Se indlæg|
Besøgsvisum til Danmark
|
|
| arno |
Lagt på d. 09/02-2012 18:26
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
I 15 år har jeg været 38 gange i Thailand - mødt en person gennem alle årerne som jeg kunne tænke mig at invitere på 2 ugers ferie i Danmark. Det drejer sig kun om ferie ingen ægteskab arbejde o.s.v. Hvad kræves for at en thaier kan komme 14 dage til Danmark - har fået mange forskellige svar hvor jeg har spurgt. På forhånd tak arno |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 09/02-2012 18:37
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Kære Arno, Det hele står på: http://www.ambban...irlfriend/ Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Hilux |
Lagt på d. 10/02-2012 12:55
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 87 |
Hej Arno Desværre er det stort set umuligt at læse sig frem til hvad man skal have med. Jeg havde et familiemedlem der søgte besøgsvisum i sidste uge, og havde lave online invitation med nem id - som de skriver på nyidanmark.dk Ligeledes skriver de at man ikke skal bestille billet før man har fået visa. Men i Amarin Tower kunne de ikke bruge de nye invitationer, og de villle have billet. Så Det bliver til en tur mere i næste uge med følgende: 1 stk invitation (formal letter of invitation der kan hentes på nyidanmarks hjemmeside) 1 stk ansøgning (vu2 der kan hentes samme sted) 1 stk rejseforsikring 90 dage (dækning THB 1.500.000 / hele schengen) 1 stk billet reservation (biletten kan reserveres så man ikke skal betale før man er sikker på at der gives visum) Hilux |
|
|
|
| Hilux |
Lagt på d. 11/02-2012 08:04
|
Hilux skrev: Hej Arno Desværre er det stort set umuligt at læse sig frem til hvad man skal have med. Jeg havde et familiemedlem der søgte besøgsvisum i sidste uge, og havde lave online invitation med nem id - som de skriver på nyidanmark.dk Ligeledes skriver de at man ikke skal bestille billet før man har fået visa. Men i Amarin Tower kunne de ikke bruge de nye invitationer, og de villle have billet. Så Det bliver til en tur mere i næste uge med følgende: 1 stk invitation (formal letter of invitation der kan hentes på nyidanmarks hjemmeside) 1 stk ansøgning (vu2 der kan hentes samme sted) 1 stk rejseforsikring 90 dage (dækning THB 1.500.000 / hele schengen) 1 stk billet reservation (biletten kan reserveres så man ikke skal betale før man er sikker på at der gives visum) Hilux Hej Arno Når jeg læser mit indlæg, så kan det se ud som om at de fire ting jeg nævner er det eneste der skal medbringes... Det jeg mente med indlægget er at det er de fire ting der adskiller visumansøgning i thailand fra det der står på nyidanmarks hjemmeside. Der skal naturligvis stadig medbringes bankbog, huspapirer m.v. som det fremgår af listen i roberts link. Hilux |
|
|
|
| Hilux |
Lagt på d. 12/02-2012 03:47
|
Hilux skrev: Hilux skrev: Hej Arno Desværre er det stort set umuligt at læse sig frem til hvad man skal have med. Jeg havde et familiemedlem der søgte besøgsvisum i sidste uge, og havde lave online invitation med nem id - som de skriver på nyidanmark.dk Ligeledes skriver de at man ikke skal bestille billet før man har fået visa. Men i Amarin Tower kunne de ikke bruge de nye invitationer, og de villle have billet. Så Det bliver til en tur mere i næste uge med følgende: 1 stk invitation (formal letter of invitation der kan hentes på nyidanmarks hjemmeside) 1 stk ansøgning (vu2 der kan hentes samme sted) 1 stk rejseforsikring 90 dage (dækning THB 1.500.000 / hele schengen) 1 stk billet reservation (biletten kan reserveres så man ikke skal betale før man er sikker på at der gives visum) Hilux Hej Arno Når jeg læser mit indlæg, så kan det se ud som om at de fire ting jeg nævner er det eneste der skal medbringes... Det jeg mente med indlægget er at det er de fire ting der adskiller visumansøgning i thailand fra det der står på nyidanmarks hjemmeside. Der skal naturligvis stadig medbringes bankbog, huspapirer m.v. som det fremgår af listen i roberts link. Hilux Hermed 3. (og forhåbentlig sidste) rettelse Invitationen hedder VU2 (og ikke formal letter of invitation) og selve ansøgningen hedder schengen_visa_PrintApplicationForm (og ikke VU2). Hilux |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.