Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Håndbold,- Danmark - Serbien
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 28/01-2012 16:26
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
Hej med jer.... Ja jeg beklager men vi skal sgu have en tråd omkring denne begivenhed også ![]() Til jer ude i varmen, håber i har kunnet følge med i turneringen, det har måske ikke været helt opløftende, men nu står vi altså pludselig i finalen og ikke mindre end i Europamesterskabet i håndbold og det er sgu da flot, trods alt, ik ?? ![]() Hvem vinder finalen ??? Danmark eller Serbien |
|
|
|
| HenrikHansen |
Lagt på d. 28/01-2012 16:53
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Hvor kan man se den på nettet...??? Mon ikke Danmark vinder, pludselig ser de ud til lykken smiler på dem - dog tror jeg de måske med rette kan tabe pga nerver og ubehaget over de Serbiske tilskuere, de vil i hvert fald skynde sig ud af hallen i tilfælde af sejr. |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 28/01-2012 17:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Min fjernbeting er nesten slid op at sappe væk fra aldt det Håndbold
Come As You Are
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 28/01-2012 17:05
|
Ja det er herligt ikke....![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 28/01-2012 17:07
|
Hej Henrik..... Jeg tror du kan se det på sputnik tv 2,,,men jeg aner det ikke Håber der kommer en med et bedre bud.... |
|
|
|
| HenrikHansen |
Lagt på d. 28/01-2012 17:25
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Prøvede for år tilbage Sprutnik, netop pga af noget håndbold finale, jeg fik betalt for en uge eller måned for at få at vide jeg ikke kunne se udsendelsen udenfor Danmark. Jeg må sætte mig ind i de nye muligheder med se de samme kanaler som man kan se på sit tv i DK, dvs jeg skal ringe til en ven og bede ham låne mig noget signal, eller også få en IP i Danmark, lidt meget arbejde for se lidt tv af og til fra DK. Nå, men jeg håber der er en behjælpelig sjæl derude der har et godt link, jeg har prøvet af og til div. steaming, men i guder hvor skal man tit udfylde en masse lort for til slut ikke få en skid ud af det. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 28/01-2012 18:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
vi taber ikke to gange til serberne i samme turnering guldet er vores
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 28/01-2012 18:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Enig: Payback-time! |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 28/01-2012 18:42
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Ja normalt holder man jo med de røde og blå, men mon ikke danmark vinder, vi taber ikke 2 gange i træk til dem.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 28/01-2012 19:17
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Håber virkelig at vi vinder, men hvis et sindsygt publikum opfører sig som igår, og spillerne får mønter i øjet og der bliver brugt laserlys mod vores målmand som mod Kroatien, ved jeg sgu ikke. Nå lad os håbe de kan stå imod presset og at sikkerheden er i top. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Nuk |
Lagt på d. 28/01-2012 20:39
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 179 |
Ingen problem at se direkte sport på nettet i Thailand. Gå på Google og skriv From Sport så kan du bare vælge hvad du vil se. God fornøjelse. Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 29/01-2012 06:18
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
http://livetv.ru/...rk_serbia/ Fandt dette link. Saa det maa saa vaere kl 2200 Thailand tid ? forudsat spillestedet er samme tidszone som Danmark. |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 29/01-2012 07:51
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Spillestedet Serbien har samme tidszone som Danmark. Meen tiderne i ovennævnte link er i UTC + 0. Dvs. udsendelse starter kl. 2300 Thai-tid |
|
|
|
| Olsen99 |
Lagt på d. 29/01-2012 16:18
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 246 |
nogen som har et link til kampen som virker her i thailand...
Olsen99.
Pas paa, der er altid en sulten grib, som kigger dig over skulderen. |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/01-2012 16:26
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg er med på en lytter |
|
|
|
| tingtong |
Lagt på d. 29/01-2012 16:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 223 |
her er den: http://www8.livet...=199&si=13 |
|
|
|
| Olsen99 |
Lagt på d. 29/01-2012 17:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 246 |
Tusinde tak tingtong, det link det spiller bare...![]() Mi hapiii... Olsen99.
Pas paa, der er altid en sulten grib, som kigger dig over skulderen. |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 29/01-2012 17:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
Jeps fungerer perfekt!!!!!!!! ![]() |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 29/01-2012 18:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
Hvad skete der lige? Gik på lokum og nu fungerer linket ikke længere ???? |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/01-2012 18:30
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hvad der skete ude på lokummet har jeg ingen anelse om - Og skide være med dét ..... GULD til Danmark - Juhueeee ................. Skål. mvh. Labri |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Håber der kommer en med et bedre bud....
guldet er vores