Se indlæg
 Udskriv debat
CPH-BKK tur/retur i Oktober/November
larschr5
Hej,

Søger hjælp til at finde billige billetter til Bangkok i oktober/november. Vi har kun det krav at det skal være en direkte forbindelse, dvs. SAS eller Thai Airways. Vi kan godt lokkes til en enkelt mellemlanding i Dubai, men ventetiden skal være max. 2-3 timer hver vej.

Synes det er temmeligt svært at finde billetter til en rimelig pris (omkring 5.000 pr. person). Har i nogle tips og tricks?
Vi skal afsted i ca. 14-16 dage og kan rejse på alle dage.

På forhånd tak.

kokkene
hej

tjek viviro.com

vi har netop købt billetter med qatar airlines som lige er blev kåret til årets bedtse flyselskab
der er mellemlanding i doha vi venter vist 2 timer ca
og har givet ca 5000 pr pers

jens
Prøv at gå ind på emirates hjemmeside og leg lidt med datoerne og søg på schedule så kan du selv vælge ventetiden.
Jeg har lige fundet ud 19oct hjem 9nov ventid ud 4t hjem 3t40min pris 4641kr
Er du villig til at vente 9t35min ud kan du få den til 3556kr er i 2 kunne i jo leje et værelse i lufthavnen i ventetiden det koster ca 1150kr men sparer i 2200 på billetterne er det jo en god forretning plus at man får en godt hvil inden man skal flyve videre.
Hotellets hjemmeside, det ligger inde i lufthavnen.
http://www.dih-dc...fault.aspx

New-Hope
Jeg købte for nogle få dage siden billetter med Thai Air direkte, retur til kr. 4610.- på Momondo, jeg søgte flere gange om dage i en uges tid og pludselig var den der... så det er bare at klø på... Wink

natty
New-Hope skrev:
Jeg købte for nogle få dage siden billetter med Thai Air direkte, retur til kr. 4610.- på Momondo, jeg søgte flere gange om dage i en uges tid og pludselig var den der... så det er bare at klø på... Wink

Men hvornår skal du afsted, oktober/nobember?
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

jesperfrb
Eller prøv airberlin, 55 min i dusseldorf!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

NoiNarak
Viviro-søg:4.10.2011.-18.10.2011.
Thai Airways direkte:4403 kr.
Supersaver/må være der Viviro har fundet den.

Lung Yao
larschr5 skrev:
Hej,

Søger hjælp til at finde billige billetter til Bangkok i oktober/november. Vi har kun det krav at det skal være en direkte forbindelse, dvs. SAS eller Thai Airways. Vi kan godt lokkes til en enkelt mellemlanding i Dubai, men ventetiden skal være max. 2-3 timer hver vej.
Synes det er temmeligt svært at finde billetter til en rimelig pris (omkring 5.000 pr. person). Har i nogle tips og tricks?
Vi skal afsted i ca. 14-16 dage og kan rejse på alle dage.
På forhånd tak.

Jeg har lige sendt følgende mail/forespørgsel til Thai Airways, og venter "spændt" for svaret fra dem, da det kan være en attraktiv mulighed der:

Hej xxxxx

Jeg ville gerne spørge dig om evt. følgende fremgangsmåden er "farbare" i forbindelse med den nye direkte rute til Phuket:

- Køber billet CPH-HKT-CPH: 18-11-2011 til 14-12-2011(fiktive datoer m.h.t. flyvning CPH-HKT).

- Flyver CPH-HKT d.18-11 og lander d.19-11 på Phuket.

Og da returen under alle omstændigheder sker via BKK, så lyder spørgsmålet således:

- Kunne man dele retur billetten til: HKT-BKK og senere BKK-CPH (selvfølgeligt under samme rejseperioden(start-slut: 18/11 - 14/12).

- - a) CPH-HKT-BKK = 18-11/19-11, stopover i BKK/Patty/Isaan i ferien for så at rejse tilbage BKK-CPH d. 14-12 ?
- - - b ) CPH-HKT, stopover i et par dage(eller mere)på Phuket og så videre HKT-BKK fx. d. 22-11 + og til sidste BKK-CPH d.14-12 ?

Kan der evt. være nogle restriktioner m.h.t. "lukket billetter"(V -W) i forbindelse med den oventænkte konstruktion
?

Da billetten med den nye rute koster ca. 4300 til og med d. 6-12-2011, så ville der være nogle penge at spare med den metode. (krydser fingerne).

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

thaifan
Har lige købt den 26.09-2011 med Qatar, Afrejse 3.1-2012 Hjem 25.04-2012 pris 4054,-kr
med stop i Doha ( ca 13 timer ) ankomst Bangkok 4.1. kl 18.30

Samt stop i Doha på hjemrejsen ca 19 timer

Ved Thai Travel samme tidspunkt pris over 11000,-kr

Købt ved GoLeif.dk
Den dyreste luder, var min xkone.

Lung Yao
Til LarsChr5 og alle I andre,

Så fik jeg svaret m.h.t. billetten : København - Phuket - Bangkok - København: JA , det kan lad sig gøre med den "tænkte konstruktion" i mit svar # 8 , DOG/MEN der er lige et par betingelser der skal opfyldes for at spare:

1) CPH-HKT-BKK i et stræk kan desvære IKKE lad sig gøre, for der gælder den betingelse at man skal være mindst 5 dage på "Final destination" (som oprindeligt var Phuket). Ellers kan man sagtens derefter gøre en "Stopover" i BKK for at endeligt flyve tilbage til DK senere.(man skal ikke tilbage til Phuket Tuttelu Tralla )

2) For at få den "billig billet" skal man højst være væk i 21 dage (Promotion), og det er noget som I har planer om at gøre.

Jeg tror ikke at man kan arrangere konstruktionen Online: Momondo-MrJet-Viviro m.m. , så få fat i et rejsebureau som ville klare det for jer.
(HVIS de skulle betvivle rigtigheden af muligheden, KRÆV! at De kontakter Salgs/Reservations afd. hos Thai Airways på 33 75 01 20, hvorfra JEG fik disse oplysninger).
Held og lykke.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
NoiNarak skrev:
Viviro-søg:4.10.2011.-18.10.2011.
Thai Airways direkte:4403 kr.
Supersaver/må være der Viviro har fundet den.

Og den samme pris ville du få hos diverse rejsebureauer( fx: Asian Travel Centre - E-zy Travel - Thai Travel m.m.), forudsat at der er ledige pladser.
21 Dage promotion = du skal være væk i MAX 21 dage.

.

conski
prøv DSB rejsebureau og prøv med swiss air ca 1 times ophold i Zurich på både ud og hjemturen afgang købebhavn ca kl 21

conski
pris cph- zurich ca 7200 men det bedste vi nogen sinde har fløjet med

Hua-hin
Hej har købt biletter cph-bkk hos DSB ud 31 oktober hjem 31 november med thai pris 4600 god pris syntes jeg menn købte også biletter i marts :389;[mail][/mail]

larschr5
Tak for alle svarene. Vi fandt billetter med Thai til 5.000 kr. pr. stk. med udrejse den 26. oktober og hjem igen 13. november.

Spring til debat: