Se indlæg
 Udskriv debat
Sexturisme
basse50
Som Kurt skriver er Soi White House det ikke som det har været en gang. Sidste år fik jeg at vide det var for russiske back packers, så vuder selvSmile

kennyth
Sexturisme i pattaya.. Var det undertegnede der skulle skrive ville jeg nok vælge at skrive lidt om den måde utallige thai fyre, bringer deres unge kærester til beach rd, hver eftermiddag/aften, og sender dem "på arb". For mig er se, er det yderst interessant hvordan de kan få sig selv til det.. Har hørt meget om det ikke er kærighed, men kun for pengenes skyld. Den køber jeg dog ikke helt! Tror der er noget fundamentalt anderledes anderledes ved deres kultur, der gør under nogle underlige omstændigheder er det "ok" at lave penge igennem sin kæreste på denne facon. Noget pattaya-phuket-bangkok subkultur der er gået på afveje, og endt i dette teen parforholds pengeræs..
Kunne også være interresan at læse om politiets mindt sagt umoralske opførsel overfor disse piger. Der er jo en del der er blevet voldtaget på politi st, eller deres små kamre "for beskyttelse". Hvorfor er dette acceptabelt ? .. Eller hvordan kan det overhovedet foregå uden det bliver stoppet ? ..
osv osv osv..

keniko
Tag du nu bare en lille tur op til huset ved "store Buddha på bjerget" . "Huset ligger på Queen´s street.Read the rules

Rigtig god fornøjelserol

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

kennyth
keniko skrev:
Tag du nu bare en lille tur op til huset ved "store Buddha på bjerget" . "Huset ligger på Queen´s street.Read the rules

Rigtig god fornøjelserol

K.

Hvad ligger der i det hus, lidt mere specifikt ?

Frown

Spring til debat: