Se indlæg|
T.E.
|
|
| werner4398 |
Lagt på d. 04/01-2006 20:20
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 27 |
Ja jeg syntes det er vild ringe af mig at jeg kunne lade mig lokke af en pris på 4999 på en tur til phuket .......FUCK T.E. er et total skod selskab ......det startede med at de skrev til os at vi manglede at indebetale 15000kr .....trods det jeg stod men en bank overførelse i hånden fra den 20 dec 2005...men efter at have faxet kvitteringen til dem 2 gange på 3 dage....... banken ringede til dem ..og de faxede osse til dem ...tros det var vores penge væk ....da jeg så langt om længe kom til at tale med en chef af en slags ....efter 15 til 20 opkald ....du står i kø som nr 13 ....... så vupti så var pengen der sq lige pludselig ....jeg spurgte om hvad der var sket ...men det var der sq ingen der vidste ...smiler ik ...så siger folk nok ..jammen billettens pris svarrer jo til det man får ...nemli ja men ka man ikke lave en ordentlig service i 2005 ... så ser det sq meget skidt ud .....ska ALDRIG ..have noget med dette skod selskab at gøre om så jeg fik 5000 kr for at flyve med dem .....smiler ....nå men lad os nu se om vi kommer i luften i disse fine fly .......![]() ![]() ...forsat go daw til jer alle .........![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 04/01-2006 20:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Ja, sådan går det når man er villig til at satse for at spare nogle penge - Jeg selv går også drastisk til værks når jeg skal afsted, søger overalt, ringer til mange rejsebureauer, men skodselskaber, ja, dem nægter jeg altså at flyve med - Enten er det Thai eller også er det SAS - Direkte rute, god service, gode fly... Denne gang kommer jeg afsted for 5000 kr. med SAS....
|
|
|
|
| Buggymann |
Lagt på d. 04/01-2006 20:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
fik du etnisk rabat ???? smiler
just love Thailand. The land off budda...
|
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 05/01-2006 02:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Locturian
Hvilken dato taler vi lige om............5000,- Charter eller åben flybillet ?????? Mvh. Suk............... ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| werner4398 |
Lagt på d. 05/01-2006 03:32
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 27 |
Hejsa suk ...for mit vedkommende er det en charter og vi rejser hjemme fra den 14 jan og er hjemme igen den 28 ...og nej jeg fik ingen etnisk rabat ........ men tro mig , næste gang hedder det singapoore airlines.....så er det sq lige meget om den koster 3 eller 4 kg mere bare man ikke ska støtte T.E........![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 05/01-2006 10:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Hej Locturian Kroner 5.000,- med SAS - det ligner en fin pris. Jeg tænkter på, om det er inklusiv "under 26 år rabat"? Hvis der altså stadig er noget der hedder det!? mvh Frank |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 05/01-2006 11:28
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Ja 5000 med SAS, det må sku være incl. etnisk rabat....
Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 05/01-2006 12:47
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Jeg benyttede mig bare af tilbudet som blev annonceret her på forummet hos rejsefeber.dk - Tager afsted d. 19 januar og er hjemme d. 30 - Nej, det er ikke en åben billet... Desværre ![]() NB: Det er bestemt ikke med etnisk rabat, tvivler på at SAS har sådan noget
|
|
|
|
| Phuketmaster |
Lagt på d. 05/01-2006 22:38
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
Werner, vil det sige at I tager med dem alligevel eller ej? Har du fundet ud af mere omkring deres fly og servicen osv?? Go tur. |
|
|
|
| Buggymann |
Lagt på d. 06/01-2006 00:28
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
gud hvor jeg glæder mig til at du ikke længer skal komenter et hvert indlæg der kommer..... var det ca 3 uger du skulle være væk ????![]() ![]()
just love Thailand. The land off budda...
|
|
|
|
| werner4398 |
Lagt på d. 07/01-2006 10:59
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 27 |
hejsa phuket master ......nop jeg har ikke fundet mere om dette selskab ...og ka vi rejser med dem den .14 jan ........fuck jeg glæder mig til at komme ned i varmen ...smiler .....![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 


















