Se indlæg|
mn kæreste søger veninder
|
|
| xcu |
Lagt på d. 06/01-2012 10:05
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 9 |
Min kæreste kommer her til København / Skåne på turistvisum i 3 måneder og vil gerne møde nogle andre thaipiger... hvor mødes de ? |
|
|
|
| poom |
Lagt på d. 06/01-2012 10:17
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
du skal i hvert fald holde hende fra thaimassage miljøet, hvor mange mødes. Og deres forbandede kortspil og "share".. Man ved udemærket godt hvad der foregår bag ryggen på manden der. Helt almindelige thailændere mødes hjemme vel hos hinanden og og sidder på gulvet og spiser med fingrene nede i maden men det er kendt af alle at de også mødes i klinikkerne for at spille kort og bare være sammen. det har de også skrevet om i avisen. |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 06/01-2012 10:34
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
poom skrev: du skal i hvert fald holde hende fra thaimassage miljøet, hvor mange mødes. Og deres forbandede kortspil og "share".. Man ved udemærket godt hvad der foregår bag ryggen på manden der. Helt almindelige thailændere mødes hjemme vel hos hinanden og og sidder på gulvet og spiser med fingrene nede i maden men det er kendt af alle at de også mødes i klinikkerne for at spille kort og bare være sammen. det har de også skrevet om i avisen. Skide intilligent svar. Manden spørger hvor de mødes, - ikke hvor de skal holde sig fra. For at bruge dine egne ord: jeg har fulgt med her længe og synes mange gange at når nogen siger noget så spiller folk snotdumme. så kan man ikke forstå en udregning og så kan man ikke forstå et ord det ender sgu med at der ikke er nogen der gider skrive noget fordi alt ikke skal skrives så 2-årige kan fatte det. Bytter man "en udregning" med "et spørgsmål",- så passer det godt. |
|
|
|
| xcu |
Lagt på d. 06/01-2012 10:41
|
@ poom - mange tak for oplysningerne |
|
|
|
| xcu |
Lagt på d. 06/01-2012 10:44
|
@ AL 48 - Din kommentar kan jeg ikke bruge til ret meget :-) |
|
|
|
| Olsen99 |
Lagt på d. 06/01-2012 11:25
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 246 |
Poom. Jeg syntes at du er ulaekker at hoere paa, selvfogelig er der Thaier i danmark som kan hygge sig samme...uden ! |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/01-2012 11:41
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
xcu skrev: Min kæreste kommer her til København / Skåne på turistvisum i 3 måneder og vil gerne møde nogle andre thaipiger... hvor mødes de ? hej Det bedste sted er visr templet i dragør, Der kommer mange piger ude,også mange af deres mænd. http://www.watpa.dk/ |
|
|
|
| xcu |
Lagt på d. 06/01-2012 11:51
|
@sonny : tak |
|
|
|
| poom |
Lagt på d. 09/01-2012 21:48
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
nu er i da totalt latterlige at høre på Olsen hvem helvede har sagt at det er alle thaier i danmark der kommer i massageklinik? så slap dog af mand men dem som kommer der ville jeg passe på og det synes jeg er en god oplysning. jeg tror der er mange der gerne ville have vide det før og AL48 du bliver ved med bare at brokke dig helt uden indhold. det kan man også se i andre svar heldigvis kan man se at der er andre der har lidt mere mellem ørerne end jer og jorer jer totalt....så bliver jeres beskeder totalt til grin |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 09/01-2012 22:14
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
xcu skrev: Min kæreste kommer her til København / Skåne på turistvisum i 3 måneder og vil gerne møde nogle andre thaipiger... hvor mødes de ? - Templet på Amager eller i Stenløse. - Kirke / steder hvor man kan lære dansk (kan ikke huske navnet) - I privat regi. Det kan være en fordel at skrive hvor i Thailand hun kommer fra og hendes alder. Så vil det måske være nemmere at få folk her til at reagere og mødes til f.eks. en middag. Min kone fik lidt netværk på denne måde i starten. Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| xcu |
Lagt på d. 10/01-2012 09:01
|
@ christian-s. Tak for oplysningen. Hun er 28 år kommer fra Isan : Selaphum Roi et, men har boet og arbejdet som laborant i Bangkok i de sidste 5 år. |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 10/01-2012 09:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Hej xcu De forslag, der er givet. f.eks templerne i Stenløse og Amager er rigtig gode udgangspunkter for at skabe et netværk. Men det jeg egentlig ville sige var, at såfremt I vælger at bosætte jer i DK, er der gode muligheder for at hun kan finde arbejde i sit erhverv. Som laborant. Det må alt andet lige være mere attraktivt for hende at have den udsigt end at ende med et rengøringsjob. Det er relativt mange laborantjob udbudt. Nu ved jeg jo ikke hvilket speciale hun har, men det omtalte udbud dækker både biologiske, kemiske og apparattekniske områder. Det gode med den branche er, at derikke kræves ret meget formel "omskoling" til danske forhold, som hvis hun var revisor eller kontorassistent. Det er da værd at have i tankerne,ikke? ![]() |
|
|
|
| larschr5 |
Lagt på d. 10/01-2012 16:31
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 135 |
Kan anbefale IKC nær Nørreport i København. Her går min kone til gratis danskundervisning mens vi venter på hendes opholdstilladelse. Hun kommer selv fra Isaan (Chaiyaphum) og har fået et par veninder fra skolen allerede og de er allesammen i 28-35 års alderen. Hun har endda været så heldig at møde en fra samme område som hende selv. http://www.bethes...mp;menu=12 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.