Se indlæg|
fodbold
|
|
| Big Buddha |
Lagt på d. 12/10-2011 18:53
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
thaikurt1 skrev: http://tipsbladet...ier-league Synes ikke det er rimelig at de store klubber i Premier League skal havde flere tv-penge frem for andre klubber der spiller i Premier League . De små klubber spiller til tide gode kampe hvor det mange gang er kedelig at se de store klubber spiller. Hvad synes i om den ide Liverpool-ejer John Henry komme med Dette passer nu ik`helt. Forslaget er fremsat af Ian Ayre (Managing Director of Liverpool FC) og ik`af John W. Henry. Men selv som Liverpool FC Supporter, syntes jeg at dette forslag er helt hen i vejret, og vil ødelægge mere end det vil gavne Engelsk fodbold. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 12/10-2011 19:33
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
de skal vel have det samme.. men de store vil altid få flere penge, da alle deres kampe bliver sendt i flimmerkassen
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 23/10-2011 17:44
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Det er lidt af en overraskes at Manchester C skulle vinde over Manchester U med 1 -6 nu venter vi så bare på hvad for en undskylden Ferguson kommer med og det er dommen skyld. Kan kun glæder mig over at Manchester U kom ned med nakken over for Manchester C men at de to kampe at Newcastle så spille med de to hold lige efter i hinanden kræve at holde spillen det samme spille som de har gjort en til vider. Newcastle synes jeg klare sig fint lige nu da de ligge på 4 plads i Premier League med 19 Point. Hvis det bliver ved på den måde vil jeg jeg havde lave en tusse med Newcastle en på maven og en på ryggen. Redigeret af thaikurt1 d. 23/10-2011 17:49 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 23/10-2011 18:28
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Må da bare sige godt pokalen bliver i manchester, så der ikke så langt den skal flyttes næste sæson
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| iThai |
Lagt på d. 23/10-2011 18:33
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 86 |
Jeg sad tilfældigvis på en restaurant/ølsted i dag, hvor de tændte for den kamp, øv! Blev spurgt af min partner, som heller ikke interesserer sig for fodbold, om hvorfor spillerne ikke bare kunne have hver sin fodbold??? Jeg spurgte lidt overrasket om hvorfor, hvortil hun svarede, at så behøvede de jo ikke løbe rundt efter den samme bold allesammen. Jeg måtte grinende give hende ret, og så var frokosten reddet. ithaiuthai@hotmail.com
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 05/11-2011 16:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Hvad så fodbold venner. Det går jo godt for Newcastle lige nu hvem har troet på at da sæson starte at de vil være i den bedste halvdel. Newcastle har i nu ikke tabt en tabt en kamp men de næste to kampe bliver svære først imod Manchester C og ugen imod Manchester U men som de spiller lige nu tro jeg på at vi har en mulighed to gode kampe om Newcastle vinder som Newcastle fan selvfølgelig gør vi det Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 06/11-2011 07:03
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Det kneb da mod Everton (selvmaal af Everton). Saa mon ikke sikre sejre til baade Man C og Man U ? PS jeg er hverken tilhaenger af Man C eller Man U og det glaeder mig da at det gaar saa godt for Newcastle. Det tror jeg ikke at nogen havde regnet med da saesonen startede. Men maerkelige resultater: Man C - Man U 6 - 1, Man U - Arsenal 8 - 0, Arsenal - Chelsea 5 - 3. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 06/11-2011 08:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
hugoboerge skrev: Men maerkelige resultater: Man C - Man U 6 - 1, Man U - Arsenal 8 - 0, Arsenal - Chelsea 5 - 3. ja dem var der ingen der havde set komme.. men det er da dejligt med en masse mål
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 06/03-2012 08:27
|
Kan det virkelig være rigtig samfundet skal betale for nogle sindsyge f(u)ck's fans voldelige adfærd? Hvad med at klubberne selv betalte for alt det lort deres såkaldte fans udføre snart hvergang de er på stadium. http://ekstrablad...720848.ece Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 02/04-2012 14:26
|
Han skulle da have været skuespiller i stedet for fodboldspiller, men er det ikke sådan med alle liverpoolspiller? http://ekstrablad...736154.ece Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 03/04-2012 16:13
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
sony skrev: Han skulle da have været skuespiller i stedet for fodboldspiller, men er det ikke sådan med alle liverpoolspiller? http://ekstrablad...736154.ece Det er ogsaa utroligt at "King Kenny" stadigvaek er paa sin pind. 6 nederlag i de sidste 7 kampe og nu en 8. plads. Det er svaert at fyre en legende. Man gaar og haaber paa pokal guld. Lad os se. Andy Carroll har ikke vist sig at vaere pengene vaerd og det samme kan man sige om Fernando Torres, selvom han nu er begyndt at komme paa maaltavlen. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

men det er da dejligt med en masse mål