Se indlæg|
Tale/data simkort u.abm. i DK
|
|
| jan_lr |
Lagt på d. 25/10-2011 18:17
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 23 |
Hej. Jeg er meget glad for mit 12Call simkort til min Iphone. For ca. 1000 thb pr. mdr. , for jeg ubegrænset data. Findes der et tilsvarende simkort i Danmark. /Jan_lr |
|
|
|
| mr bark wan |
Lagt på d. 25/10-2011 19:07
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 22 |
tror det er for "peng" take a look https://www.bibob... hvor meget data! har du brug for.. DON'T GO SEE MY PINGPONG SHOW. |
|
|
|
| jan_lr |
Lagt på d. 26/10-2011 02:06
|
|
Ja, du har ret :-) Det er ikke "thai priser". Findes der en simpel måde at måle data-trafikken på ? /Jan_lr |
|
|
|
| jan_lr |
Lagt på d. 26/10-2011 03:16
|
|
jan_lr skrev: Findes der en simpel måde at måle data-trafikken på ? Se bort fra ovenstående citat. Jeg fandt (på iphone): Instillinger > Generelt > brug > monilbrug Nu har jeg nulstillet. Så må jeg se hvad mit forbrug er ![]() /Jan_lr |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 26/10-2011 06:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
jan_lr skrev: Hej. Jeg er meget glad for mit 12Call simkort til min Iphone. For ca. 1000 thb pr. mdr. , for jeg ubegrænset data. Findes der et tilsvarende simkort i Danmark. /Jan_lr Er du sikker på at du har ubegrænset trafik/download ? Der er for det meste en grænse som feks. kan hedde 5gb ell. lign. Har lige købt Dtac sim igår hvor de fortæller ubegrænset trafik men ups. max. 5 GB ha ha |
|
|
|
| jan_lr |
Lagt på d. 26/10-2011 15:00
|
|
Ja,- det hedder One-2-call unlimited. Jeg blev inspireret af et inlæg på et andet forum som også forklarer hvordan man selv kan "tanke op" og konverterer de insatte penge til internet. Her er et link der behandler emnet: http://www.bangko...land-5542/ /jan_lr |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 26/10-2011 15:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
bimmelim skrev: jan_lr skrev: Hej. Jeg er meget glad for mit 12Call simkort til min Iphone. For ca. 1000 thb pr. mdr. , for jeg ubegrænset data. Findes der et tilsvarende simkort i Danmark. /Jan_lr Er du sikker på at du har ubegrænset trafik/download ? Der er for det meste en grænse som feks. kan hedde 5gb ell. lign. Har lige købt Dtac sim igår hvor de fortæller ubegrænset trafik men ups. max. 5 GB ha ha Men du betaler ikke 1000B om månedet for den, vel, som Jan gører og måske derfor at har "får hvad han betaler for". ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.