Se indlæg
 Udskriv debat
scooter-leje ved Jomtien-beach
ener37
hej
vil bare høre om der er nogen som kan anbefale et godt sted og leje scooter i Jomtien-beach... og hvad koster det ca pr dag?... skal derned 20 feb. til 8 marts
René

sleipner
Det koster ca 150 baht pr dag men det vil kræve stor tålmodighed fra din side at få den til den pris :-)

Jeg plejer at leje til 100 baht pr dag, hos en dame der hedder (Tim) Malee Monkratok hun bestyrer et guesthouse i soi 7 chida guesthouse.

send pm hvis du vil have hendes telefonnummer. Hun har en 4-5 stykker hun lejer ud. De er iorden og ikke gamle lig.

Hos Peter i Pinuppen kan du leje dem til 200 baht.

per p
Hej du kan gå ind i Chopenhagen bar der kan du leje scoter eller jeg mener at det koster omkring 200 til 300 bath om dagen eller det gjorte det for 2 til 3 år siden efter min bedste hukommelse, det er ganske vist i selve Pattaya i Soi Post, men det er ikke langt fra Jomtien, men pas på thaierne køre med hoved under armen, men håber at det bliver en dejlig tur for dig

Lung Yao
ener37 skrev:
hej
vil bare høre om der er nogen som kan anbefale et godt sted og leje scooter i Jomtien-beach... og hvad koster det ca pr dag?... skal derned 20 feb. til 8 marts. René

Husk lige at checke din rejseforsikring m.h.t. dækning (mange undtager udlejning af motorcykler/knallerter fra) da måske kræves det et "tillægsforsikring". Mange af disse udlejer i Thailand kender ikke til begrebet : Forsikring (dit hovedpine ikke deres). More sick
Har dog ikke kendskab til de danske udlejer som er foreslået her.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

fckguld
sleipner skrev:

Det koster ca 150 baht pr dag men det vil kræve stor tålmodighed fra din side at få den til den pris :-)

Jeg plejer at leje til 100 baht pr dag, hos en dame der hedder (Tim) Malee Monkratok hun bestyrer et guesthouse i soi 7 chida guesthouse.

send pm hvis du vil have hendes telefonnummer. Hun har en 4-5 stykker hun lejer ud. De er iorden og ikke gamle lig.

Hos Peter i Pinuppen kan du leje dem til 200 baht.
ja 100 bath , for noget gammelt lort,hvor man er heldig vis bremser virker - Lej en ny 300-350 bath
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

keniko
Hej

Jeg er selv i Jomthien i dette tidsrum.

MAX 100 - 150 THB,

Du kan sende mig en pb.

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

Amagerdreng
Men HUSK at du skal have kørekort til knallert (skal tages der) ellers kan det ende op i en bøde og det er prøvet for mig 0-)))).. 800 bath måtte jeg slippe til at starte med men slap med 400 på politistationen.. Kortet skulle eftersigende koste 400 bath men det ved sikkert andre bedre end mig jeg fik nemlig aldrig taget det 0-))))
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

misterurn
ole på tordenskjold bar i soi white house har til 100-150 pr dag, afh af hvor lang tid, eller hos karl på siam garden restaurent i soi 7 til 15o-200 bth.
hvis det kan hjælpe :-)

http://www.vingtsun-kungfu.dk
Lung Yao
Bare for en "sikkerheds skyld". Alle jer som anbefalder forskellige udlejningssteder i TH. kunne I også lige skrive om der er forsikring på disse køretøjer.
Ikke for at mistænkeligøre nogle, men bare for de evt. interesserede fåt at vide hvor de står.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

misterurn
der er forsikring på de motorbike der er de steder jeg har nævnt, men det er kun en ansvars forsikring så man må selv betale hvis der sker noget med din lejede motorbike og hvis der sker noget med dig selv er det din forsikring der skal betale, sørg for at tjekke om den dækker..
sådan er det nok alle steder der lejer motorbike ud, ellers vil det koste 3 gange så meget at leje pr dag mindst..

http://www.vingtsun-kungfu.dk
Lung Yao
misterurn skrev:

der er forsikring på de motorbike der er de steder jeg har nævnt, men det er kun en ansvars forsikring så man må selv betale hvis der sker noget med din lejede motorbike og hvis der sker noget med dig selv er det din forsikring der skal betale, sørg for at tjekke om den dækker..
sådan er det nok alle steder der lejer motorbike ud, ellers vil det koste 3 gange så meget at leje pr dag mindst..

Tak for svaret.
Jeg spurgte også fordi (OK det er nogle år siden) der var nogle "gadeudlejer" som da de blev spurgte om forsikring så gloede de på een som der lige var lande fra månen.
<< Insurance, me no have, YOU have >> og dengang var der ikke kørekort "pligt/tvang" for knallerter, og selv for store motorcykler var de behøvende ligeglad om du havde een eller ej. Selv "Granvoksne skandinaviske 16 årrige knægt" kunne få lov til at leje en 5-750cc racer, og fræse ned af Beach Rd. tilbage på 2 Rd. og ned igen ad Beach Rd.

.

vandango
per p skrev:

Hej du kan gå ind i Chopenhagen bar der kan du leje scoter eller jeg mener at det koster omkring 200 til 300 bath om dagen eller det gjorte det for 2 til 3 år siden efter min bedste hukommelse, det er ganske vist i selve Pattaya i Soi Post, men det er ikke langt fra Jomtien, men pas på thaierne køre med hoved under armen, men håber at det bliver en dejlig tur for dig

Det er Flemming der lejer dem ud, giver 100-150 baht pr. dag.
Plejer altid at leje motorbike af ham, når jeg er i Pattaya.
Der er noget selvrisiko, hvis man smadrer motorbiken.

Thaidreamer
ener37 skrev:

hej
vil bare høre om der er nogen som kan anbefale et godt sted og leje scooter i Jomtien-beach... og hvad koster det ca pr dag?... skal derned 20 feb. til 8 marts
René

hey
soi whitehouse ved taxa fyren kerm
ham ka du presse , jeg plejer leje til 115 - 125 baht per dag

Spring til debat: