Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Hjælp med at bekæmpe transport af stjålne hunde
|
|
| kylling |
Lagt på d. 23/10-2011 16:59
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Riverkwai skrev: skyd lortet.hader de fucking soi doogs.bare min egen mening ![]() Ja du er helt kold med dine føgelser,over for et liv om det er dine forældre eller en due;kat eller en hund |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 23/10-2011 17:18
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
jeg henter en af de ,,hjemløse" hunde hos ,, care for dogs " her i chiang mai på onsdag, de er sygdomsfrie og har fået diverse vac.og er stiliseret eller kastreret de er gratis ,men man giver da et beløb til det gode arbejde![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 24/10-2011 14:04
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Deligt at se at nogle mennesker har "Hjertet på rette sted", men JEG ville være mere stolt og glad hvis disse velment incitamenter var rettet mod : - Børnehjemme for forældreløs børn. - Hjemme for Blind. - Hjemme for autister. - Ældreshjemme. Og hvis derefter, der var nogle ressourcer "tilovers", så ville jeg tænke på Hunde og katte. Man skal bare lige huske at disse hunde som bliver "reddet" ikke bliver steriliseret og at netop den velment hjælp ville bare forstærke problemet i form at " øget reproduktion". Men jeg på ingen måde billiger den form for "regulering" ved hjælpe af slagtning/spisning af hunde. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 24/10-2011 16:00
|
nu skal jeg sige dig een ting, da jeg ønsker at få en hund, ja så henter jeg den der! og hvad mit hjerte angår og hvem jeg elles hjælper,det har jeg ingen behov for at skilte med, men det er da dejligt at høre fra en,,frelst" mand ![]() |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 24/10-2011 16:04
|
og da denne tråd handler om hunde og ikke om børn blindeautister og ældre ja så tillod jeg mig at skrive om hunde,u8ndskyld![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 24/10-2011 16:14
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
chaingmai skrev: og da denne tråd handler om hunde og ikke om børn blindeautister og ældre ja så tillod jeg mig at skrive om hunde,u8ndskyld ![]() Og det er du i din gode ret til at gøre, jeg har aldrig anfægtet din beslutning om at anskaffe dig en hund. Lev du bare i fred med den. JA, jeg er stolt til at være "frelst" ved at prøve at gøre en lille forskel for mine MEDMENNESKER før jeg begynder at tænke på Hunde - Katte - Slanger - Elefanter - Hvide næsehorn - Hvaler - Skilpadder, m.m., en simpelt spørgsmål om PRIOTERING. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 24/10-2011 17:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
nu er det ikke for at tråden skal løbe helt af sporet.. men jeg giver da også meget mere til naturbevaring og dyre org, end jeg giver til børn, blinde, døve. kræft, aids, forældreløse osv osv.. men det betyder ikke jeg har hjertet det forkerte sted.. tvært imod mener jeg der er nok bidragere, til alle de store indsamlinger mod al verdens problemer, men desværre er der langt fra nok til bevaring af vores natur i alle dens former
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 24/10-2011 17:22
|
lung yao så skulle du starte en tråd om det der ligger dig på hjertet og ikke angribe andre for ikke og tænke på deres medmennesker fordi jeg prøver og lave lidt reklame for et sted hvor de laver en stor indsats for hunde, det var ment som et hip til folk der vil have en hund, de kunne jo prøve om der var en der de kunne lide![]() |
|
|
|
| sum |
Lagt på d. 25/10-2011 08:28
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 99 |
http://www.bangko...nteers-ark Der er nogle der hjælper........... Walk whit a pure heart and mind, then happiness will follow you.
This is the word of the good lord Buddha. ![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.