Se indlæg|
shop 108
|
|
| sony |
Lagt på d. 12/11-2011 14:05
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Nogle der kender noget til den shop 108 Synes godt nok der er dukket mange op af dem her i landsbyen, sidste år var der ikke en. Det er en kæde ligesom 7 eleven, men ikke nær så stort udvalg, men er det et thailansk eeller udefra? Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 12/11-2011 15:26
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Jeg har shop 108 som nabo. Manden son ejer bygningerne fortæller, det er hendes datter der bestyrer den, men betaler afgift/leje til 108, så mon ikke det er den samme model som 7 eleven. Altså franchise.....
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 12/11-2011 16:43
|
Undskyld men er 7 eleven ikke amerikansk?
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 12/11-2011 16:54
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
sony skrev: Undskyld men er 7 eleven ikke amerikansk? Jeg mener, at det er blevet japansk... Hilsen, Robert |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 12/11-2011 17:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
den reelle ejer er SAHA GROUP > [url]www.sahapat.co.th[/url] ( SUN 108 CO., LTD. ) http://www.108sho... http://www.sun108... http://www.sahapa...oup_9.html Redigeret af TG950 d. 12/11-2011 17:59 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 12/11-2011 17:57
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
108 Shop is a Thai chain of franchise convenience stores. It is the second largest convenience store chain in Thailand, after 7-Eleven. Its stores are located nationwide. Sun 108 is the operator of 108 Shop convenience stores and is a subsidiary of Saha Group. |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 13/11-2011 10:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
7-Eleven is part of an international chain of convenience stores, operating under Seven-Eleven Japan Co. Ltd, which in turn is owned by Seven & I Holdings Co. of Japan.[2] 7-Eleven, primarily operating as a franchise, is the world's largest operator, franchisor and licensor of convenience stores, with more than 39,000 outlets Kim
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 13/11-2011 15:19
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Jamern, så kan vi konstatere, at 108 er thailandsk, og 7-Eleven er japansk. Her i Bangkok har jeg ikke bemærket 108. Her synes jeg, at konkurrenten typisk er Family Mart. På den ene side er det jo "synd", at den thailandske charme med de små kiosker forsvinder, men sådan er udviklingen, og sådan er det også gået i Danmark. Hilsen, Robert |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 13/11-2011 22:36
|
Robert Kronberg skrev: Jamern, så kan vi konstatere, at 108 er thailandsk, og 7-Eleven er japansk. Her i Bangkok har jeg ikke bemærket 108. Her synes jeg, at konkurrenten typisk er Family Mart. På den ene side er det jo "synd", at den thailandske charme med de små kiosker forsvinder, men sådan er udviklingen, og sådan er det også gået i Danmark. Hilsen, Robert Ikke såvidt jeg forstår det-så er shop 108 et Indisk fænomen. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 13/11-2011 23:07
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Robert Kronberg skrev: Jamern, så kan vi konstatere, at 108 er thailandsk, og 7-Eleven er japansk. Her i Bangkok har jeg ikke bemærket 108. Her synes jeg, at konkurrenten typisk er Family Mart. På den ene side er det jo "synd", at den thailandske charme med de små kiosker forsvinder, men sådan er udviklingen, og sådan er det også gået i Danmark. Hilsen, Robert Jeg har faktisk set 108 i BKK http://www.108sho... men eller synes jeg at Tesco Lotus er en større konkurrent til 7-11 end Family Mart i Bangkok, men det handler måske om hvor man opholder sig. Redigeret af natty d. 13/11-2011 23:12 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 14/11-2011 03:41
|
natty skrev: Robert Kronberg skrev: Jamern, så kan vi konstatere, at 108 er thailandsk, og 7-Eleven er japansk. Her i Bangkok har jeg ikke bemærket 108. Her synes jeg, at konkurrenten typisk er Family Mart. På den ene side er det jo "synd", at den thailandske charme med de små kiosker forsvinder, men sådan er udviklingen, og sådan er det også gået i Danmark. Hilsen, Robert Jeg har faktisk set 108 i BKK http://www.108sho... men eller synes jeg at Tesco Lotus er en større konkurrent til 7-11 end Family Mart i Bangkok, men det handler måske om hvor man opholder sig. Synes det lidt svært at sammenligne de 2 kæder, da det ene er et kæmpe supermarked mens det andet er et mini marked. Men ellers giver jeg sgu Robert ret i de ødelægger de små thai bikse, men er vi ikke selv med til at ødelægge det ved at købe ind i 7 eleven etc etc? Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| iThai |
Lagt på d. 14/11-2011 06:23
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 86 |
Sony 7 er så udbredt i Thailand som det er, fordi det er der thaierne går hen. Det er da heller ikke særligt mærkeligt, at man fravælger den lokale rodebutik hvor alting er dyrere. Det kaldes udvikling, men man skal ikke have så ondt af de små lokale, da de mange gange har fået et tilbud de ikke kunne sige nej til. Seeven rykker ind, og de høster en fed husleje... ithaiuthai@hotmail.com
|
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 14/11-2011 06:45
|
Tror da også nok, at de store shopping centre,som Central Plaza osv.,efterhånden som de rykker ud i provinserne ødelægger lang flere små familie foretagender end 7-eleven gør-og ikke nok med det-i det øjeblik de gør deres indtog,sammen med flere turister og flere hoteller-ja, så stiger dagligvarerne altså med raket fart. |
|
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 14/11-2011 16:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
108 ligger i rigtig mange provins byer
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.