Se indlæg|
Pas på "løse" kontakter !!!
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 02/10-2004 18:08
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
Har løst problemet!..... Køre lidt Taxi til hverdag...og gider ikke "hænge i roret" når jeg har fri...så jeg tager Nattoget fra Århus til Kastrup (IC3)....det passer med at der er godt og vel 1½ time til TG950 lander fra BKK.....og så derefter Abildskou 888 til hvor jeg bor!....nemt og enkelt...men tak for researchen alle sammen.....
ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 02/10-2004 21:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
held og lykke med det brandt husk siden hvis du/i har brug for et råd |
|
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 03/10-2004 18:20
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
IT- Support til Kalamark!.....ikke nødvendigt !!!!.....fungerer fint!....man måske sige som "tale til-Bamsen" at sige KALAJOKE!!!!..........![]() Har prøvet at "fremprovokere" svar på tiltale/bare en eller anden tilkendegivelse offentligt (www.dansk-thai.dk) men forgæves!.....privat via mail "fejler" hans internetopkobling intet!....se bare her kommunikationen os imellem!!!!.sendt til Kalamark...... ![]() The Joker Der er tilsyneladende en alvorlig fejl på Kalamarks Internetopkobling – den er helt død. Er der ikke en som kan give han lidt IT support ? bamsefarr sorry kalamark jeg forglemte mig et øjeblik at jeg faaktisk er en pæn bamse 29.09.04 06:06 surin fy sparkebamse kalamark har bare så mange udgifter med sit kontaktfirma 28.09.04 19:39 jsh71 bamse bamse fy dog, man sparker ikke på en der ligger ned 28.09.04 16:04 bamsefarr nej det er NOK svært at spørge kalamark,han gemmer sig i skam, han blev jo taget med fingrene i kagedåsen. så intet svar fra KALAJOKE 28.09.04 15:45 Gæst Skal du bruge en så spøre - kalamark 28.09.04 08:29 Heige Brandt to: Kalamark: Billede er på vej med posten……..mærkeligt at du ikke gider (måske manglende evner), at kommentere dit/jeres synspunkt i den forb. På www.dansk-thai.dk , da Du/i mener at alt er ”i den skønneste orden”…..og vedr. fis/barnlighed !.....Næh!....lad os få ”svinet” på bordet…men det er jo åbenbart ”nemmere” at ”gemme” sig bag Ning’s skørter….og så håbe på at det hele går ”over” med tiden!.......du er en kujon (tøffelhelt) Marc!!!!...og den ”gik desværre ikke”….og fortæl så lige Ning!....at før end man kan ”beherske Engelsk…bare nogenlunde”, skal man ikke prøve at spille ”smart”…..for der kommer hun til kort !!!!.....jeg kunne da aldrig finde på at prøve at ”indlade” mig i en verbal ”underlødig” diskussion med Ning på Thai (jeg kan ikke Thai….men selvom jeg kunne)…. det ville da være for dumt!!!!!...... Brandt Men ”put” dig stadig! Og en fortsat god weekend til dig & Ning! Heige -----Oprindelig meddelelse----- Fra: Alix Marc [mailto:] Sendt: 3. oktober 2004 13:03 Til: Emne: RE: ;-)............... Gider ikke komentere det fis. Du er da for barnlig..... Og hvor is the picture of Rung??? for vi har opfyldt vores aftale. Bye Marc (Heige) ffffffuckyou (???????) No thank you Ning!!!.....very kind of you with that sexual offer……..But I have NO INTERST!!!! ![]() -----Oprindelig meddelelse----- Fra: Ning Alix [mailto:] Sendt: 29. september 2004 21:56 Til: Emne: (Ning Alix) yes !! it not have me in picture But!!! have fuck man and stupid man in that picture ffffffffuckyou -------------------------------------------------------------------------------- Opret en gratis Hotmail-konto med udsigt til 250 MB lagerkapacitet (Heige) I’ll don’t wanna argument with you!.....cause it’s under my level!!!.....But you write: I’m not interested having pictures of stupid people……What are you mean????...you and Marc is NOT ON THAT CD-ROM !!!!!! ![]() -----Oprindelig meddelelse----- Fra: Ning Alix [mailto:] Sendt: 27. september 2004 20:06 Til: Emne: (Ning Alix) ok this is a stupid idea, but of course!! You will get your CD. You behave like a child. I'm not interested having pictures of stupid people. Lidt mere: Heige Brandt siger : 18:38:57 KUJON!!!!! marcning siger : 18:41:22 gider ikke have det her debat offentligt.... det må såblive mellem nok Ning, dig, og så evt. mig... det er mere end nok... Og du skulle ikke kontakte os mere, hvilket jeg havde glædet mig til.... for jeg gider ikke svare på nogle barnlige provokationer... det er bedre at den her kedelig historie forbliver i familien. Heige Brandt siger : 18:43:20 Hvem startede EFTER! en aftale om "NON CONTACT"???? ..............Stupid man - ffffffuckyou....ect....? Har nu besluttet at denne "fight" skal stoppe nu! (Kalamark/frue)...da jeg kun får underlødig response tilbage, via e-mail....han/de vil åbenbart ikke kommentere dette indlæg!!!!....så fred være med ham/hende........ ![]() .Nu skal jeg/vi til at se fremad!!!!.....der bliver en masse myndighedsmæssige opgaver at løse!!!!...hvis "familiesammenføring" ect....og det vil jeg/vi så bruge kræfterne på i stedet!!!!.....(Kalamark gemt men., ikke glemt)..... Så tak alle sammen, for jeres "tilbagemeldinger"..... ![]() Og skal nu til at finde udaf "hvad det hele handler om"...... M.v.h. Heige Brandt -------------------------------------------------------------------------------- Opret en gratis Hotmail-konto med udsigt til 250 MB lagerkapacitet Redigeret af Brandt d. 04/10-2004 20:27 ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/10-2004 19:16
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Jamen kalajoke hvorfor gemmer du dig bag din kones miniskørter kom dog frem og gi din version Ellers tror vi jo bare at du er en værre en,som prøver at sælge thaipiger,eller gør du det sælger thaipiger, jeg er begyndt at tro at du stak os en stor løgn da du sagde at der ikke skulle værre penge i det Nu kan jeg bedre forstå at din kone tog røven på dig og fik dig til at betale for hende,så det er ikke en kone du har men en købt pige,som du sikkert fandt i pattaya og det er måske derfor du ikke kan li pattaya mere,du er bange for at blive afsløret bamsen |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 03/10-2004 19:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
ja bamse det er ikke nemt for kalmarc når sandheden kommer frem |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 03/10-2004 20:32
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
hvorfor lader i det ikke blive en sag mellem brandt og kalemark?? I har selv givet råd til alle der har søgt kontakt her igennem at tage til thailand selv, og hvorfor, fordi man ryger i nallerne på sådan nogle plattenslagere, brandt ville ikke lytte efter og kan føle i dag. Han vil for fremtiden nok give samme råd som jer andre. jager |
|
|
|
| Muffdiver |
Lagt på d. 04/10-2004 03:22
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 21 |
hehe kos deg i pattis med landsby jenta eller ka hu nu e (phuket-bangkok-pattaya)= bar girl hehe![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Muffdiver |
Lagt på d. 04/10-2004 03:32
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 21 |
jaja skulle ikke vært her da men men |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/10-2004 04:57
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Jager Ja du har sikkert ret Men jeg er ikke sikker på at Brandt har brændt sig Det har kalamark sikkert,han får ikke de penge som han havde regnet med,men brandt får sin pige anyway Rejsebamsengrisen ![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 04/10-2004 06:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
jeg har også på fornemmelsen at brandt ender op med en ganske fornuftig pige hvis det kun var penge hun tænkte på så var hun jo ikke kommet nu hvor kalajoke ikke får betalt |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 04/10-2004 23:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
det er da rigtigt at han for sin pige, men med hvad følger for hende hvor der helt sikkert er nogle der kigger temmeligt skævt til hende og hendes familie, og hvordan kan hun lige rette op på det? jeg ser kun en måde og den kommer brandt til at betale for, for hun bliver nød til at sende hjem for at familien så de kan vise hvorfor hun lige valgte denne løsning. hun har helt sikkert fået at vide der var en pris på hende for at der var nogle der skulle gøre et arbejde for at skaffe hende her op hvor pengene vokser på træerne, og hun kommer til at betale sin pris, hvis hendes familie skal accepters hjemme. lad nu være med at være så naive at tro på hun intet har fået at vide, det kan godt være brandt ikke har, men jeg er overbevist om at hun har vidst det hele tiden. jager |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 05/10-2004 07:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
men hun vælger alligevel brandt tiltrods for problemerne lad os nu se hvordan det går jeg tror brandt er fornuftig nok til ikke at lade sig narre |
|
|
|
| km |
Lagt på d. 05/10-2004 17:25
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
Jeg har bare valgt at lade være med at blande alle mulige udenforstående i denne mærkelige sag. Selv ikke de inblandede forstår det der skete.... for vi har aldrig afkrævet penge af Brandt, og vil aldrig gøre det... Hvorfor så blande andre i denne sag?? Den eneste pengesnak kom fra brandts kæreste (sagde hun skulle bruge 5000 baths til at købe P-piller (en pakke/ 30 dage koster ca. 50 baths ). Den famøse pengeefterspørgslen hørte vi om via en af kærestens tvilsomme forbindelser. Og kæresten sagde dengang at det ikke kom fra frue kalamark?! Og Brandt burde tænke på at det er muligt at tøserne vil igen mødes i Thailand, da Ban mai ikke er så stor en by, og at der ikke er brug for at lave mere rav i familien end der nu er (for hun har ikke opført sig særligt pænt derned har jeg hørt). Brandt og kæresten skylder ikke en bath, så er det sagt. Jo hurtigere den historie dør, jo bedre... Og hvis nogen den er ophidsende..... så må de hellere bruge Viagra. Noget gik galt.... vi behøver jo ikke at hade hinanden, og så splid i en hel familie over det her. Jeg skriver kun det her fordi jeg får en til 2 mail om dagen fra Brandt. Og så gider jeg ikke kommentere den sørgelige historie mere. Kala |
|
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 05/10-2004 18:21
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
ENDELIG GIK DU TIL "BIDDET"omsider!!!!![]() Gider ikke "rode" mere rundt i den for dig "private sag"..... og 1 til 2 e-mail's pr. dag fra mig???....er da vist lidt i overkanten "generelt"...men ofcause....jeg er da et høfligt menneske, og lader da ikke e-mail's sendt til mig, ligge "ubesvaret hen"..... Din tilsyneladende "vulgære" kone's svar til mig...på et meget "underlødigt, og langtfra (godt engelsk sprog)...tager jeg selfølgeligt til genmæle på!..dertil har hun meget at lære endnu, hvis man vil fornærme et "andet menneske" på fremmedsprog!!! ![]() Ang. penge os imellem!!!....NEJ det bliver der ikke tale om!!!!!....og til din orientering!!!...er Banmai TH. ligeså uforstående overfor dette som os "andre"....(Rung blev jo pludselig gratis! (selv om hun ikke er i familie med Ning/Nok...da du mente at Rung ville (være bedre) (set med dine, og Ning's øjne)...... ![]() Så alt i alt!....takker jeg for "bekendtskabet" og priser mig lykkelig for at det ikke gik "værre"...... ![]() Dine "løgnhistorier" om hvor godt du kender dine "tøser" ER GENNEMSKUET!!!!....OGSÅ I BANMAI!!!!!.....jeg har ingen problemer med at tage til Banmai!!!!!.....lad os se om du får samme, "modtagelse" som undertegnede ?????.... Nok er ikke "Miss Thai" indrømmet!!!!.....men heldigvis har hun vist at, hun besidder flere bedre "kvaliteter" end hvad Ning indtil dato har vist!.....(sprogmæssigt - almindelig dannelse) Så alt i alt! Kalamark!.....tror jeg nok du skal "stoppe" dit kontaktbeareau......det er s.. lidt for useriøst!!!!.....Og "find" pengene på en "anden konto"....bare et godt råd! ![]() Dig & Ning må have en fortsat god aften! ![]() Venligst. H. Brandt ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 05/10-2004 18:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
jeg tror det brandter både her og i thalland for kala![]() |
|
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 05/10-2004 18:57
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
Hejsa Surin! Tja! jeg ved s.. ikke hvad der sker.....men Kalamark har da et forklaringsproblem!....såvidt jeg kan se ![]() Det jeg kalder for (en sludder for en sladder), kan jeg ikke bruge til ret meget!....P.piller 5.000,00 Kr.-.....????? hvad har vi gang i????? Hilsen Brandt (Af-Brandt)
ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 05/10-2004 19:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
ja det er lige før det er billigere at hun blev gravid hvad skal hun forøvrigt med p-piller nu hun har jo ikke besøg af dig?? |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 05/10-2004 19:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
En kraftig advarsel til alle der vil finde en Thai kone/kæreste. Det er ikke nogen dans på roser, hvis i får, finder en barpige, for alle her der har været igennem det, er næsten alle blevet skilt igen, men da vi stadig elsker Thailand og deres piger tror jeg vi lærte noget. Det kræver meget mere end penge, at finde een der vil leve i udlandet, hvis det ikke er for pengenes skyld. Alle Thailænder elsker Thailand og jeg tror ikke nogen Thailænder med respekt for sig selv vil leve i Danmark til de DØR. Hvis man skal lære en Thaipige at kende i Danmark, skal der mere tid til end udlændingestyrelsen giver ret til. Ole |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 05/10-2004 21:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
det er lige så svært at finde en god thai pige som det er at finde en god dansk pige men når du finder den gode thaipige så når den gode danske pige hende ikke til sokkeholderne og så er hun smuk og ikke som de danske piger halv eller hel fed med appelsinhud![]() |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 06/10-2004 16:55
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
dum bemærkning igen surin nu generalisere du de danske piger, jeg har da været sammen med adskillelige danske piger og det er ikke lige dem jeg har mødt, de er ganske veltrimmet som thaierne. jager |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

















