Se indlæg|
Modem/Internetopkobling
|
|
| Eismark |
Lagt på d. 04/01-2006 00:07
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 16 |
Hej Thai-venner Jeg fik sidste år oprettet en internetopkobling før jeg tog til Thailand ved hjælp af gode informationer her fra Dansk-Thai websiden. Desværre kan jeg ikke komme ind på den samme Webside i dag, Siden eksisterer tilsyneladende ikke mere, det er www.asiaaccess.ne... Det er jeg selvfølgelig meget ked af i det alt virkede perfekt sidste år, hvor jeg fik 30 dages ubegrændset modem-forbrug for kun 280 Bath (42,10 kr.) Nu hvor jeg ikke kan komme ind på www.asiaaccess.ne... er der så nogle andre gode forslag til en modemsopkobling. Jeg ved godt at man kan købe kort i 7-11 og andre steder med begrændset minutadgang, men jeg syntes det var bedre med den ubegrændsede 30 dages adgang for et fast beløb. Godt Nytår til alle her op tak for evt. svar Eismark |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 04/01-2006 09:42
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej, Hvis de solgte ubegrænset opkobling for 280 Baht er det næsten logisk, at de er lukket. Der er en her, men den kræver en TOT eller TT&T telefon. http://www.csloxi...222_en.asp This service cannot be used with True’s telephone lines (numbers starting with 0-26xxx-xxxx, 0-27xxx-xxxx, 0-28xxx-xxxx, 0-29xx-xxxx) Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| jorn |
Lagt på d. 04/01-2006 20:14
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Du skal nok regne med at det bliver lidt dyre ca 500,- bath ubgraenset internet for 30 dg. jeg koebte det i Fortune town, ratchadarpisek, jeg skal der hen i loebet af ugen, saa skal jeg nok lige kigge efter hvad det hedder, det fungerede fint over alt i Thailand, men der var enkelte tilfalede hvor jeg betalte lokal takst for telefonlinen, bl.a paa hotel. Jeg mener det hed "southpassific.net" men jeg tjekker det! “Music is the only language I whirly understand"
|
|
|
|
| Eismark |
Lagt på d. 05/01-2006 00:51
|
Det ser helt rigtigt ud med: http://www.csloxi...222_en.asp De tilbyder : CSLOX 1222 Unlimited-15 days 169 Baht 15 days after first login CSLOX 1222 Unlimited-30 days 329 Baht 30 days after first login Men når jeg prøver at bestille forbindelsen kommer jeg frem til nogle helt andre tilbud, så jeg kan ikke finde ud af at bestille opkoblingen online. Jeg kan ikke se hvordan man bestiller den, det virker åbenbart ikke rigtigt. Eismark |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 05/01-2006 03:25
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej, Loxinfo har altid været lidt gammeldags. Måske du skulle sende en email og spørge, hvordan du skal forholde dig. Du skal også være opmærksom på, hvorledes dit hotels telefon virker. Nogle hoteller cutter linien efter 15 min, og andre tager min. takst og ikke blot opkaldstakst. For fire år siden benyttede jeg også noget, det hed et eller andet i retning af passific. 400 baht per måned, men det var meget ustabilt, og svært at komme igennem. Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| wanthai |
Lagt på d. 05/01-2006 11:30
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
hej Jeg fandt dette da jer surfede på xloc. Det er til forbindelswer ude på landet. Linken er her: http://www.csloxi...ode_en.asp Multi-Mode was developed to provide convenience to the Internet user for connecting to the Internet network through various accessing methods. Multi-Mode allows user to connect to the Internet through various access methods from ADSL , Dial Up, ISDN to Hot Spot (Wi-fi) with a single Username and Password () It is suitable for frequent travellers or users demanding flexible communication system. Ellers kan man, hvis man har en (laptop)/bærbar, købe et program til sin mobiltelefon, som gør det muligt at koble sig op via mobilen. Så er man ikke afhængig af fastnet, prøvede et da jeg var i thailand i august. Det funger, men der nogle udfald, men det var de nu også når jeg kørte over fastnet. Det var hos provate, så ingen erfaring med hotel eller andre offentlige telefoner. tage ![]() |
|
|
|
| Eismark |
Lagt på d. 05/01-2006 12:56
|
Hej Tage Købte du så et taletidskort til din mobil i Thailand, og hvad gav du for det? Hvad er minuttaksten? Hilsen Eismark |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 06/01-2006 07:54
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Eismark; taletidskort til mobil koster ca. 3-4 Baht for foerste minut og derefter 1/4 Baht/min naar man ringer local area i Thailand. Jeg ved ikke hvad det koster for data hvilket vil vaere noedvendigt for den naevnte forbindelse via mobil. Skal siges at hastigheden er latterlig lav (9.6 kbps via GSM) med mindre du faar GPRS saa jeg ville vaelge internet dial up pakken istedet. Skaal! |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 06/01-2006 17:43
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Eismark Jeg købte et AIS sim kort hos Telewitz, med en GPRS forbindelse, jeg kan ikke huske om det var 200 eller 400 timer for 500 baht plus 300 baht for simkort incl. 50 baht normal samtale. Det kræver selvfølgelig et indstikskort til din computer: http://www.jabcha...ndex_e.htm eller en mobil telefon med indbygget modem. Da jeg købte det skulle jeg vælge hvor mange min. der skulle være til GPRS forbindelsen, og så satte de beløbet ind hos Telewitz. Normal tale og GPRS forbindelsen er adskildt beløbsmæssigt. Jeg ved at Dtac også har simkort med GPRS. John john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.