Se indlæg|
Chiang Mai
|
|
| Rie |
Lagt på d. 02/10-2011 21:38
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
Skal flytte til Chiang Mai på torsdag.....Skal jeg vente eller er det ok nu, ringer lige til udenrigsministeriet i morgen mandag og høre dem, men måske der er nogle her på tråden som bor deroppe og som kan komme med et "lille" råd. Skal bo i den gamle bydel Rie |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 02/10-2011 21:46
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Hej Rie! Hvis du går på-Thaivisa.com og finder Chiang Mai forum, har de en tråd kørende omkring oversvømmelserne-og der er link til et kort over byen,hvor det er galt+folks egne beretninger,fra rundt om i byen. Velkommen til Thailand! |
|
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 03/10-2011 01:10
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
Alt er stort set tilbage til normalt her oppe nu Mvh Leo |
|
|
|
| ABS |
Lagt på d. 03/10-2011 03:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 310 |
Rie skrev: Skal flytte til Chiang Mai på torsdag.....Skal jeg vente eller er det ok nu, ringer lige til udenrigsministeriet i morgen mandag og høre dem, men måske der er nogle her på tråden som bor deroppe og som kan komme med et "lille" råd. Skal bo i den gamle bydel Rie Flyt du bare der op Rie. Efter hvad der siges i Thai News, så er der ikke mere vand deroppe end der kan vrides af en gulvklud. Lykke til med dit ophold i Chiang Mai. We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
|
|
Lagt på d. 03/10-2011 11:09
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ABS skrev: Rie skrev: Skal flytte til Chiang Mai på torsdag.....Skal jeg vente eller er det ok nu, ringer lige til udenrigsministeriet i morgen mandag og høre dem, men måske der er nogle her på tråden som bor deroppe og som kan komme med et "lille" råd. Skal bo i den gamle bydel Rie Flyt du bare der op Rie. Efter hvad der siges i Thai News, så er der ikke mere vand deroppe end der kan vrides af en gulvklud. Lykke til med dit ophold i Chiang Mai. Har lige set billeder fra Chaing Mai på nyhederne, og må sige, de gulvklude skal godt nok være på størelse med Fyn eller måske Sjælland. |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/10-2011 11:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Utroligt som I ser forskelligt på tingene, hvem skal vi tro på ABS eller Yan, en af jeg må have set forkert eller glemt at pudse brillerne. |
|
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 03/10-2011 11:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
Jeg er her oppe nu og her er ok igen 90 % af alle veje er ok det er rismarker der er oversvømmet nu
|
|
|
|
| ABS |
Lagt på d. 03/10-2011 11:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 310 |
yan skrev: ABS skrev: Rie skrev: Skal flytte til Chiang Mai på torsdag.....Skal jeg vente eller er det ok nu, ringer lige til udenrigsministeriet i morgen mandag og høre dem, men måske der er nogle her på tråden som bor deroppe og som kan komme med et "lille" råd. Skal bo i den gamle bydel Rie Flyt du bare der op Rie. Efter hvad der siges i Thai News, så er der ikke mere vand deroppe end der kan vrides af en gulvklud. Lykke til med dit ophold i Chiang Mai. Har lige set billeder fra Chaing Mai på nyhederne, og må sige, de gulvklude skal godt nok være på størelse med Fyn eller måske Sjælland. Må være nogle optagelser fra tidligere du har set. Chiang Mai by er stort set vandfri og oprydningen er igang. Så en gulvklud vil være en god ting. Problemerne er nu fra Phinchit og sydover helt ned Ayutthaya. We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 03/10-2011 15:07
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
De siger i nyhederne at natmarkedet i Chiang Mai er åbnet. Det danske udenrigsministerium tror jeg i øvrigt ikke kan sige ret meget ud over et eller andet generelt. Det eneste, som de skriver nu, er: "Andre risikoforhold I en del af årets måneder er der regntid i Thailand. I de måneder er der generel risiko for oversvømmelser, mudderskred m.v., hvilket ofte medfører besværligheder og i nogle tilfælde alvorlige ulykker. Det er forskelligt, hvornår der er regntid i de forskellige regioner. Der er både forskelle fra nord til syd og forskelle fra sydvest (Phuket, Krabi mv.) til sydøst (Koh Samui, Koh Chang mv.). Voldsomme regnskyl forekommer dog af og til også uden for normal regntid. Rejsende anbefales at søge relevant information før rejsen, fx hos Thailands meteorologiske institut og i øvrigt at følge de lokale myndigheders anvisninger." Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.