Se indlæg
 Udskriv debat
Thai Airways tilbudskampagne starter 10/1 ?
gnavpot
Har netop set følgende på Thaiairways.no (den norske hjemmeside)

TRE GODE VÅRNYHETER FOR REISE ETTER 01APRIL!

- VÅRKAMPANJE TIL THAILAND
Salget starter 10 Januar, vær rask og sikre deg rimelige billetter!

- BARNERABATT 75% !!
Gjelder på alle spesialpriser ved utreisedato 01april-15juni, og 31juli-28september.

- KJØP FLYBILLETT TIL BANGKOK - OG FÅ PHUKET ELLER KRABI MED PÅ KJØPET!
Gjelder for reise i alle klasser!

Kontakt ditt reisebyrå for informasjon og bestilling!

Mon ikke også det så gælder den danske afdeling ?....

Jeg skal selv afsted med familien 6/4 til og med 23/4 og har indtil videre forhåndsreserveret hos Thai - men priserne fra Aalborg er pt cirka 7000 kr med skat for voksne og 2400 for børn med skat..

Hvad tror I - at priserne evt. falder til ??

mvh Gnavpot

Frank
Javel Gnavpot, så skal vi jo nok med samme fly. Håber dit humør er bedre end dit navn giver udtryk for Grin.

Og så håber jeg også at vi får lidt billigere billetter - ellers får konen et chok Shock!

Nå 94 dage endnu - kan næsten ikke vente Sad.

gnavpot
Hej Henrik

Har netop forsøgt - men eneste pris overhovedet der kommer når Aalborg vælges via dit link er 42.000 kr med SAS pr. PERSON !!!!!

Når jeg så forsøger "kun" København bliver prisen højere end den reservation, som jeg allerede har foretaget med Thai...

Jeg håber, at Thai i DK også starter deres kampagne den 10..

mvh Gnavpot....

gnavpot
Gnavpot er kun et udtryk for en familiefar - som aldrig bliver voksen... Har været utallige gange i de forskellige Disney parker verdenen rundt - og derfor skulle der jo vælges en karakter.. som passede...Grin

yeya
Jeg har selv prøvet at finde pris ved flybillet i april/maj, og jeg får en pris på 14.000 kroner for 2 voksne og et barn på 4 år.
Det kan være at det måske er endnu billigere hvis du ringer til thai travel på halmtorvet og siger at i er en dansk/thai familie. Ihvertfald forsøget værd.....
Held og lykke.
Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url

http://www.baanjoy.dk
Frank
Ja hvis prisen bliver kr. 42.000, så overlever konen da næppe chokketShock. Hvad koster en kiste som cargo?

Nej den var lidt for grov. Undskyld Sad.
Redigeret af Frank d. 02/01-2006 23:40

Vishnu
Har lige bestilt biletter til 2 voksne og 2 børn til Krabi med stop i Bangkok til 5245,-kr for voksne og 2221,-kr for børn alt inkl. med Thai.
ShockGrinAngry
Ville dog have foretrukket fly med skærme i sæderne for underholdningens skyld, men man kan jo ikke få det hele for det halve.SmileWink

falang yao
gnavpot skrev:
Har netop set følgende på Thaiairways.no (den norske hjemmeside)

Jeg skal selv afsted med familien 6/4 til og med 23/4 og har indtil videre forhåndsreserveret hos Thai - men priserne fra Aalborg er pt cirka [u]7000 kr med skat for voksne og 2400 for børn med skat..[/u]Hvad tror I - at priserne evt. falder til ??mvh Gnavpot

Hej Gnavpot,

Den dyreste del af din billet i forhold til fløjet miles er Aalborg-CPH-Aalborg. Hvis du fløj fra KBH til BKK, så vil prisen i April igen lige mellem 4500 og 5300kr afhængigt af oliegebyret til den tid.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

gnavpot
Efter et opkald til Thai Airways er billetterne nu i dag faldet til 5600 med afgift for voksne og 2000 kr for børn inkl. afgift...

Da min rejse er betalt af firma kan jeg godt "betale" for Premium economy class og upgrade mine børn billigt til denne klasse... Børnebillet vil koste 3400 inkl. skat for denne klasse...

Da vi så er 4 voksne og 2 børn - så "kunne" man jo undervejs bytte med de voksne - så de fik "de" Premium pladser....og børnene blev sendt ned på økonomi..

Men jeg har aldrig prøvet denne klasse ??

Er der nogle her - som kan anbefale dette ???

Jeg har tidligere prøvet at bliver upgradet gratis med SAS fra deres economeny plus - og det var rimeligt synes jeg - men ikke noget - som jeg ville betale 5000 kr for... ??

Thai har altså tilsyneladende startet deres tilbudskampagne fra 1/4 til 15/6 og igen fra 31/7 til 30/9...

mvh Gnavpot
Med venlig hilsen

Gnavpot - en familiefar - som aldrig bliver voksen...

Healer
Jeg har flere gange rejst på Premium economy class - fordi jeg har været heldig at blive opgraderet nogle gange til Bangkok. Man sidder dejligt, god benplads og fin fin behandling. Men skal der betales skal man virkelig være opmærksom på, om de ekstra penge ikke kunne bruges på lidt ekstra godt dernede i stedet for.

I oktober ville jeg betale for en business plads, og Thai ville have 600 dollar som tillæg til min økonomi billet - og ellers kunne jeg have købt en retur for 9.900 på Premium economy class hos Thai Travel....

Bedste hilsen fra GrinHealerGrin

- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...!

http://clairvoyanten.dk
yeya
hvis du bestiller sammen med en thai og oplyser at i er familie, så koster billetten kun 5000 incl afgifter.
Vi har selv lige bestilt, og prisen for 2 voksne og 1 barn er kun 12.000,-
Det bliver vist ikke billigere med noget selskab.
[url]www.baanjoy.dk[/url

mattidk
hej yelly, hvornår skal du rejse?

yeya
Nå sådan...... OK!!
Vi rejser måske i hele maj måned. Så er det nok derfor. Men den pris du har fået er da meget billig alligevel.
[url]www.baanjoy.dk[/url

Spring til debat: