Se indlæg|
Internetsider hakkede.............
|
|
| vandango |
Lagt på d. 28/09-2011 13:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Især når jeg Scrollede ned over EB's hjemmeside hakkede siden enormt meget. Opdaterede mine drivere på grafikkortet, samt drivere til bundkortet. Nogen gange hjalp det lidt, men problemerne vendte tilbage især på ekstrabladets hjemmeside. Tænkte at jeg måske burde begynde at overveje at opgradere computeren, eller købe en ny? - men til surfing på internettet? - den burde være mere end god nok. Faldt over dette lille freeware program - http://www.ghoste... Efter at have blokeret de forskellige trackere - tracere m.m. - kører min internet stabilt og hurtigt. Kan anbefale dette program, har kørt supert den sidste uge. Har selvfølgelig checket det godt af, inden jeg sender det videre til jer på DTW, og programmet bruger stort set næsten ingen ressourcer. Fungerer som et plug-in på min Firefox. Redigeret af vandango d. 28/09-2011 13:41 |
|
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 28/09-2011 15:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
Ja det virker rigtig godt
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 28/09-2011 17:26
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Nu har jeg prøvet at installere programmet, og er det der popper noget op med at man skal double clicke ?
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sum |
Lagt på d. 28/09-2011 19:29
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 99 |
Ja det er fint lille program og det viser med alt tydlighed. at der foregår mange skumle ting på nettet. Indtil vidre er det på denne hjemmeside: DTW, dansk-thai.dk, der hos mig, giver de alvorligste advarsler og for håbentlig også flest blokkeret. f.eks denne her:Kilde:http://www.ghostery.com/apps/extreme_trackerAbout Extreme Digital: Extreme Digital operates: eXTReMe Tracker Extreme Digital provides the web analytics tool Extreme Tracker. These are tracking scripts that allow web site owners to "picture the visitors" to their web sites. It ranges from simply counting web site visitors to tracking the keywords they use to find you. Website: http://www.extrem...cking.com/ Industry Affiliations: None Redigeret af sum d. 28/09-2011 19:36 Walk whit a pure heart and mind, then happiness will follow you.
This is the word of the good lord Buddha. ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 29/09-2011 10:42
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
sony skrev: Nu har jeg prøvet at installere programmet, og er det der popper noget op med at man skal double clicke ? Når den store kasse er væk (varighed kan justeret) klikker du på det lille tal der er til venstre for spøgelset, så trækker du musepilen ned, og går ind og blokerer dem. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 29/09-2011 11:59
|
Hmmm Jeg har ikke noget spøgelse for venstre, der er kun den boks der dukker op, og hvis jeg trykker på den går det væk.
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| tingtong |
Lagt på d. 29/09-2011 12:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 223 |
sony, kik nede i højre hjørne, klik på spøgelset, så kommer de cookies og andet gejl frem, som er præcist er på den side, du er inde på, derefter blokerer du dem. der står også blocked i højre hjørne, bla. her på dansk-thai er der 4 du kan fjerne |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 29/09-2011 14:18
|
Hejsa tingtong Der står intet nede i højre hjørne jeg kan fortælle hvad der er, ur, højtaler internet forbindelse, superantispyware, sikker fjernelse af hardware, skype og mit anti virus program fra stofanet. Men ellers tak for hjælpen, det kan da være jeg skulle prøve at afinstallere det igen og så installere det igen, kan da godt være man er kommet til at trykke forkert dengang de bad om det. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| tingtong |
Lagt på d. 29/09-2011 14:40
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 223 |
hm, ja der burde være et lille blå spøgelse i enten højre eller venstre hjørne, i og med du har installeret det, burde det også være der ![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 29/09-2011 14:51
|
Kæft jeg er sgu dingdong eller også bare blind efter nattevagter, men nu har jeg fundet det.
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 29/09-2011 17:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
sony skrev: Kæft jeg er sgu dingdong eller også bare blind efter nattevagter, men nu har jeg fundet det. Jeg er sgu nok ligeså stære din dong , har installeret det men kan sgutte se noget spøgelse.....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 29/09-2011 17:33
|
Hos mig er det oppe i højre hjørne efter adresselinjen, men rart jeg ikke er helt ding dong alene
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

DTW, dansk-thai.dk, der hos mig, giver de alvorligste advarsler og for håbentlig også flest blokkeret. f.eks denne her: