der er noger i vil vide... Så vidt jeg husker, så kan man starte på en film i det ene fly og fortsætte i det næste fly. Er det korrekt husket? Hilsen, Robert |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 24/09-2011 19:37
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
pdrhan skrev: hugoboerge skrev: Saa vidt jeg husker saa er det individuelt paa SIA dvs man starter forfra naar man oensker at se en film. Det er muligt jeg husker forkert. Ikke desto mindre har SIA nok det mest avancerede underholdningssystem. Hvis i er i transit i Singapore paa vej til Bangkok saa husk at foerste afgang til Bangkok vil nok vaere besvaerlig at naa eller naermest umulig hvis flyet er bare lidt forsinket. Aldrig forsinket ud af CPH ![]() Muligt, men stadig slået af SAS mht præcision. Og SQ er ikke engang i top ti listen. ![]() http://tinyurl.co... mvh rinpoche |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 24/09-2011 20:03
|
|
rinpoche skrev: pdrhan skrev: hugoboerge skrev: Saa vidt jeg husker saa er det individuelt paa SIA dvs man starter forfra naar man oensker at se en film. Det er muligt jeg husker forkert. Ikke desto mindre har SIA nok det mest avancerede underholdningssystem. Hvis i er i transit i Singapore paa vej til Bangkok saa husk at foerste afgang til Bangkok vil nok vaere besvaerlig at naa eller naermest umulig hvis flyet er bare lidt forsinket. Aldrig forsinket ud af CPH ![]() Muligt, men stadig slået af SAS mht præcision. Og SQ er ikke engang i top ti listen. ![]() http://tinyurl.co... mvh rinpoche SAS - SlowAndSlopy.. Quote: Med i opløbet om to priser Vores hjemlige flyselskab, SAS, er med i opløbet om to priser for 2010. Både som årets mest punktlige europæiske flyselskab og den endnu mere prestigefyldte: verdens mest punktlige større flyselskab. I den europæiske afdeling er SAS i toppen sammen med hollandske KLM, østrigske Austrian Airlines, rumænske Tarom og russiske Aeroflot. Og på verdensplan er de to japanske selskaber JAL og All Nippon Airways med i opløbet sammen med Singapore Airlines, Qatar, Air New Zealand og SAS Unquote..
![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 24/09-2011 20:06
|
|
Robert Kronberg skrev: pdrhan skrev: mugge skrev: Hejsa allesammen. Nu dette kris world, er jeg ikke så stærk i, da vi altid flyver Thai, men i næste måned prøver vi Singapore Airlines, og nu har børnene fundet ud af kris world!! Mit spørgsmål er : kan man starte een film og så skifte over, for at starte en anden film.? Fordi fks på SAS hvis man skifter fra een film til en anden, kommer man midt ind i den anden film.. Hvordan fungere dette kris world ? På forhånd tak og go´weekend Hejsa - Godt valg! Ja med KrisWorld kan du starte ligenøjagtig den film du ønsker at se på et hvilket som helst tidspunkt! Du kommer altså ikke "bumpende" ind i den film du ønsker at se , men du ser den fra begyndelsen og du kan pause i den så meget du lyster! Her er hvad i kan se næste måned : http://www.singap...nextmonth/ Og - I kan sagtens nå det første fly fra SIN til BKK - SQ351 lander ca 0520 i SIN og det første til BKK går 0710 så der er masser af tid , baggagen bliver jo checket hele vejen igennem! I KrisWorld er der også alskens computerspil,musik,film,underholdning,telefon mm så det er bare at læne sig tilbage og gå i gang! Håber i får en go tur! Når i lander i SIN , kommer i ind i T3 , i skal så bare tage skytrain (gratis) over til T2 - det tager ca 4-5min,alene det er en oplevelse i sig selv! Spørg endelig hvis der er noger i vil vide... Så vidt jeg husker, så kan man starte på en film i det ene fly og fortsætte i det næste fly. Er det korrekt husket? Hilsen, Robert ..Du kan selvfølgelig starte samme film og spole hen hvor du var nået til.... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 25/09-2011 07:55
|
Jamen pdrhan..det var jo perfekt information. Dejligt at læse...viste det til ungerne og der er jo film til både de 3 store teenagere og til den lille..plus lidt til mig og mor ) God fyldig information.Takker, der er en familie som glæder sig endnu mere , med 3 dage i singapore inden det går "hjemad" til Chiang Mai.. |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 25/09-2011 09:35
|
|
mugge skrev: Jamen pdrhan..det var jo perfekt information. Dejligt at læse...viste det til ungerne og der er jo film til både de 3 store teenagere og til den lille..plus lidt til mig og mor ) God fyldig information.Takker, der er en familie som glæder sig endnu mere , med 3 dage i singapore inden det går "hjemad" til Chiang Mai..SUPER - så er det jo bare at læne sig tilbage med en sjus eller iskold Tiger Beer og se det du har lyst til! SIN er en fed by , der er masser at se på - især på Sentosa , Universal Studios mm Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 17/02-2012 12:35
|
Tak pdrhan for info, flyveturen til Singapore var perfekt. Godt selskab og høj service. Dog syntes jeg at flyveturen var lang med de ekstra timer til Singapore i stedet for BKK. Men hold op hvor er Singapore en lækker by /stat. Vi går allerede at glæder os til næste tur. Der er så meget at lave og se, og menneskerne er venlige og snaksagelige. Byen er ren og deres sub er enkel og nem at køre med. Derimod var Phuket een stor skuffelse. Den er ø er totalt ødelagt af plattenslagere,fulde danskere,svenskere,russere. Indiske gade handlere som taler "dansk"..klamt klamt klamt..Der er sket meget på blot 5 år. Men ok godt vi så det. For nu er det slut med Phuket. Næste tur her i April bliver med Qatar airlines...er lidt træt at thais gamle 747 flyvere. Nå men ville blot sige tak til alle for hjælp omkring det at flybe med Singapore. Absolut ikke sidste gang ![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 17/02-2012 18:38
|
|
mugge skrev: Tak pdrhan for info, flyveturen til Singapore var perfekt. Godt selskab og høj service. Dog syntes jeg at flyveturen var lang med de ekstra timer til Singapore i stedet for BKK. Men hold op hvor er Singapore en lækker by /stat. Vi går allerede at glæder os til næste tur. Der er så meget at lave og se, og menneskerne er venlige og snaksagelige. Byen er ren og deres sub er enkel og nem at køre med. Derimod var Phuket een stor skuffelse. Den er ø er totalt ødelagt af plattenslagere,fulde danskere,svenskere,russere. Indiske gade handlere som taler "dansk"..klamt klamt klamt..Der er sket meget på blot 5 år. Men ok godt vi så det. For nu er det slut med Phuket. Næste tur her i April bliver med Qatar airlines...er lidt træt at thais gamle 747 flyvere. Nå men ville blot sige tak til alle for hjælp omkring det at flybe med Singapore. Absolut ikke sidste gang ![]() Hej Mugge Glæder mig at høre! Godt du var tilfreds - dog er ventetiden ikke så lang i SIN hvis man tager den første afgang når man er landet , der kan du dårligt nå at få en kop kaffe inden du skal flyve igen!! Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 17/02-2012 21:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Ja, det er jo altid fedt at tage til Singapore, når man skal til Bangkok. Det svarer lidt til at køre over Helsingør, når man skal til Kastrup og kommer sydfra ![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 18/02-2012 13:47
|
|
rinpoche skrev: Ja, det er jo altid fedt at tage til Singapore, når man skal til Bangkok. Det svarer lidt til at køre over Helsingør, når man skal til Kastrup og kommer sydfra ![]() Nu skulle Mugge jo være 3 dage i SIN inden han skulle hjem.....
![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

) God fyldig information.Takker, der er en familie som glæder sig endnu mere , med 3 dage i singapore inden det går "hjemad" til Chiang Mai..