Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg så roald s indlæg . jeg bliver meget nysgerrig efter at vide lidt mere om thai massørene i Herning. Jeg troede virkelig ikke hvad jeg læste, da jeg læste indlægget. Med ham som skulle have massaga og forbehandling. Det hedder jo at det finder ikke sted i Herning. Jeg mener at der ligger 4 i Herning by. Siam, nøj, suvipa, og Don koon som er næsten ny. Der ligger 2 i søndergade er det en af dem. eller er det uden for byen der var en i tjørring 6 km fra herning, der kunne man straks se det når man kom ind. briksene var ligesom senge, de var ikke gode til massaga, da de ville sælge mig ekstra ydelse sagde jeg pæn nej tak, da virkede som det kun handlede om penge. den stod også under ekstra bladet. Men måske der er kommet nye til jeg ikke kender.?
Venter spændt på at høre herom.
Undskyld Bannok, men glemte du ikke at skrive til Birkelund:
Har du problemer.
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
Jeg tror Birkelund vil vide hvor i Herning han kan få mere end bare massage.... Undrer også mig at det siges, for jeg har prøvet de steder der er i Herning uden at få endsige blive tilbudt ekstra. Så hvor pokker er det liga at Roald har prøvet det henne??