Se indlæg
 Udskriv debat
Thai Karaoke ...
barefeet
Hej med jer,

fruen herhjemme er total sang stjerne, ihvertfald i hendes egen verden. Hun savner helt vildt karaoke fra Thailand.

Findes der noget program der kan downloades, købes eller bruges online som har Thailandske sange/tekster.

Jeg ved man kan bruge youtube, men hun leder efter et større udvalg og så savner hun også at kunne synge
via en microfon, ak ja, jeg er glad for der er flere værelser man kan gemme sig i.

På forhånd tak Smile

S

sudsakhon
Karaoke er asiens svøbe.
Det må være noget, der er kommet ind i arvemassen, ligesom europærere vist nok skulle have neanderthal DNA i sig. Modsat f.eks. afrikanere..
Det er i al fald fælt.......

Men mht. dit spørgsmål, så findes der jo millioner af de der karaoke VDO'er. De sælges alle vegne (i Thailand)

Det hjælper jo ikke noget her i DK, men du kan downloade via torrent.
Dog skal du huske, at såfremt det opdages, at det er copyright-materiale, som er ulovligt at have, skal man så straks slette...
Altså når man opdager det. Bla bla bla

(Husk dog: Ukendskab til loven fratager ikke skyld)

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
kennyth
jeg vil gerne anbefale sted som www.piratebay.org
Der er en del at hente.

Du skal dog gå igennem en proxyserver for at nå sitet hvis du sidder i dk. www.freeproxyserv... kan godt anbefales Tuttelu Tralla
MVH

Anonym Bruger
har hun ikke nogen veninder som har nogle liggende.
Jeg ved da min kone har en bunke af de karaoke cd.

barefeet
Tak for svarene, jeg er et step videre.

Jeg har desuden fået hjælp via PB.

:-)

5555
ellers er der http://www.siamsm...
der er masser

send mig en pb, da jeg har en eller to invites tilbage

Lung Yao
sudsakhon skrev:
..............
Dog skal du huske, at såfremt det opdages, at det er copyright-materiale, som er ulovligt at have, skal man så straks slette...

Med andre ord: det er ikke forbudt at stjæle, men det er forbudt at blive taget/fanget. Til hest

Det skal jeg prøve at huske. Tak.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

natty
kennyth skrev:
jeg vil gerne anbefale sted som www.piratebay.org
Der er en del at hente.

Du skal dog gå igennem en proxyserver for at nå sitet hvis du sidder i dk. www.freeproxyserv... kan godt anbefales Tuttelu Tralla

kennyth opfordre du åbenlyst til ulovligheder, her på siden???, hmmm.Pibe

Nå men udover det synes jeg da at en glad karaoke aften, i byen og i asien, kan være ganske sjov. Bare ikke inden for hjemmets fire vægge.
Redigeret af natty d. 07/11-2011 21:55
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

sudsakhon
Man må ikke stjæle.

Og opdager, man at man har erhvervet sig software, som er ulovligt kopieret, skal man skynde sig at slette det.

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
OleOrm
Lung Yao skrev:
sudsakhon skrev:
..............

Med andre ord: det er ikke forbudt at stjæle, men det er forbudt at blive taget/fanget. Til hest

Det skal jeg prøve at huske. Tak.

.

Du er dobbelmoralsk i en anden tråd latterliggør du en anden persons staveegenskaber Joker

Spring til debat: