Se indlæg|
Beer light
|
|
| jacobpakchong |
Lagt på d. 03/01-2012 14:48
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
Godaften folkens Jeg er på jagt efter light beer men kan ikke finde dem nogen steder her i pakchong,har set chang light for et par år siden men nu ryster folk bare på hovedet i butikkerne når jeg ber efter light beer. Ved efter et kig på nettet fandt jeg både chang singh og san m i light,men laves de stadig, eller er det fordi det hele står under vand endnu at de ikke har det i tesco eller andre steder. Eller skal jeg helt til korat eller saraburi for at handle,er der nogen der ved om de har dem der og i hvilken butiker. Tak og godt nytår |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 03/01-2012 16:07
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
jacobpakchong skrev: Godaften folkens Jeg er på jagt efter light beer men kan ikke finde dem nogen steder her i pakchong,har set chang light for et par år siden men nu ryster folk bare på hovedet i butikkerne når jeg ber efter light beer. Ved efter et kig på nettet fandt jeg både chang singh og san m i light,men laves de stadig, eller er det fordi det hele står under vand endnu at de ikke har det i tesco eller andre steder. Eller skal jeg helt til korat eller saraburi for at handle,er der nogen der ved om de har dem der og i hvilken butiker. Tak og godt nytår Thaiere gider ikke så gerne købe dem, da alkoholprocenten er for lav, men prøv at spørge din lokale 7-Eleven, om de ikke gider tage nogle hjem. Det har jeg selv gjort, men de stoppede alligevel efter nogen tid. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| jacobpakchong |
Lagt på d. 03/01-2012 22:14
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
Hej Mit emne forsvandt ret hurtigt,fik kun et enkelt svar. Er der ikke nogen der ved om der stadig laves light beer i thailand og hvilken butikker har dem i nakhonratchasima, helst i pakchong eller eventuelt korat. Tak |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 04/01-2012 05:48
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Da det ikke ser ud til at nogen ved hvor man køber light beer, så springer jeg med en opskrift: 1 ølglas 10 baht issterninger 2 store Beer Chang Fyld ølglasset op med isterninger. Hæld dernæst Beer Chang i til kanten. Lad det stå et par minutter. Gentag processen, når du har drukket øllet. Bon apetit! ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 04/01-2012 06:06
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Frank, frisk og forfriskende, selvom jeg foretrækker Beer Shinga i denne sammenhæng.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.