Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
så vidt jeg kan se på lufthavnen (Utapao)'s hjemmeside, flyver de ikke til Buriram derfra, selvom der ganske rigtigt ligger en lufthavn i den nordlige del af Buriram...men så skal du til bangkok først og så til Buriram i fly...
du kan også tage fra busstationen i Pattaya, men så vidt jeg ved skal du også runde bangkok først..
Alternativt kan du forhandle en god pris med en taxi..hvis det altså skal være nemt og hurtigt...så bliver du også leveret lige til døren i svigermors hus
3000-4000 baht med taxi er nok mit gæt alt efter hvor i Buriram du skal hen...
der kører bus direkte fra pattaya til buriram
nakhontai bus kører fra sukhumwit tror omkring pattaya tai men kan ikke huske tider men mener det er aften
og tar små 9 timer omkring 400 baht one way
taxa er ca 10 baht pr kilometer
Pattaya-Buriram nemt og udmærket med Nakhontai, som lilleper nævner. Jeg mener, at der er flere afgange i løbet af dagen. I december snuppede vi den tidlige morgen-afgang - omkring kl. 8. Ankomst Buriram ca. 8 timer senere. Lilleper husker også korrekt ang. prisen - det var vist 380. Glimrende VIP-busser.
Jeg har ikke taget taxi fra Pattaya til Buriram, men adskillige gange fra Suvarnabhumi eller centrale Bangkok til Buriram. Pris 4500 - 5000 Baht. Mere vil være for dyrt. Hvis du kan få det til 4000, er det billigt. Og vi taler altså om autoriserede taxi'er. Taxi er ikke voldsomt hurtigere end bussen, når du nu lige skal strække ben, spise, afvande m.v. undervejs.
Hvis du skal lande et sted i eller omkring Buriram by, snupper du bare en tuk-tuk fra busstationen. For et par hundrede Baht kommer du langt.
vi har lige købt billet med nachon gold class 840 bth for 2 pers til på tirsdag fra sukchumvit, har prøvet det før og det er rigtig godt, masser af plads og med mad. der går mange afgange hver dag, men nogle er alm, sølv eller den bedste som hedder gold, og det er den dyreste vi har købt..
har også taget taxi og det giver vi 4000 bth det er en lille smule hurtigere, men synes vi sidder bedre i bussen.
Jeg kan godt se når alt kommer til alt, at det nemmeste, billigste og mest bekvemme nok er at tage en VIP bus med nachon. Det sagde konen godt nok fra starten, men kloge åge her mente at man bare skulle sætte sig ind i et fly og vupti, så er man fremme på destinationen :-)