Se indlæg|
Kvinden i dit liv
|
|
| jack |
Lagt på d. 17/02-2012 18:07
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 14 |
Til alle jer gode dejlige mennesker Nu har jeg være i Thailand i mange år og vil bare lige fortælle. Jeg ved man får hvad søger og hvis man som dansk mand søger kærlighede i pattaya så får man hvad man søger. Til alle mænd som søger den store kærlighed lad nu vær mad at tro hun elsker dig.Det er dine pænge som hun elsker. Hvis du vil finde en dejlig pige som er der for dig så tag på rundfart i Thailand der er så mange dejlige mennesker. Det kan jo være svært at stole på en som har mange kunder :-) Spørg dig selv vil du have en som vil på diskotek hver dag. Jeg er på ingen måde ude på at nedgøre pattaya det er et dejlig sted men så skal man også vide hvad man tager der ned efter. DRØMME KVINDEN kan sælge rejser,seven eleven,The mall,Hotel eller noget helt andet----------- Du spørger bare om hun vil med ud at spise og hvis hun syndtes du er ok siger hun ja :-) We must not allow the clock & the calendar to blind us to the fact that each moment of life is a miracle & mystery |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 17/02-2012 18:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
Ja undskyld mit sprog. Men er du blevet TAGET I RØVEN ?? for sikke noget PIS at fyre af.. DRØMME MANDEN kan love GULD OG GRØNNE SKOVE !!!!!!! Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
|
| kunst |
Lagt på d. 17/02-2012 18:34
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 49 |
nu er thailand jo også mere end Pattaya et dejlig land at gæste kommer der med glæde så tit som pengene tillader |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 17/02-2012 21:44
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
jack skrev: DRØMME KVINDEN kan sælge rejser,seven eleven,The mall,Hotel eller noget helt andet----------- Du spørger bare om hun vil med ud at spise og hvis hun syndtes du er ok siger hun ja :-) Jamen, selvfølgelig siger hun ja. Nu har hun jo kun søgt efter sin kærlighed i hele sit liv blandt folk der stammer fra hendes egen kultur, religion og ikke mindst samme sprog. Og nu er hun ved at brække såvel hale som ben for at at få danskere til at gøre haneben til hende? Hvor ER du dog naiv....... It is a hard rain that is gonna fall on your sorry head. Citat slut. Enjoy. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.