Se indlæg
 Udskriv debat
Håndbold,- Danmark - Serbien
Anonym Bruger
Hej med jer....

Ja jeg beklager men vi skal sgu have en tråd omkring denne begivenhed også Til hest
Til jer ude i varmen, håber i har kunnet følge med i turneringen, det har måske ikke været helt opløftende, men nu står vi altså pludselig i finalen og ikke mindre end i Europamesterskabet i håndbold og det er sgu da flot, trods alt, ik ??Big eyes

Hvem vinder finalen ???

Danmark eller Serbien

HenrikHansen
Hvor kan man se den på nettet...???

Mon ikke Danmark vinder, pludselig ser de ud til lykken smiler på dem - dog tror jeg de måske med rette kan tabe pga nerver og ubehaget over de Serbiske tilskuere, de vil i hvert fald skynde sig ud af hallen i tilfælde af sejr.

Nirvana
Min fjernbeting er nesten slid op at sappe væk fra aldt det HåndboldSleeping good
Come As You Are

Anonym Bruger
Ja det er herligt ikke....Cheers

Anonym Bruger
Hej Henrik.....

Jeg tror du kan se det på sputnik tv 2,,,men jeg aner det ikke Shock Håber der kommer en med et bedre bud....

HenrikHansen
Prøvede for år tilbage Sprutnik, netop pga af noget håndbold finale, jeg fik betalt for en uge eller måned for at få at vide jeg ikke kunne se udsendelsen udenfor Danmark.
Jeg må sætte mig ind i de nye muligheder med se de samme kanaler som man kan se på sit tv i DK, dvs jeg skal ringe til en ven og bede ham låne mig noget signal, eller også få en IP i Danmark, lidt meget arbejde for se lidt tv af og til fra DK.
Nå, men jeg håber der er en behjælpelig sjæl derude der har et godt link, jeg har prøvet af og til div. steaming, men i guder hvor skal man tit udfylde en masse lort for til slut ikke få en skid ud af det.

b_j3ns3n
vi taber ikke to gange til serberne i samme turnering Angry guldet er vores Cheers Cheers Cheers
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Frank
b_j3ns3n skrev:

vi taber ikke to gange til serberne i samme turnering Angry guldet er vores Cheers Cheers Cheers

Enig: Payback-time!

sony
Ja normalt holder man jo med de røde og blå, men mon ikke danmark vinder, vi taber ikke 2 gange i træk til dem.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

natty
Håber virkelig at vi vinder, men hvis et sindsygt publikum opfører sig som igår, og spillerne får mønter i øjet og der bliver brugt laserlys mod vores målmand som mod Kroatien, ved jeg sgu ikke.
Nå lad os håbe de kan stå imod presset og at sikkerheden er i top.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Nuk
Ingen problem at se direkte sport på nettet i Thailand.
Gå på Google og skriv From Sport så kan du bare vælge hvad du vil se.
God fornøjelse.
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening

hugoboerge
http://livetv.ru/...rk_serbia/

Fandt dette link. Saa det maa saa vaere kl 2200 Thailand tid ? forudsat spillestedet er samme tidszone som Danmark.

milex
Spillestedet Serbien har samme tidszone som Danmark.

Meen tiderne i ovennævnte link er i UTC + 0.

Dvs. udsendelse starter kl. 2300 Thai-tid

Olsen99
nogen som har et link til kampen som virker her i thailand...
Olsen99.

Pas paa, der er altid en sulten grib, som kigger dig over skulderen.

Olsen99 skrev:

nogen som har et link til kampen som virker her i thailand...

Jeg er med på en lytter

tingtong
her er den: http://www8.livet...=199&si=13

Olsen99
Tusinde tak tingtong, det link det spiller bare...Sunflower

Mi hapiii...
Olsen99.

Pas paa, der er altid en sulten grib, som kigger dig over skulderen.

patirak
Olsen99 skrev:

Tusinde tak tingtong, det link det spiller bare...Sunflower

Mi hapiii...

Jeps fungerer perfekt!!!!!!!! Wink

patirak
Hvad skete der lige? Gik på lokum og nu fungerer linket ikke længere ????

patirak skrev:

Hvad skete der lige? Gik på lokum og nu fungerer linket ikke længere ????

Hvad der skete ude på lokummet har jeg ingen anelse om - Og skide være med dét .....

GULD til Danmark - Juhueeee ................. Skål.

mvh. Labri

Spring til debat: