Se indlæg|
Faranger, Barpiger og Forelskelse...
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 30/01-2012 18:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
hn skrev: luder behøver vel ikke være negativt- betyder bare til salg , og køber vi ikke kvinderne , eller tager jeg fejl.( jo min kone er rigtig sød og smuk)Ordet Luder stammer fra det latinske Ludo (At spille), der også betyder at lege,
fckguld skrev: Alle kvinder er ludere- prisen og ydelsen varierer bare.Synd for søren , hun er sgu da trist. Og du har selvfølgelig fortalt din (sikkert søde) kone, at hun er en luder ?? DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/01-2012 18:41
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
fckguld skrev: hn skrev: luder behøver vel ikke være negativt- betyder bare til salg , og køber vi ikke kvinderne , eller tager jeg fejl.( jo min kone er rigtig sød og smuk)Ordet Luder stammer fra det latinske Ludo (At spille), der også betyder at lege,fckguld skrev: Alle kvinder er ludere- prisen og ydelsen varierer bare.Synd for søren , hun er sgu da trist. Og du har selvfølgelig fortalt din (sikkert søde) kone, at hun er en luder ?? Nå, så du har ikke fortalt hende, at hun er en luder ! Tøsedreng ! Det er sikkert klogt af dig, ellers kunne det være, hun sagde: fck_u ![]() |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 30/01-2012 18:43
|
|
hn skrev: ha ha , holder min mening for mig selv- lige når det gælder hende- ha ha , Den første luder var Eva, der, ved vi indirekte fra historien fra det ældgamle testamente og dets afløser, det gamle testamente. Eva måtte hoste op med sex for det ribben, som hun blev lavet af. Det var dengang begrebet 'noget for noget' blev opfundet, og det har virket siden
fckguld skrev: hn skrev: luder behøver vel ikke være negativt- betyder bare til salg , og køber vi ikke kvinderne , eller tager jeg fejl.( jo min kone er rigtig sød og smuk)Ordet Luder stammer fra det latinske Ludo (At spille), der også betyder at lege,fckguld skrev: Alle kvinder er ludere- prisen og ydelsen varierer bare.Synd for søren , hun er sgu da trist. Og du har selvfølgelig fortalt din (sikkert søde) kone, at hun er en luder ?? Nå, så du har ikke fortalt hende, at hun er en luder ! Tøsedreng ! Det er sikkert klogt af dig, ellers kunne det være, hun sagde: fck_u ![]() DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 30/01-2012 18:57
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
fckguld skrev: hn skrev: luder behøver vel ikke være negativt- betyder bare til salg , og køber vi ikke kvinderne , eller tager jeg fejl.( jo min kone er rigtig sød og smuk)Ordet Luder stammer fra det latinske Ludo (At spille), der også betyder at lege,fckguld skrev: Alle kvinder er ludere- prisen og ydelsen varierer bare.Synd for søren , hun er sgu da trist. Og du har selvfølgelig fortalt din (sikkert søde) kone, at hun er en luder ?? Er bange for at du må gå dine latin-timer om igen. De danske prostituerede (ludere) har fået deres navn fra plattysk: Fra Plattysk luder (“‘skøge, ådsel, lokkemad’”) eller Tysk Luder. Du kan læse her: http://da.wiktion...wiki/luder |
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 30/01-2012 19:04
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 365 |
Vedr. klasseforskel, så har jeg lagt mærke til at enkelte syntes at tro, at alene fordi man er på overførselsinkomst fra Danmark, og dermed har flere penge end de fleste Thaier, så tilhører man overklassen i Thailand...se det er altså vrangforestilling ![]() lung |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 30/01-2012 19:05
|
|
AL 48 skrev: nej nej , romerne langt før tyskerne - Lademanns leksikon - Ordets oprindelsefckguld skrev: hn skrev: luder behøver vel ikke være negativt- betyder bare til salg , og køber vi ikke kvinderne , eller tager jeg fejl.( jo min kone er rigtig sød og smuk)Ordet Luder stammer fra det latinske Ludo (At spille), der også betyder at lege,fckguld skrev: Alle kvinder er ludere- prisen og ydelsen varierer bare.Synd for søren , hun er sgu da trist. Og du har selvfølgelig fortalt din (sikkert søde) kone, at hun er en luder ?? Er bange for at du må gå dine latin-timer om igen. De danske prostituerede (ludere) har fået deres navn fra plattysk: Fra Plattysk luder (“‘skøge, ådsel, lokkemad’”) eller Tysk Luder. Du kan læse her: http://da.wiktion...wiki/luder Ordet Luder stammer fra det latinske Ludo (At spille), der også betyder at lege, og en luder, eller prostitueret, som ludere også kaldes af ikke-fordømmende personer, er som oftest én, der - for penge - leger med andre og deres kønsdele, der er altså tale om købesex. [redigér] Den første luder Den første luder var Eva, der, ved vi indirekte fra historien fra det ældgamle testamente og dets afløser, det gamle testamente. Eva måtte hoste op med sex for det ribben, som hun blev lavet af. Det var dengang begrebet 'noget for noget' blev opfundet, og det har virket siden. [redigér] Luderens udseende Der verserer rygter om at ludere er grimme, de stammer helt tilbage fra det gamle testamente og historien om Juda, hvis svigerdatter, Tamar, udspekulerede en luder-hævn over at Juda, der nu er jødernes stamfar, havde snydt hende. Hun klædte sig ud som luder, tog et slør på, og solgte sine seksuelle ydelser til svigerfaderen for et gedekid, som hun i øvrigt aldrig fik. Det var jo heller ikke profitten, det handlede om i denne historie, men retfærdighed. Juda dyrkede købesex med hende, mens hun havde sløret på, og lige der startede myten om luderens grimhed. I vores artikel om købesex kan du læse hele historien fra det gamle testamente om den bedrageriske Juda, som altså blev snydt af sløret. [redigér] Hvad er prisen så? En luders seksuelle ydelser koster som oftest en pæn del penge, jo mere kinky du er jo dyrere er prisen. I gamle dage kunne betalingen være et gedekid, ved vi fra historien om Juda og Tamar. Prisen på gedekidkød kan man regne sig frem til herfra.Det oplyses at et gedekid vejer mindst 16 kg, i hvert fald hos dem, og hvert kg kød koster 78 kr. når det kommer fra slagteren. Hvis man således ganger 16 med 78, 1248, så har man prisen på gedekidkød i Dagens Danmark. Hvis priserne på gedekidkød har holdt sig gennem tiderne, så kan man ikke påstå at Tamar fra det gamle testamente blev snydt. 1248 kr. for en gang dansk købesex er da en rimelig god betaling. Vi ved, med sikkerhed, at der var tale om dansk sex, da Tamar blev gravid under ydelsen. Det var før kondomets opfindelse. gal på den DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 30/01-2012 19:12
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 278 |
[/quote] ha ha , holder min mening for mig selv- lige når det gælder hende- ha ha , Den første luder var Eva, der, ved vi indirekte fra historien fra det ældgamle testamente og dets afløser, det gamle testamente. Eva måtte hoste op med sex for det ribben, som hun blev lavet af. Det var dengang begrebet 'noget for noget' blev opfundet, og det har virket siden[/quote] Det giver jo ingen mening.. Desuden er det også et falsum når folk siger det ældste erhverv er prostitution. Jeg ville da vove at påstå at fx. landbruget er et ældre erhverv. Eller tænkte man på sex før man tænkte på mad? |
|
|
|
| Poo |
Lagt på d. 30/01-2012 19:20
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 38 |
Olsen99 skrev: Mon ikke denne soeren havde vaeret bedre tjent med en tur paa en bar i Pattaya, fremfor et bureau i Bkk. Blot en tanke. SUK siger jeg bare.... Olsen hvordan fandt din kloge veluddannede kone dog dig? på et bureau eller måske sådan her Der var engang en ung thai pige der lige var blevet færdig med sin Bachelor på det lokale uni. Nu var der ikke de store muligheder for et velbetalt job og hun var ikke helt tændt på at følge den samme vej som mange af sine medstuderende der fik velbetalte job i underholdnings branchen. Hun gik i tænkeboks og da hun jo var veluddannet var der jo et godt grundlag for at få rigtig gode ideer. Derfor oprettede hun en profil på en datingside i håb om at sikre sig en fast indtægt fra en farlang. Suk snap snude så er den historie ude. Vær opmærksom på at ironi kan forekommeStraks røg der en i fælden (måske flere blev prøvet) men valget faldt på en Århusianer der havde en fast livslang indtægt som var så stor at han havde haft råd til at fylde sin buttede krop med kropsmalerier, det har jo en høj signal værdi. Hun tænkte da han nu ikke var den hurtigste knallert på havnen (profilbilledet) så kunne hun jo nok rette ham af. Men han farede fra den ene barpige til den anden og godt suppleret af de vådevare de unge piger udskænkede blev han klogere og klogere. Og sådan levede de en tid men lige pludselig havde den kloge pige fået nok af sin fullerik og fremmede piger og skred, Se nu var gode råd dyre for Århusianeren. Men efter knæfald blev han lukket ind i varmen igen det var jo trods alt den kloge piges levevej. Nu var gode råd dyre for århusianeren for han havde jo svært ved at undvære pigerne og de våde vare, så så han lyset troede han... Nu var alle de piger fra barene under hans niveau de var jo dumme og da vi jo alle ved at barpiger er dummere end de mænd der køber dem, så fik vores kloge ven århusianeren den lyse ide at katoys var noget af det mest intelligente han ville finde på en bar. Den lille tap var jo en del af klogskaben hos mænd, men hvis han bare så bort fra deres lille vedhæng så mente han det var iorden med sidespring og han ville ikke blive smittet med den usigelige dumhed som barpigerne og hans kones medstuderene kunne smitte ham med. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 30/01-2012 21:25
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Poo skrev: SUK siger jeg bare.... Olsen hvordan fandt din kloge veluddannede kone dog dig? på et bureau eller måske sådan her Suk snap snude så er den historie ude. Vær opmærksom på at ironi kan forekomme Ironi er ok, men jeg syntes det er flot at du lige får det med hans glæde for "tappen" med. Havde selv glemt det, rart at få det frisket op. |
|
|
|
| bk |
Lagt på d. 31/01-2012 01:20
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 64 |
ha ha , holder min mening for mig selv- lige når det gælder hende- ha ha , Den første luder var Eva, der, ved vi indirekte fra historien fra det ældgamle testamente og dets afløser, det gamle testamente. Eva måtte hoste op med sex for det ribben, som hun blev lavet af. Det var dengang begrebet 'noget for noget' blev opfundet, og det har virket siden[/quote] Det giver jo ingen mening.. Desuden er det også et falsum når folk siger det ældste erhverv er prostitution. Jeg ville da vove at påstå at fx. landbruget er et ældre erhverv. Eller tænkte man på sex før man tænkte på mad?[/quote] Sex eller mad først... kommer nok an på hvem du spørger ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 31/01-2012 02:19
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Landbruget er stadigvæk en forholdsvis ny "opfindelse" sammenlignet med jager og samlersamfundet. Landbruget opstod først for 10-11.000 år siden. Og der har helt sikkert været noget at handle med før den tid også. Og i øvrigt har det at sælge sex nok rødder endnu længere tilbage i evolutionen end mennesket. Selv den dag i dag er det almindeligt at sælge sex hos andre arter end mennesket. Læs evt. nærmere på New Scientist (kræver log-in) eller søg lidt på f.eks. Michael Gumert. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 31/01-2012 02:44
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Og nu når vi snakker aber, så kan følgende artikel måske forklare visse personers behov for at hævde sig og sin status: - Mænds blærerøvs-gen fundet i aber Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| bk |
Lagt på d. 31/01-2012 02:52
|
Webmaster skrev: Landbruget er stadigvæk en forholdsvis ny "opfindelse" sammenlignet med jager og samlersamfundet. Landbruget opstod først for 10-11.000 år siden. Og der har helt sikkert været noget at handle med før den tid også. Og i øvrigt har det at sælge sex nok rødder endnu længere tilbage i evolutionen end mennesket. Selv den dag i dag er det almindeligt at sælge sex hos andre arter end mennesket. Læs evt. nærmere på New Scientist (kræver log-in) eller søg lidt på f.eks. Michael Gumert. Forkvaklet sludder ! Man plejede og høstede diverse buske, træer og planter millioner af år før der blev udviklet de redskaber, som man fejlagtigt har brugt til at tidsbestemme landbrugets alder med. "Skov-landbrug" langs floder osv er påvist at ligge 3 istider tilbage i tiden, og der er ingen grund til at tro at "samlere" ikke plejede deres "samle-steder" endnu tidligere. Desuden er det påvist at de såkaldte pre-historiske "abe-arter" som via evolution opstod samtidigt med mennesket også plejede og beskyttede deres "samle-steder" Og vi er tilbage til spørgsmålet.... sex eller mad kom først ? ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 31/01-2012 04:09
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
hn skrev: Hvorfor er han en idiot ? Han virker ærlig og oprigtig, og nok ikke særlig intelligent. Er det så helt fint at kalde ham en idiot ? Jeg synes, din form for humør er lidt afstumpet ! ( Men det er dit problem !) hn Keder du dig.? Eller er hn den mandlige hovedperson i film indslaget.? ![]() Hvis ikke du kan se det idiotiske i, at presse pigen til et møde med hendes forældre, fordi han er sikker på at moren vil syntes han er den helt rigtige for hende, så er det ikke mig der har et problem. Opfanger du heller ikke pigens signaler.! Men vi kan jo kalde "vores ven for lalleglad" Nej, mit humØr fejler ikke noget. Redigeret af Anonym Bruger d. 31/01-2012 04:17 |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/01-2012 04:56
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
DK skrev: Keder du dig.? Eller er hn den mandlige hovedperson i film indslaget.? ![]() Opfanger du heller ikke pigens signaler.! Nej, mit humØr fejler ikke noget. Mit humør fejler heller ikke noget, men jeg synes, det er spild af tid at besvare dine dumme spørgsmål. ![]() |
|
|
|
| Olsen99 |
Lagt på d. 31/01-2012 09:17
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 246 |
Det med at denne Soeren vil besoge moderen viser jo bare at han intet har forstaaet, samt at han mangler situiationsfornemelse, uanset set hvor meget han saa har laest. Han er jo til grin i kvindens oejne, yderst daarlig reklame for det enmands bureau i DK. som har sendt saadan " fladbuk " afsted. I har vel alle set de andre klip med " bukken " ![]() Jeg har endnu ikke set et sobert klip. som omhandler Danske maend som moeder en Thailandsk pige......Haaber dog at se det i " 10 timer til paradis " Uden for traad, maaske. Men nu er andre jo ogsaa inde paa baade aber, samt landbrug, saa det gaar nok.
Redigeret af Olsen99 d. 31/01-2012 09:31 Olsen99.
Pas paa, der er altid en sulten grib, som kigger dig over skulderen. |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 31/01-2012 09:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
Olsen99 skrev: Det med at denne Soeren vil besoge moderen viser jo bare at han intet har forstaaet, samt at han mangler situiationsfornemelse, uanset set hvor meget han saa har laest. Han er jo til grin i kvindens oejne, yders daarlig reklame for det enmands bureau i DK. som har sendt saadan " fladbuk " afsted. I har vel alle set de andre klip med " bukken " ![]() Jeg har endnu ikke set et sobert klip. som omhandler Danske maend som moeder en Thailandsk pige......Haaber dog at se det i " 10 timer til paradis " Jeg er ret sikker på, at det skyldes at folk ville kede sig selv ihjel foran fjernsynet, hvis man filmede et ganske normalt Dansk/Thai par. Så ville det jo bare være som at filme et ganske almindeligt dansk par - pånær at den ene har mørkt hår og chokolade brunt hud. Dødkedeligt.... Derudover tror jeg ikke ret mange "almindelige" mennesker ville stille op og medvirke. Søren, Ole og de andre i disse udsendelser er perfekte eksempler på folks fordomme om Thailand - og hvad der tiltrækker seere. Der er tale om "orginaler" som er sjove at følge og se på. Jeg elsker f.eks. klippet hvor han kommer tilbage til hotelværelset og begynder at tude, fordi han er så lykkelig over at være i Bangkok. Det er guld værd at se på. Egentlig synes jeg udsendelsen er god... Der er ihvertfald tale om god humor - men den viser også virkeligheden som den er for mange. At der så også er en anden vinkel og virkelighed er jo så en anden sag...Jeg oplever tit at få "blikket", når jeg siger at jeg bor i Bangkok. Især fra dem som aldrig har været her før. Hvis jeg siger at jeg har en Thai-kæreste, så får jeg igen "blikket"... Sådan er det at bo i en by og et land med et særligt ry. I mit tilfælde har de jo så faktisk ret, når de sender mig "blikket" og det er fint med mig ![]() Men det er da synd for dem, som ikke lever sammen med en "bad girl"... De får jo med sikkerhed også "blikket"... I mine øjne er Sørens date ligeså meget en "luder" som alle andre ludere. Gik hun på gaden og gik forbi Søren, så ville hun værdige ham så meget som et blik... Hun er ude efter en Farang, der kan forsørge hende... intet andet. Hvis Søren ikke havde været en "original", så ville hun helt sikkert have været fyr og flamme - om så han havde været 80 år. Redigeret af patirak d. 31/01-2012 10:01 |
|
|
|
| Olsen99 |
Lagt på d. 31/01-2012 10:45
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 246 |
Lad klippet tale for sig selv ! ![]() Laeg dog maerke til manageren i starten. ![]() Olsen99.
Pas paa, der er altid en sulten grib, som kigger dig over skulderen. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 31/01-2012 10:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
sikke dog et helvede at sidde der, og høre på alle de forskellige stykker musik de spiller der. Det som er mest underligt,at mange af de mænd som sidder de steder,de aldrig hører den slags musik hjemme.eller så højt som de nu spiller for at overdøve hinandens musik |
|
|
|
| bk |
Lagt på d. 31/01-2012 10:58
|
[quote]Olsen99 skrev: Lad klippet tale for sig selv ! ![]() Laeg dog maerke til manageren i starten. ![]() Ja, det fremgår helt klart at hun er "Manager", så vi bør trække vores ord tilbage og bede om undskyldninger for tidligere forvovede påstande ? ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

- men den viser også virkeligheden som den er for mange. At der så også er en anden vinkel og virkelighed er jo så en anden sag...