Se indlæg|
For fanden..........
|
|
| Buggymann |
Lagt på d. 11/01-2006 19:00
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
Nu syntes jeg snart at det er for groft.....en spørge om nogle gode råd her på siden, og så bruger andre det til at hakke på hianden om deres kendskab til Thailand, samt hvor man opholder sig når man er der og hvorfor....... og hvordan...... Hvad må den stakkels person ikke tænke om personerne på denne side.... personen spurte bare om lidt hjælp og information og fik næsten startet en indbyrdes krig. på hakken på hianden. og sådan... Er vi her for at hjælpe hianden og snakke, udveksle erafringer og alm hygge ?????? eller er det blevet til en side hvor vi bare hakker på hianden og skræmmer alle nye medlemmer væk ??? fordi vi er så skide kloge ?? sådan føler jeg snart at siden er blevet og jeg har været med siden start..... ( var sjover i starten ) ![]() ![]() ![]() Ja:::: nu kommer der jo nok nogle grimme indlæg til mig pga af dette indlæg...men det er sgu min mening.... ![]() ![]() ![]() Parkpean..... just love Thailand. The land off budda...
|
|
|
|
| Anica |
Lagt på d. 11/01-2006 19:36
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
Hej Parkpean Jeg forstår godt hvad du mener - selvfølgelig er der en del ligegyldige kommentare, jeg har dårlig læst dem, da de første linier ikke fangede min interesse. Til gengæld syntes jeg at jeg fik en masse gode svar ikke mindst på privat besked, som også du har brugt tid på, at sende til mig. Ud fra jeres svar, har jeg valgt vores kommende rejse - og det sætter jeg stor pris på - Tak for det. ![]() Jeg er bestemt ikke skræmt væk herfra, da jeg syntes, her er en stor del af kendere, der virkelig ved hvad de snakker om. Lige meget hvor man befinder sig på nettet vil der altid være useriøse bruger. Heldigvis har Dansk-thai en masse seriøse bruger der er til for at hjælpe hinanden, og det er prisværdigt. Anica |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 11/01-2006 19:46
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Jeg tror såmænd, at vi alle er mere eller mindre seriøse, men en uheldig bemærkning kan mange gange få en del af os op og ringe og så er det jo, at det går galt ( så er det i fangehullet ). men har vi alle ikke lovet hinanden en lidt bedre debat her i 2006 / 2549, det tror jeg nok vi har og det man lover, det skal man holde........(næsten)
![]() Med venlig hilsen Suk.................... ![]() Redigeret af Suk Rak Ning d. 11/01-2006 19:47 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 11/01-2006 19:46
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Godt at høre Anica, Brug hvad du kan bruge og smid resten væk ![]() mvh rinpoche |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 11/01-2006 19:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Ja, det er ikke kun kvinder der kan starte en hønsegård, mænd kan åbenbart også ![]()
|
|
|
|
| tastum |
Lagt på d. 12/01-2006 10:29
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
Hej Parkpean Kunne ikke være skrevet bedre, jeg giver dig toppoint for dit indlæg ! Jeg har selv via PB givet Anica lidt råd og vejledning om deres forestående drømmetur, som jeg ikke er i tvilv om at det bliver. Jeg valgte bevist PB, da jeg mange gange ser og læser de ligegyldige svar og kommentarer der kommer. Bare min mening !
tas-Love Phuket-Kata Beach
|
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 12/01-2006 12:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Ja det er ganske rigtigt, at mange indlæg ender med et mindre ordkløveri. Det er hamrende irreterende at der ikke bare kan svares på de spørgsmål, som bliver stillet i stedet for at skrive alt muligt andet ligegyldigt. Men det er da glædeligt at (det er ihvertfald min opfattelse) de fleste godt kan smide det ubrugelige væk, og kun se på de fornuftige svar. Lad os nu få nogen ordentlige debatter med en god tone her i det nye år. Og drop tilsviningen. Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 13/01-2006 14:41
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Jeg er såmænd også enig, selv om jeg er en af dem, der pustede til ilden. Jeg lod mig irritere, men mit indlæg (samt flere andre) hørte selvfølgelig til i en anden/ny tråd.
Peter
|
|
|
|
| jaha |
Lagt på d. 13/01-2006 21:31
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 42 |
Da jeg læste overskriften troede jeg egentlig, at der var en, der ville beklage sig over et rejsemål, men så var det altså alm. utilfredshed med sitet og hvordan tingene har udviklet sig. Selv om et godt "skænderi" såmænd kan var ganske underholdende, kan det også blive for meget. Og jeg synes generelt at debatten på dette site igennem de seneste måneder, har været meget "indadrettet". Man fristes næsten til at sige, at diskussionen som "Sol" bragte op; med hvorfor "du er Thai-gift" var tragikomisk og samtidig typisk for tingenes tilstand. Ihverfaldt lod mange sig (efter min mening) unødvendigt provokere af dette indlæg, istedet for bare at glide af. Måske er det netop et udtryk for kedsomhed, og når der så endelig sker noget spændende, ja så benytter man lejligheden til at give den hele armen. Jeg synes naturligvis, at det ville være kedeligt, hvis det endte med, at dette site blev "forbeholdt" en snæver kreds med noget tilfælles. Det er min opfattelse, at der virkelig mange, der er hyper-interesserede i at få kvalificeret information omkring Thailand og som er bedøvende ligeglade med hvordan nogen synes man skal organisere sig omkring bordet til en eventuel julefrokost i Bangkok. Det kræver selvfølgelig en form for selvjustits, at holde kvalitetsniveauet oppe - lige som at sørge for, at de ting man fylder på under de respektive overskrifter ikke er malplacerede og indeholder bare nogenlunde relevant information - ikke bare for en snæver kreds - men for de fleste. Derfor bakker jeg helt op omkring dette indlæg: kvalitetniveauet har absolut taget et alvorligt dyk og det er enhver besøgendes ansvar, at bringe det tilbage igen. mvh Jaha Redigeret af jaha d. 13/01-2006 22:15 |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 14/01-2006 00:28
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
For min del er jeg helt eing med parkpean!! Men jeg har lige en kommentar til dette at besvare et indlæg/spørgsmål ![]() Hvoefor kommenter på noget man ikke ved noget om, eller komme med kommentar der bare er negative ![]() Jeg forstår udemærket at dtw- medlemer kan lige at debattere og diskuttere, jeg er selv med iblandt, og jeg elsker det ![]() Men vi behøver ikke at have en menning om alt og komme til at diskuttere alt i en eller andens tråd, der om handler noget helt andet![]() ![]() ![]() Lad dette forblive et godt forum for os der elsker Thailand! Og vis der nogle der vil svine Thailand og Thaier ![]() til så må de oprette nye debatter og komme med deres synspunkter der.Jeg mener at alle har ret til en holdning/synspunkt, vi er jo alle med egne erfaringer(gode som dårlige) som vi gerne vil berige andre med ![]() ![]() Men det kan ikke være rigtigt at man/vi er nød til at have et indlæg i hver eneste tråd her, hvis man ikke svare på den/det første holdning/spørgsmål uden at være ekstrem negativ(med mindre indlæget opfordre til at gå i cencuren) bør man/vi afholde os fra at lave indlæg ![]() ![]() Det jeg mener er:; Vi skal holde os til emnet, og oprette nye tråde når vi føler os trådt over tærerne ![]() Glæder mig til at se det sker ![]() ![]() ![]() ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 14/01-2006 09:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Jeg er helt enig jesper. Man kan også se at der er nogen som absolut skal svare på samtlige indlæg, stort set hver gang de logger på, og det synes jeg er useriøst. Svar hvis man har noget seriøst at komme med, ellers lad vær'. Man bestemmer selfølgelig selv, men husk hvad siden her er til for. Sæt i gang..... (LarsLang har nok hørt den mange gange )
Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Heldigvis har Dansk-thai en masse seriøse bruger der er til for at hjælpe hinanden, og det er prisværdigt.