Se indlæg
 Udskriv debat
Kongen
L
Jeg synes kongen pludselig var blevet 20 år yngre og så meget frisk og fint gående ud på tv under fodboldkampen i lørdags Grin

Han er sgu en klog mand på alt ham Holmstrøm.... hehe

Lung Yao
L skrev:

Jeg synes kongen pludselig var blevet 20 år yngre og så meget frisk og fint gående ud på tv under fodboldkampen i lørdags Grin

Han er sgu en klog mand på alt ham Holmstrøm.... hehe

Hmmmmmm Hmmmmmm, hvad har han nu gjorde ?

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

maichai
lung yao skrev
hvad har han nu gjorde ?
Cheers Hvad betyder dette er alle stive idag ?
Guitar
MVH MAICHAI
Phone......

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.

เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย
แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา

LEICESTER
Havde en længere diskution med en igår der var overbevist om at det var kongen på stadion, lige meget hvad jeg sagde og viste ham af billeder af kongen.

Er det en der ved hvem det vsr de filmede?

L
jeg ved desværre ikke hvem de filmede, men kongen var det ihvertfald IKKE...haha

Men jeg blev sgu pænt irriteret over Holmstrøm og at han lød så satans klog og forklarede gentagne gange og vidt og bredt at det var kongen der var på stadion og at han hilste på spillerne osv osv.
Redigeret af L d. 23/01-2012 11:58

Lung Yao
maichai skrev:

lung yao skrev
hvad har han nu gjorde ?
Cheers Hvad betyder dette er alle stive idag ?Guitar MVH MAICHAI

NEJ, men det er DU måske? for jeg er sikkert at mange her på DTW, ikke aner en sk... om hvad Holmstrøm har gjorde. Jeg kan gætte, gisne, men VI er ikke tankelæsere. Ovenikøbet i et tråd der handler om.......................... KONGEN.
Bortset fra det så var mit svar "ironisk mente", og jeg tror at fx. L har fattet min pointe, men det har du misset.
Jeg kan godt lide fodbold(har også spillet på FKBU) men er ikke fanatikker til at følge med ALT hvad Hr. Niels-Christian Holmstrøm har foretaget sig. Og derfor ville Jeg frabedt mig at blive betagnet som værende IGNORANT.

P.S.: TAK, til L for forklaringen i svar # 5.

.
Redigeret af Lung Yao d. 23/01-2012 12:04
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

L
Denne tråd har måske fået forkert navn.
Selvfølgelig ikke et ondt ord om kongen fra min side og det er jo udelukkende Holmstrøm og fodbold og uvidenhed fra speakerside det handler om.

Inden fodbold kampen Thailand - Danmark i lørdags:
blev der vist billeder af en nydelig mand på vel 60 år flere gange under nationalsangene og Holmstrøm forklarede at det var kongen.
Og han fortalte at kongen gik ned og hilste på spillerne inden kampen osv osv
og om hvor hellig og vigtig denne mand var for Thaierne.
Det sidste er selvfølgelig rigtigt, men når man "kloger" sig så meget som han gjorde så bør man nok vide lidt om hvordan kongen ser ud eller at han er ca 85 år og mest kommer rundt i kørestol for tiden....
Redigeret af L d. 23/01-2012 12:07

Lung Yao
L skrev:
Denne tråd har måske fået forkert navn.
.............................................................
Inden fodbold kampen Thailand - Danmark i lørdags:
blev der vist billeder af en nydelig mand på vel 60 år flere gange under nationalsangene og Holmstrøm forklarede at det var kongen.
Og han fortalte at kongen gik ned og hilste på spillerne inden kampen osv osv og om hvor hellig og vigtig denne mand var for Thaierne.
Det sidste er selvfølgelig rigtigt, men når man "kloger" sig så meget som han gjorde så bør man nok vide lidt om hvordan kongen ser ud eller at han er ca 85 år og mest kommer rundt i kørestol for tiden....

Og inden jeres "fantasi løber af med jer"Til hest , AFVISES det på det kraftigste at det skulle være tale om denne her mand :

vil der ind d. 21 jan. og lufte det danske flag
Grin

.

dutling68
undskyld mig lige men hvad blev kampen......
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Olsen99
3-1 til DK
Olsen99.

Pas paa, der er altid en sulten grib, som kigger dig over skulderen.

per p
Om det var Kongen eller ikke hvem ved, men det siger vel mest om Holmstrøm hvad den mand dog ikke har udgyet af vrøvl gennem tiden det er ikke SMÅ TING

Lung Yao
dutling68 skrev:
undskyld mig lige men hvad blev kampen......

Altså Dutling det kan du ikke være bekendt,Grin, når Webmaster har gjorde sig den ulejlighed til at sætte infoen på forsiden lige efter:
Senest aktive debatemner:

http://www.dansk-...k/news.php

NYHEDER

Danmark vandt 3-1 over Thailand i King's Cup og ender som nummer to i turneringen
.......................................................................
................................................................
...........................................................

.

Amagerdreng
Det har aldrig været kongen kan vi vist alle (os der så kampen) blive enige om.... For det første bar denne mand IKKE briller og for det andet så havde han ikke disse fremstående kindben som kongen har... næ jeg var sgu også lige ved at ringe til tv 3 for at sige til dem.. "HALLO research lige engang" men lod dog være for at de kære kommentatorer kunne forblive stolte over deres STORE VIDEN Grin ......
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

Robert Kronberg
Jeg var der ikke, men 100 % sikkert, så var kongen ikke lige forbi. Han er på hospitalet og sidder i rullestol, og det ved enhver, som følger lidt med i Thailand.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
roald
Min thaikone siger den pågældende mand der blev filmet i æreslogen er en sted fortræder for kongen, da kongen er for syg og gammel til at komme, det var også ham der var stedfortræder sidste gang Danmark spillede kingscup i Korat.
Jeg fik mig også et billig grin da Carsten Werge og Holmstøm sagde der kommer kongen, se thailænderne hvordan de står man kan se de har dyb respekt for deres konge

Spring til debat: