Se indlæg|
Hvad laver jeres kvinder til daglig ? ...
|
|
| buster40 |
Lagt på d. 14/10-2011 17:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 210 |
kennyth skrev: Til Buster40: Jeg er total enig, og anser mig også for lykkelig. Nok ikke et perfekt liv, men arbejder på det ligesom alle andre. Jeg ser bare mange kommentarer, hvor det virker (måske min fejl at læse imellem linierne) udelukkende lykkeligt, og der er ikke nogen udfordringer i det daglige. Jeg syntes der er stor forskel på om det er udfordringer eller problemer du taler om, da vil altid være udfordringer/opgaver at løse for en fremmed i et nyt land med en meget anderledes kultur, men med forståelse og villighed til indsigt når man hurtigt langt, og kan fint leve i harmoni med sig selv og sine omgivelser... Venlig hilsen
Boonta |
|
|
|
| Gamstini |
Lagt på d. 14/10-2011 18:31
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
Min Kone sidder i spjældet de næste 10 år. Bare fordi at hun har sprættet maven op på sin voldelige eks-thaimand. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 14/10-2011 18:56
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Gamstini skrev: Min Kone sidder i spjældet de næste 10 år. Bare fordi at hun har sprættet maven op på sin voldelige eks-thaimand. Hvor hyggeligt, man skal jo vælge sine ægtefæller med omhu
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| kennyth |
Lagt på d. 14/10-2011 19:49
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 51 |
buster40 skrev: kennyth skrev: Til Buster40: Jeg er total enig, og anser mig også for lykkelig. Nok ikke et perfekt liv, men arbejder på det ligesom alle andre. Jeg ser bare mange kommentarer, hvor det virker (måske min fejl at læse imellem linierne) udelukkende lykkeligt, og der er ikke nogen udfordringer i det daglige. Jeg syntes der er stor forskel på om det er udfordringer eller problemer du taler om, da vil altid være udfordringer/opgaver at løse for en fremmed i et nyt land med en meget anderledes kultur, men med forståelse og villighed til indsigt når man hurtigt langt, og kan fint leve i harmoni med sig selv og sine omgivelser... Det er kloge ord, og som sådan kan jeg jo kun være enig
MVH
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.